Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs täällä jutellaan kuollutta leikistä? Miten? Ai mahalleen raadon päälle vaan, vai?

Ilmeisesti joku perkki, jolla tuo onnistuu. Ja ihan siis vaan jotain nappia painamalla ilmeisesti.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs täällä jutellaan kuollutta leikistä? Miten? Ai mahalleen raadon päälle vaan, vai?

Otat vaikka claymoren käteen ja meet maahan makaa niin näyttää kuolleelta xD Ainakin black opsis onnistu toi ihan hyvin. :D Ja kun huomaat, että vihu viilettää ohitse niin sitten vain nouset ja ammut sen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä, tuo vihreä kallo kertoo founder-statuksesta. Koodin syöttävät pelkästään Hardened Editionin hankkineet, joilla vuoden Premium-jäsenyys sisältyy pelipaketin hintaan, ja heiltäkin usemmilta jää varsinainen Founder-koodi käyttämättä. PSN Storesta ostettu jäsenyys riittää statukseen, kun hoitaa asian ennen 30.11.2011.

nisupulla-albums-muuta-picture8049-sita-ollaan-tarkeita-etta-meinaa-perustajajasenia-modern-warfare-3-n-nettijatkeessa-elite.jpg

Missä kohtaa nuo kuvakkeet pitäisi näkyä? Itse en noita mielestäni nähnyt, kun ostin eliten suoraan storesta.. Tosin en ole sen jälkeen käynyt kuin pari kertaa eliten puolella..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Missä kohtaa nuo kuvakkeet pitäisi näkyä? Itse en noita mielestäni nähnyt, kun ostin eliten suoraan storesta.. Tosin en ole sen jälkeen käynyt kuin pari kertaa eliten puolella..

Ne näkyy heti siinä aloitussivulla, kun menet Eliteen pleikkarin omasta sovelluksesta. Joko pelin kautta tai suoraan käyttöjärjestelmän puolelta.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Otat vaikka claymoren käteen ja meet maahan makaa niin näyttää kuolleelta xD Ainakin black opsis onnistu toi ihan hyvin. :D Ja kun huomaat, että vihu viilettää ohitse niin sitten vain nouset ja ammut sen.

Onnistuukos tämä muuten kuin kleikalla?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei varmaan kuulu tänne mutta menköön.
Eli, Olen viemässä mw3 vaihtoon gamestoppiin, hardened edition mutta käytin koodin eliteen =/
Eli saako siitä sen 45e?

Mw3 oli iso pettymys.. mapit näyttää siltä että niitä ei ole suunniteltu paria tuntia enempää, pommi paikat ihan perseellään, ei muuta kuin seuraavaa treyarchin cod:ia odottelemaan..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onnistuukos tämä muuten kuin kleikalla?

No mw2:ssa onnisui ainaki sitä kolmiota rämpyttämällä... Itse en tosin moisesta "tyylistä" oikein perusta, osa jampoista kun tuppaa välillä rundin alusta loppuun asti kykkimään jossakin pöteikössä odottaen uhriaan. Näin siis ainakin SnD:ssä, muuta en juuri pelaakkaan. No thanks.

Yks asia joka kyrpii melkosesti on se, että siinä Outpost -mapissa on melkein joka kerta ne perkuleen tankkerit täynnä kaiken maailman keijoja (FIN tagilla varustettuja tietty) makoilemassa... rasittavaa.
Patchia odotellessa...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onnistuukos tämä muuten kuin kleikalla?

MW2:ssa tämä onnistui myös hyvin kun sinulla oli CB Pro ja sniper aseena (Ghillie) ja rämpytit aseen vaihto nappia niin tyyppi pysyi "paikoillaan" ja näytti vielä enemmän kuoleelta. Wastelandissä toimi ainakin mainiosti tämä taktiikka :D

