Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos teillä tippunu yön aikaan noi levelit? Mä olin eilen level 43 ja nyt ku menin pelii ni olikin 34 level, ei muuten harmittais mut olin saanu hyvät pro perkit se saverage pro ja assassin pro ja se mis on se koiran kuva oli pro ja muitakin en nyt muista. Mut jos tää menee tähä ni myyntii menee. TURHAUTTAVAA!!!!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite oon päättänyt, että en koske prestige modeen ollenkaan täs pelissä, koska se on jo niin nähtyä. Vedän vaan kaikki aseet max levelille ja nautin niistä pro perkkien kera :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos teillä tippunu yön aikaan noi levelit? Mä olin eilen level 43 ja nyt ku menin pelii ni olikin 34 level, ei muuten harmittais mut olin saanu hyvät pro perkit se saverage pro ja assassin pro ja se mis on se koiran kuva oli pro ja muitakin en nyt muista. Mut jos tää menee tähä ni myyntii menee. TURHAUTTAVAA!!!!

On tippunut! itsellä ainakin ilmeisesti kun netti katkes ni sen jälkeen ei statsit tallentunu ja seuraavana päivänä oli mukava yllätys eessä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On tippunut! itsellä ainakin ilmeisesti kun netti katkes ni sen jälkeen ei statsit tallentunu ja seuraavana päivänä oli mukava yllätys eessä.

Mul ei kyl netti pätkässy, mutkai ne jotenkii korjaa noi, tai jos ei ni ei täs oo mitää järkee pelaa tätä. Mihkähän voi valittaa kun on mulla niitä videoita kuitenkii missä on sellasii aseita auki mita tol 34 lvl ei viel oo..
 
Pelin Hardened Editionin avaus, ensimmäinen peli ja lopuksi vielä Elite-palvelua käydään läpi:

[MEDIA]3534[/MEDIA]



Olet Elite-founder automaattisesti kun olet rekisteröitynyt palveluun ja käynyt pelaamassa ennen 30.11. Founder-koodi lyödään sisään silloin, kun tätä ei ehdi ennen tuota päivämäärää tekemään. Eli meidän monen osalta koodi jää käyttämättä.

Oiskos mulle se koodi pitänyt johkin tulla kun elite on storesta ostettu?
Samoin se kallo nököttää edelleen punaisena.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oiskos mulle se koodi pitänyt johkin tulla kun elite on storesta ostettu?
Samoin se kallo nököttää edelleen punaisena.

Storesta ostettuna ei mitään koodeja tule. Riittää, että loggaat Eliteen konsoli appsilla ja pelaat yhden(1) MW3 multiplayer pelin.
Luultavasti kallot vaihtuvat oikean värisiksi hyvissä ajoin, ennen Founder ajan loppumista. Tarkoitan siis sitä aikaa, milloin sen statuksen voi vielä saada, taisi olla tämän kuukauden loppuun?

Eli pitää siis vain rauhassa odotella, että pojat saavat Eliten skulaamaan kunnolla. iPhone ja Android appejakin on lykätty hamaan tulevaisuuteen juuri serveriongelmien vuoksi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Storesta ostettuna ei mitään koodeja tule. Riittää, että loggaat Eliteen konsoli appsilla ja pelaat yhden(1) MW3 multiplayer pelin.
Luultavasti kallot vaihtuvat oikean värisiksi hyvissä ajoin, ennen Founder ajan loppumista. Tarkoitan siis sitä aikaa, milloin sen statuksen voi vielä saada, taisi olla tämän kuukauden loppuun?

Eli pitää siis vain rauhassa odotella, että pojat saavat Eliten skulaamaan kunnolla. iPhone ja Android appejakin on lykätty hamaan tulevaisuuteen juuri serveriongelmien vuoksi.

Kiitos zylppi ja nisu.Ette samalla tietäs siitä claanin teosta?iPhone appsia odotellessa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hip hei! Vihdoin ja viimein sain Eliten toimimaan! Eikä se vaatinu ku pleikkarin alkuperästen asetusten palauttamista :D Näkeekös sitä premium jäsenyyden loppumis aikaa mistä? Tai lähinnä haluaisin varmistää että se premium todella aktivoitui.

Mutta välillä itse peliin tämän elite hässäkän jälkeen;

Jokusen pelipäivän jälkeen ei ole tullut kuin positiivisia fiiliksia. Homma toimii niinkuin pitää ja tykkään tästä paljon enemmän kuin Black opsista. Itse en ole vielä mitään selvästi ylivoimaista asetta löytänyt. Eihä täs oikeestaa muuta, jatketaa pelaamista! :p
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitos Nemolle mahtavasta opastuksesta Spec Opsin saloihin! Siellä ylettiin kylässä aina 22 aaltoon asti, jossa oma ahneus kostautui retkemme turmioksi. Hilpeyttä herätti nämä ostettavat "apujoukot", jotka kuitenkin pystyivät kolmen ryhmänä kaatamaan jopa jugernautin. Centryguni papatti aukion nurkassa ja viuhkamiinat sisääntuloväylillä vastaanottivat vieraita lämpimällä pyyhkäisyllään. Välissä aina puoli minuuttia aikaa täydentää varastoja ja taas mennään headsetit kuumina. Upea lisä pakettiin!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suosittelisitteko peliä henkilölle, joka kyllästyi Black Opsiin, mutta piti MW2:hdesta?
Onko pelissä lainkaan pelillisiä muutoksia vanhoihin versioihin? Ja miltä peli yleensäkin tuntuu?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suosittelisitteko peliä henkilölle, joka kyllästyi Black Opsiin, mutta piti MW2:hdesta?
Allekirjoittanut on samoista lähtökohdista ja peli on mun mielestä erinomainen ostos.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Montako pelaajaa pystyy olemaan survival modessa samalla servulla pelaamassa? 4?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Montako pelaajaa pystyy olemaan survival modessa samalla servulla pelaamassa? 4?

