Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En sit tiedä olenko vaan niin huono ampuja snipulla vai mikä perkele tässä on ku todella usein tuntuu menevän kudit vihollisista läpi. Useita kertoja aivan 100 varma osuma mutta ei edes tule hitmarkkia että edes osui.. ei oikein jaksa enää pelata muuta ku rynkyillä ku ei tästä tuu mitää. muilla vastaavia ongelmia? :confused:

Jos on paskat yhteydet sulla tai hostilla niin ei oo ihme jos menee läpi.
Ja codien legendaariset hitboxitkin sen tekee
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tänne ainakaan mitään tupla exp/prestige tokeneita ole tullut. Vaikka sitä on pc elitessä käyty :O
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En sit tiedä olenko vaan niin huono ampuja snipulla vai mikä perkele tässä on ku todella usein tuntuu menevän kudit vihollisista läpi. Useita kertoja aivan 100 varma osuma mutta ei edes tule hitmarkkia että edes osui.. ei oikein jaksa enää pelata muuta ku rynkyillä ku ei tästä tuu mitää. muilla vastaavia ongelmia? :confused:

Minäkin kyllästyin rynkkyihin, koska muuten public olis liian helppoa. Ehkä oot vaan huono ampuja, koska mun snipukäyttäjällä accuracy on ainakin 39.2%, eikä mulla ole mikään niin hyvä netti. :D Treenaa vaa lisää snipulla, nii kyllä se rupee sujumaan. Sniputtelijat on aina tervetulleita publicille MP7 tryhardaajien sijaan. :rolleyes:

Snipuissakin on muuten aika isot erot. Barrett on paras, koska tulee vähiten hitmarkkereita, iso lipas ja semiauto. Toisaalta L118A:lla tulee paras onnistumisen fiilis ja tykkään muutenkin sen oldschool-lookista. L118A:lla tulee vähemmän hitmarkkereita kuin MSR:llä, mutta toisaalta siinä on pienempi fire rate.

Käykääpä katsomassa mun montage, älkää mielellään antako heti dislikeä, vaan kertokaa, että missä pitäis parantaa. Hyvät joulut! :) XsupraS MW3 Montage 1 - YouTube
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieno video! :)

Ite oon välillä vedelly snipulla, mutta en ole mikään hyvä. Kaveriporukan kesken on liian tärkeä pitää KDR hyvänä ja snipulla vaan kusisi statsit, kun välillä osuu ja välillä ei... :D Ja tarkotan juuri quickscopea.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieno montagevideo,ehkä viel vähän enemmän effektejä ja muita hienouksia mukaan niin täydellistä :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Liityin KFIN klaaniin, olen Founder niin toin mukanani 500XP ja näinollen klaanin levli nousi 8:sta 9:ään.

E: Unohdin kysyä, siis mitä tolla Clan-levelillä on virkaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Plantilla ainakin qs hallussa:D
Ei sen..ite vedän lmg:llä jossa grippi ja thermali..ja oon ylpee siitä..buah :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tänne ainakaan mitään tupla exp/prestige tokeneita ole tullut. Vaikka sitä on pc elitessä käyty :O

Oletko Premium jäsen? Ilmeisesti vain Premium jäsenille tuli 2h tupla XP ja 1 prestige token. Näiden pitäisi aktivoitua, kun seuraavan kerran avaat MW3:n.
 
Mulle tuli ainakin vain yksi token jolla pystyi ostamaan esim tuon tupla xp:n.
Ja kyllä, olen premium jäsen,ihan jopa founder.. Tällähetkellä voi jopa todeta että valitettavasti.

En mä oo edes käyny kattoo onko tullu, mut sähköpostia tuli et pitäis tulla. MW3 on kaapissa siihen asti ku yhteydet ja voicet on korjattu.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt tuli itekkin tämä Mw3 hankittua ja ensivaikutelman (peliaika jotain 5h) perusteella tykkään enemmän tästä kuin BO:sta. Siihen on varmaan monta syytä, mutta tärkein syy on ehdottomasti tämä killstreak uudistus. Aivan loistava keksintö! Quickscopettajat (tiedän, oma syy jos tappavat minut, mutta yleensä ei ehdi tehdä mitään niin on jo pää irti :D) ja mikin huono ääni v*tuttavat, mutta muuten olen pitänyt pelistä. Suosikkikentäksi on valikoitunut Underground ja Domesta pidän myös. Tähän mennessä mieleisin ase on cm901 ja type95 (aivan ylivoimainen longshoteissa jne.).
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On jo kolme kertaa kahden päivän aikana käynyt niin, että kun päävalikosta menen nettipeli valikkoon, peli jäätyy/ kuva jää mustaksi. Tämän jälkeen PS-nappi ei toimi, joten masiina pitää sammuttaa koneesta painamalla. Kun käynnistän uudelleen tulee ilmoitus: "Järjestelmää ei sammutettu kunnollisesti. Tiedostojärjestelmä on saattanut vaurioitua sammutuksen yhteydessä." Jne. Sitten tiedostojärjestelmä tarkistetaan ja palautetaan ja kaikki on taas hyvin.

Onko muilla tapahtunut tälläistä ja onko vika pelissä vai ps3:ssa?
 
Onko muilla tapahtunut tälläistä ja onko vika pelissä vai ps3:ssa?

Vika on melko varmasti pelissä. Itellä on ihan sama ongelma ja se esiintyy vain mw3 kanssa.
Kannattaa toki käyttää paria muuta peliä koneessa ja kokeilla onko niiden kanssa ongelmia.

Mikähän promode noihin haulikkoihin on pitäny tehdä tässä pelissä :/ Varsinkin AA12 statsit on niin säälittävät ettei mitään rajaa. Toisaalta pakkohan se on pistää jotain välineitä täysin susiksi niin saadaan sitten viilaamista seuraavaan osaan. Toinen asia mitä ne ei vielläkään osaa tehdä on kilpi. Sen pitäisi oikeasti tiputtaa vihollinen yhdellä iskulla, nyt sitä käyttäessä on vain ilmainen piste odottamassa noutajaa... No toisaalta ainakaan ei voi sanoa etteikö pelistä puuttuisi haastetta, kun lähtee vetämään gs sankareita vastaan spassilla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On jo kolme kertaa kahden päivän aikana käynyt niin, että kun päävalikosta menen nettipeli valikkoon, peli jäätyy/ kuva jää mustaksi. Tämän jälkeen PS-nappi ei toimi, joten masiina pitää sammuttaa koneesta painamalla. Kun käynnistän uudelleen tulee ilmoitus: "Järjestelmää ei sammutettu kunnollisesti. Tiedostojärjestelmä on saattanut vaurioitua sammutuksen yhteydessä." Jne. Sitten tiedostojärjestelmä tarkistetaan ja palautetaan ja kaikki on taas hyvin.

Onko muilla tapahtunut tälläistä ja onko vika pelissä vai ps3:ssa?

Täysin samaa asiaa tekee, jos änäri tilttaa ja joutuu sammuttamaan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edellisiin liittyen. ELPRESADORin poika joutui ilkeämielisten spawntrappereiden uhriksi ja vielä jouluna! :D

[video=youtube;gT4iCh_VnzU]http://www.youtube.com/watch?v=gT4iCh_VnzU[/video]
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi olla että laittaisin samanlaisen pipon jouduttuani moiseen teurastukseen. Aina välillä tuolla löytyy noita spawnitrappereita, mutta ei ne noin ylipääsemättömiä ikinä oo ollu.
 
Ylös Bottom