E: Hidas

EE: Itse jos huomaan että SnD:ssä on outpostissa puolustavan puolen viimeinen pelaaja sielä tankissa niin menen asentamaan sen pommin mihinkä sieltä ei pysty näkemään. :D Tai toinen minkä tein trollasin sitä kaveria ja otin Riot Shieldin ja menin sen eteen niin se vaan tyhjensi aseensa minuun :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olenko muka ainut kenällä on tämä ongelma että founder status (vihree pääkallo) tuli tuossa pari kolme päivää sitten mutta, ei ole kyllä mitään emblejä tai titlejä pelissä näkynyt ? :OO
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen päätin ottaa tavoitteeksi hankkia tuon M.O.A.B:n jonkin hienon titlen tai emblemin toivossa ja tänään sitten sain sen FFA Fallenissa. Suureksi pettymyksekseni ei tullut yhtään titleä, emblemia tai mitään muutakaan :eek: Noh, oli se silti kyllä kiva fiilis saada se :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eliteen rekisteröitymisestä on jo kuusi päivää ja nyt tuli sinne mennessä tieto sen viimeisestä vaiheesta, tuplaxp:stä!

nisupulla-albums-muuta-picture8076-paivaa-siina-eliteen-rekisteroitymisesta-ilmoittivat-luvatusta-viimeisesta-vaiheesta-tuplaxp-sta-mw3.jpg
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä löydän Suomi-klaaneja, joihin voisi harkita jäsenanomuksen lähettämistä sitten kun alan kuolla deathmatcheissa alle 10 kertaa erässä? ("klaani"-hakusanalla ei löytynyt tästä threadista yhtään viestiä....?)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä löydän Suomi-klaaneja, joihin voisi harkita jäsenanomuksen lähettämistä sitten kun alan kuolla deathmatcheissa alle 10 kertaa erässä? ("klaani"-hakusanalla ei löytynyt tästä threadista yhtään viestiä....?)



COD - Peliseura

Ei vaan näytä kovin elossa olevan tuo paikka...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eliteen rekisteröitymisestä on jo kuusi päivää ja nyt tuli sinne mennessä tieto sen viimeisestä vaiheesta, tuplaxp:stä!

nisupulla-albums-muuta-picture8076-paivaa-siina-eliteen-rekisteroitymisesta-ilmoittivat-luvatusta-viimeisesta-vaiheesta-tuplaxp-sta-mw3.jpg

Itse pääsin tähän asti myös, mutta olen tuon EMAIL-verifikaation tehnyt jo aikaisemmin, tai sieltä ainakin tuli sähköpostiini viesti että "Aktivoi linkistä..". Mutta kysymys kuuluu että missäs se Double-XP luuraa?!?!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

COD - Peliseura

Ei vaan näytä kovin elossa olevan tuo paikka...

Ohoo. Kävin tuolla jo aiemmin, mutta se oli *niin* kuollut, että luulin klaanirekrytoinnin sijaitsevan jossain muualla :D

Satuin vain eilen näkemään deathmatcheissa useita [FIN]-etuliitteellä tetsaavia janttereita. Jotenkin luulin, että kyseessä on KonsoliFinin klaani, mutta tietysti se nyt voi olla mikä sakki tahansa. Meinaan, että onko foorumilla omaa MW3-klaania MAGin tapaan...?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse pääsin tähän asti myös, mutta olen tuon EMAIL-verifikaation tehnyt jo aikaisemmin, tai sieltä ainakin tuli sähköpostiini viesti että "Aktivoi linkistä..". Mutta kysymys kuuluu että missäs se Double-XP luuraa?!?!

Minun tupla-xp tuli vissiin sunnuntai tai sitten se oli maanantai. Ja tosiaan ilmoitus tuli vasta tänään, että sellaisen on ansainnut.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eliteen rekisteröitymisestä on jo kuusi päivää ja nyt tuli sinne mennessä tieto sen viimeisestä vaiheesta, tuplaxp:stä!


Jouduitko tämän eteen yhdistämään sen sinun Elite tunnuksen Facebookin kanssa ?

Lisäys vielä tuliko tämä viesti sinulle konsoli eliteen ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jouduitko tämän eteen yhdistämään sen sinun Elite tunnuksen Facebookin kanssa ? Lisäys vielä tuliko tämä viesti sinulle konsoli eliteen ?

Ei tarvinnut yhdistellä Facebook-tiliä tähän ja miksi edes pitäisi? Siellä on nyt Elitessä jotain katkoa, joten en päässyt tarkistamaan varmasti näkyykö konsolipuolella tuo sama ilmoitus.
 
Ylös Bottom