Lue aina ketjun ensimmäinen viesti, sieltä löytyy tähänkin vastaus! Eli kaksi pelaajaa entisen neljän sijasta.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta spec opsin survavalista sanon että, se on alkaa aika hitaasti...
Pelasin siis ensimmäistä selviytymis kenttää joka on "easy" niin eihän siinä vastusta ollut miksikään.
Ekan kerran kun juggernautti tuli vastaan, oli mielessä että nyt tämä homma vaikeutui!
Mutta ei...pari lipasta juggeria päähän ja jos kyseinen köriläs tulee lähelle, heittääpi flashit ja juoksee pakoon jonka jälkeen jatkaa ampumista tai käyttää predatoria josta se kuolee yhdestä.

Kun rupes touhu jo väsyttämään, jossain vaiheessa (oliko level 20) viholliset alkoivat käymään todella päälle ja ottivat lyijyä aika paljon ennen kuin kaatuivat.
Enään ei voinut puukon kanssa heilua ja saada tappoja vaan piti oikeasti miettiä mihin käyttää rahansa ja milloin käyttää predatoria.
Lopulta kaaduin siihen että ammukset loppuivat ja ammuksia ei päässyt ostamaan lisää kun vihut olivat piirittäneet kyseisen alueen josta niitä ostetaan.

Varsin mukavasti lähti käytiin oma "spec ops" kokemukseni ja listoilla olen joku 600 pelaaja, niin voisihan sitä ottaa uudestaan ja katsoa missä kohdassa olen listoilla sen jälkeen :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harvoin teen tyhmiä ostoksia, mutta pari päivää sitten ostin Gamestopista Mw3-ohjaimen ja se on ollut kova pettymys. Eli tää kyseessä Performance Designed Products - Call of Duty: MW3 Wireless Controller for PS3 Tossa sanotaan, että "Dominate the opposition with gamer-preferred concave analog stick caps and precise analog sticks that offer enhanced performance", mutta silti menee liikaa aikaa, että saa edes liikkumattomaan kohteeseen tähdättyä, esim. pieneen ikkunaan. :mad:

Ostin ohjaimen siis siksi, koska edellisen Dualshockin L3 oli ihan puhki sprinttaamisesta ja käteen särki kun piti painaa turhan kovaa, että ohjain tunnistaisi painamisen. Kaupassa ajattelin ostaa ekaks uuden Dualshockin, mutta näin ton 10€ halvemman MW3-ohjaimen ja pidin siitä, että vasen tatti oli D-PADin tilalla kuten boxissa.

2 päivää oon siis pelannu eikä senssin laskeminen tai pelityylin vaihto auta siihen, että en saa tähdättyä tolla tarkasti. Miten kannattaa/voi menetellä, jos ei viikon päästäkään pelaaminen onnistu tällä? Voikohan sitä palauttaa ja pyytää vaihtoa normi DS:ään?

Vaikka KD ei kerrokkaan (melkein) mitään, niin normaalisti KD oli yli kahden, mutta nyt on hyvin vaikeaa pitää tasoa yllä. :mad: Just kun luulin, et löys hyvän XBOX-ohjainta vastaavan, niin tatit kusee...

Kokeilen ainakin viikon tätä ja katon sen jälkeen, että mikä on tilanne.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tiimijaot on samaa paskaa mitä aina ennenkin. Aina joutuu pelaa viiden 'tardin kaa. Taidan viedä vaihtoon.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Peliuutissaitit tietävät kertoa että MW3 myi ensimmäisenä päivänään 400 miljoonalla taalalla, se on paljon se. Taitaa olla ennätys ylipäätään minkään viihdealan julkaisujen myynnissä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Peliuutissaitit tietävät kertoa että MW3 myi ensimmäisenä päivänään 400 miljoonalla taalalla, se on paljon se. Taitaa olla ennätys ylipäätään minkään viihdealan julkaisujen myynnissä.

Juu se on paljon rahaa :D oliko sitä ennakkovarattu nyt 9 miljoonaa kappaletta? Taas veti ennätykset, koska mw2 myi ekana päivänä 310milj. ja black ops 360 milj. :cool: Activisionilla on $$$$$$$$ silmissä.

Ostin ohjaimen siis siksi, koska edellisen Dualshockin L3 oli ihan puhki sprinttaamisesta ja käteen särki kun piti painaa turhan kovaa, että ohjain tunnistaisi painamisen. Kaupassa ajattelin ostaa ekaks uuden Dualshockin, mutta näin ton 10€ halvemman MW3-ohjaimen ja pidin siitä, että vasen tatti oli D-PADin tilalla kuten boxissa.
2 päivää oon siis pelannu eikä senssin laskeminen tai pelityylin vaihto auta siihen, että en saa tähdättyä tolla tarkasti. Miten kannattaa/voi menetellä, jos ei viikon päästäkään pelaaminen onnistu tällä? Voikohan sitä palauttaa ja pyytää vaihtoa normi DS:ään?

Ite en luottas tollasii ohjaimii ollenkaan, se on Sony DS3 tai ei sitten mikään. Noita avattua ja käytettyjä ohjaimia ei voi palauttaa, eikä vaihtaa toiseen. Suosittelen myymään huuto.net jos haluut välttis päästä eroon siitä, ja sitten ostaa DS3 netistä jollain 40 eurolla :)
 
Ylös Bottom