Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^Olen samaa mieltä, tämän perusteella voidaan odottaa seuraavastakin IWn CODista tajunnanräjäyttävä:)

Voisin vain kuvitella millainen älämölö olisi noussut jos MW3 ei olisikaan ollut jatkoa MW2:lle, itse varmaan suurimpana äänessä. Jos kirja on jatko-osa toiselle kirjalle, siinä on ihan taatusti samoja elementtejä kuin aiemmassa, tai jos Mersun C-mallisarjaan tulee uusi auto, siinä käytetään ihan varmasti isoa osaa samoja osia ja muotoilua kuin aiemmissa malleissa, ei siihen lähdetä täysin uutta moottoria ja koria tekemään. Jotain realiteetteja näihin juttuihin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä tota elitee vaivaa! ennen toiminut hyvin mut nyt ku menee eliteen PS3 kautta niin valittaa etten oo linkannut accoo, noh sitten ku linkkaan sen tulee et onnistuneesti tehty ja palaa taas siihen samaan etten ooo linkannut accoo. Pc:llä elite toimii täysin, ja niin toimi PS3:lla ennen näitä 2 edellist päivää. Hienoo olla premium jäsen!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin että kaikki henkilökunta on pätseissä ja oikeussalissa kiinni? Melkosta repeilyä tämä topicci kyllä tarjoaa. Toki jos on faktaa iskeä mustalla valkosella pöytään niin imen hymyni.
Sanoinko, että seuraava projekti on kokonaan jäissä, jos edellisen kanssa vielä säädetään? Pointti vaan on se, että kyllä se vaikuttaa pelin tekemiseen, jos osa porukasta tekee jotain muuta yli puoli vuotta. Ja se, että vähintään neljäsosa studiosta lähtee lätkimään.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pakko tää pistää tänne!

Eli kampanjassa todella outo... bugi? En tiedä oikeestaan mikä peliin tuli, mutta:

Mind the Gap - nimisessä tehtävässä kävi niin, että juna yhtäkkiä hävisi, ja auto jonka kyydissä olin jatkoi matkaa, mutta lopulta se pysähtyi sutimaan paikalleen. Palasin takaisin viimeisimpään checkpointiin ja yritin uudelleen...sama juttu. Sammutin pelin ja otin levyn pois ja käynnistin pelin uudelleen. TAAS sama juttu. Sitten uudelleenrakensin konsolin tietokannan ja taas sama juttu. Lopulta vaan aloitin kyseisen tehtävän alusta ja pääsin kohdasta läpi. Mitä siis oikein tapahtui????? Onko kellään tapahtunut kyseistä? Youtubessa ei ainakaan nopealla etsinnällä ollut videoita kyseisestä.
 
Sanoinko, että seuraava projekti on kokonaan jäissä, jos edellisen kanssa vielä säädetään? Pointti vaan on se, että kyllä se vaikuttaa pelin tekemiseen, jos osa porukasta tekee jotain muuta yli puoli vuotta. Ja se, että vähintään neljäsosa studiosta lähtee lätkimään.

No ei tuossa vielä niin paljoa ole faktaa että imisin hymyni.
Kill confirmed hc:na on kyllä parhautta. Ei oikeastaan alun jälkeen ole muuta tullut pelattuakaan. Vielä jos pätsinä sais hc ffa ja hc hq niin kelepais. Kiitos, nam.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voisin vähän asekommenttia laittaa ja fiiliksiä muuten.
Nyt on 29h 44m pelattu ja maistuu ihan mukavasti! :)
K/D ratio heilunu päivästä riippuen 1.8 ja 1.2 välillä ja tuo all time on 1.3 (ei, tämä ei ole nyt mikään kehuttava asia)
Oon saanu mun tarkkuuden nostettua 15% tonne 18%, joka on hyvä.

Aseeksi on valikoitunut tuo CM901, en tiedä statseiltaan parempaa.
Pidän aseesta, joka toimii joka matkalla, mutta onhan tuo vähän susi tosi lähteltä. Riippuen tietenkin tilanteesta.
Silenceriä pidän aseessa, vaikka se karsii etäisyyttä aika paljon. Oon löytäny kyllä tyylin ampua pidempääkin sillä.
Aseperkkinä tietenkin kick niin saa stabiloitua asetta paremmin.
Silencer on loistava(!),
monesti huomannut sen hyödyn ku saa tykittää jengiä selkään rauhassa ku ne on rivissä ampumassa muualle, eikä kukaan tajua, että ammun just siitä mistä ammun.
Perkkeinä on vakioitunut Blind Eye, jotta ei paljoa hekot vaivaa, Quickdraw, joka on ratkaissut monta tilannetta mun eduks ja Marksman, josta on vihujen sijainnin paljastamisessa paljon hyötyä.
Itse kun pelaan, pidän siitä, että hahmotan mahdollisimman hyvin vihollisten liikkeitä, oli se sitten karttaa seuraamalla, tai ruutua.

Assault strike package on käytössä, vaikka muitakin tuli kokeiltua. package, predator, heko - sillä mennään, vaikka suosittelen pelaamaan uav, predator, heko, koska tukevat hyvin toisiaan. UAV eka paikallistat jengin, ammut ne pari, jotta saat predatorin ja sit predatorilla tuplatappo ni johan on hekot ilmassa. Perus codia. :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kill confirmed hc:na on kyllä parhautta. Ei oikeastaan alun jälkeen ole muuta tullut pelattuakaan. Vielä jos pätsinä sais hc ffa ja hc hq niin kelepais. Kiitos, nam.

Totta turiset ja vielä HC CTF.
Ihmettelen miksi niitä ei ole ja tuskin lisätään edes jälkeenpäin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No nyt sitä saa!
Eli KonsoliFIN klaani on perustettu.
Tervetuloa vaan kaikille!
:cool:

Mmm, millähän nimellä se löytynee Eliten kautta ku ei näy?! Eii löytynyt millään, joten nyt se on luotu...

lainaten edellistä, Tervetuloa vaan kaikille! > löytyy KonsoliFIN nimellä.

Pääsettekö liittymään siihen, vai tarviiko laittaa erikseen inv?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mmm, millähän nimellä se löytynee Eliten kautta ku ei näy?! Eii löytynyt millään, joten nyt se on luotu...

lainaten edellistä, Tervetuloa vaan kaikille! > löytyy KonsoliFIN nimellä.

Pääsettekö liittymään siihen, vai tarviiko laittaa erikseen inv?

Löysin sen kyllä ja yritin etsiä jotain invite nappulaa, eipä löytynyt. Katoppa onko siel joku hommeli jolla invitellään claaniin, tai joku asetus et on kaikille avoin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Löysin sen kyllä ja yritin etsiä jotain invite nappulaa, eipä löytynyt. Katoppa onko siel joku hommeli jolla invitellään claaniin, tai joku asetus et on kaikille avoin.

Ei saa avoimeks muutettua mistään... ainoastaan invitee pystyy pistään. Meneepä hankalaks että sinne sais porukkaa täältä. Pitäskö perustaa tänne joku Elite osio tätä varten mihkä vois laittaa psn merkkinsä ni saan pistettyy invitee Eliten kautta!?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä ei vielä kyseistä peliä ole ja olen lukenut näitä viestejä täällä. Nämä perkki asiat kiinnostais (sori ku en jaksa lähtee ettimään muualta :)).
Eli voisko joku kertoo mitä nämä perkit tekevät? Black opsi mulla on, joten tiedän hardlinen ja sleight of handin, mutta mitä nämä muut ovat?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä ei vielä kyseistä peliä ole ja olen lukenut näitä viestejä täällä. Nämä perkki asiat kiinnostais (sori ku en jaksa lähtee ettimään muualta :)).
Eli voisko joku kertoo mitä nämä perkit tekevät? Black opsi mulla on, joten tiedän hardlinen ja sleight of handin, mutta mitä nämä muut ovat?

Miks et vaan laita googleen mw3 + perks ni oisit jo perillä¿
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No ei tuossa vielä niin paljoa ole faktaa että imisin hymyni.
Saahan sille oman luetun ymmärtämisen puutteellisuudelle naureskella... :rolleyes:

OT: Match making on aiheuttanut harmaita hiuksia viime aikoina. Tiedän, etteivät monet halua pelata suomalaisia vastaan, mutta tällä hetkellä melkein ketään muita vastaa lagia on sen verran paljon, että mieluiten pelaan kokonaan suomalaisella porukalla. Enää ei edes illalla tunnu löytävän suomalaisia ja jatkuvasti joutuu kolmen palkin peleihin, joissa hit markerit saattavat napsua lähes sekunnin viiveellä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tuo KonsoliFIN - klaani täysin Elite-juttu vai onnistuuko siihen pääseminen ilmankin? Itellä ei oo elitee, mutta jos ois oma klaani niin ei tartis pelata enää idioottien kans. Vois hioo taktiikoita ja sen semmosta. Ei haittaa jos ei pääse ilman elitee, mutta kysyähän saa, vai mitä? ;)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy kyllä sanoa että tässä uudessa kodissa ei oo mitään muuta hyvää kuin spec ops. Monin peli täyttä kuraa kaikki vääntää samoilla aseilla ja kökkii jossain kulmassa.. samoin on tullu se järjetön quick snipuilu. Ei voi muuta sanoa kun kuraa kuraa kuraa...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy kyllä sanoa että tässä uudessa kodissa ei oo mitään muuta hyvää kuin spec ops. Monin peli täyttä kuraa kaikki vääntää samoilla aseilla ja kökkii jossain kulmassa.. samoin on tullu se järjetön quick snipuilu. Ei voi muuta sanoa kun kuraa kuraa kuraa...

1.) Samoilla aseilla? Ite oon kaverin kanssa vääntänyt jo lähes kaikki auki olevat rynkyt jonnekin päälle 15 Weapon Levelille. Aseet poikkeaa toisistaan mukavasti, joten niitä tekee mieli vaihdella tuon tuosta. Tällä hetkellä käytössä ACR 8.6, mutta suosikki taitaa edelleen olla CM 901. Type 95 lähtee tänään testaukseen.

2.) Camppimista on CoDeissa ollut aina. Pelaa S&D:tä, Dominationia, CTF:ää yms., niin cämppijöitä on "vain" noin 1/3 serveristä. HC-puolella cämppimistä tapahtuu luonnollisesti eniten.

3.) Tätä snipujen ylivoimaisuutta ja ylikäyttöä pelkäsin ennen pelin hankkimista, kun siitä valiteltiin joka paikassa. Mutta mitäs kummaa? Oon nähnyt jokaisessa pelaamassani serverissä ehkä yhdellä tai korkeintaan kahdella kaverilla siitä kahdestatoista kädessään sniperin. En siis voi ymmärtää tätä väitöstä, en ollenkaan. Ehkä oon vaan onnekas, mutta kyllä tuota moninpeliä on tullut pelattua jo lähemmäs 20 tuntia. Kieltämättä tänäänkin vitutti eräs jantteri, joka juoksi koko ajan samaan mestaan istumaan snipunsa kanssa. Mutta mikäpäs siinä, kaverin kanssa aina odotettiin sitä siellä ja hoideltiin se joka kerta. Ei se siitä silti oppinut: koko ajan oli ryntäämässä sinne takaisin.

Snipuja en oo tavannut, mutta lähipäivinä on alkanut lisääntymään noiden RPG- ja nuubituubipellejen määrä. Siis suorastaan raivostuttaa, kun joka toinen kuolema tulee aina jommankumman aseen omistavalla vihulle. Tai sitten vaikkapa se XM25, joku kiikarikiväärillä varustettu ja suurella tulinopeudella varustettu kranaatinheitin, jolla riittää kun ampuu lähiseinään, niin se on tappo. Voi jeesus, bannia tollasilla aseille. Mutta ennen kaikkea RPG:t sais bannia kokonaan, kun porukka käyttää niitä vaan jalkaväkeen ja vielä lähitaisteluissa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy kyllä sanoa että tässä uudessa kodissa ei oo mitään muuta hyvää kuin spec ops. Monin peli täyttä kuraa kaikki vääntää samoilla aseilla ja kökkii jossain kulmassa.. samoin on tullu se järjetön quick snipuilu. Ei voi muuta sanoa kun kuraa kuraa kuraa...


Mikäli et tiedostanut ennen ostamista tätä istumista tai samoilla tehokkailla aseilla peluuta, niin kyseessä on sinun ensimmäinen COD peli. Moninpelin perkit, mapit ja pelimuodot ovat mielestäni tarpeeksi toimivia, mutta se on se COD YHTEISÖ, joka voi tehdä/tekee publapelaamisen välillä kuraksi.

Kunnon poppoo kasaan vaan ja pelaamaan publaa ja voittakaa mahd moni ottelu, tai sitten kaveriporukalla privaa, niin eipähän enää kaikki väännä samoilla aseilla tai istu kulmissa.

Pelit tuomitaan nykyään turhankin nopeasti, vaikka ei olla kokeiltu kaikkia tapoja nauttia pelistä :)
 
Ylös Bottom