Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tehtiin klaanin kanssa uus tube channeli. Upataan sinne 100% Competitive videoita, ei publicia! Subatkaa ja tykätkää, jne videoista jos tykkäätte katella kilpailullisia videoita yms. Upataan full mapseja, clutseja, highlitseja matseista ja jossai kohtaa vissii montageki tehään. Pelataan Gamebattles:ssa Euesports:ssa ja consolegamingissä. Eli tost subbaamaan jos kiinnostaa :) Ps. Älä vaivaudu katsomaan jos odotat että videoissa tulee jotain siiicKzZ 15 paloja tai 360 nosceja :D

Edition vs TvE - Demolition Bootleg - YouTube


Kyllä siellä aina välillä tuli niitäkin kohtia, jossa pelasitte hyvin yhteen. Musiikki oli sitä perusMWkamaa.

Pitäkää tiiminne kasassa ja pelatkaa mahd paljon cuppeja, scrimmejä ja treenatkaa, mikäli aiotte olla kärkitiimi EUeS:sä. Good luck
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Puolen minuutin välein tasaisesti sekunnin jumahdus yksinpelissä, mitä helvettiä? Pelilevy on täysin puhdas, onko tuo vaan noin surkeasti tehty?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Puolen minuutin välein tasaisesti sekunnin jumahdus yksinpelissä, mitä helvettiä? Pelilevy on täysin puhdas, onko tuo vaan noin surkeasti tehty?

Ei pitäs tehdä tommosta.

Itse suosittelisin asennustiedoston poistamista ja uudelleen asennusta, mutta älä tee niin vielä. Tuo on vasta se viimeinen vaihtoehto. Joku muu osaa varmasti kertoa jonkun muun ratkaisun.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hey! Voisitteko kertoa mikä ois paras sniperi mitä kandeis käyttää? ja sit mitä perkkejä snipulle ois järkevintä laittaa, kiitos :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hey! Voisitteko kertoa mikä ois paras sniperi mitä kandeis käyttää? ja sit mitä perkkejä snipulle ois järkevintä laittaa, kiitos :)

Youtube on täynnä noita pätkiä kannattais sieltä ettii
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä siellä aina välillä tuli niitäkin kohtia, jossa pelasitte hyvin yhteen. Musiikki oli sitä perusMWkamaa.

Pitäkää tiiminne kasassa ja pelatkaa mahd paljon cuppeja, scrimmejä ja treenatkaa, mikäli aiotte olla kärkitiimi EUeS:sä. Good luck

Kiitos :) En olis uskonu että täältä saa tollasta palautetta, cheers. Aletaan nyt osallistumaan enemmän noihin One Day Cuppeihin, viimeks ei menny putkeen ku voitettii eka matsi ja reportattiin eu esports foorumeille et voitettiin, niin admin merkkas brackettiin häviöm, koska me ei reportattu sitä ajoissa. tbh reportattiin se 40minuuttia sitten , kun adminit sanoo, että ei voida jatkaa ja reporttasin sen matsin vieläpä ihan heti, kun voitettiin.

GB:ssä aletaan pelaamaan ihan hyvin yhteen joukkueena, ekalla tiimillä saatiin 37-7 record, toinen tiimi on menossa 14-1 recordilla tällä hetkellä. Huomenna seuraava ODC, jos matsit menee hyvin, niin upataan Jotkut Highlitsit siitä!
 
Tuon mukaan haulikoista vain USAS ja KSG ovat parantuneet saamalla extended magsin tuomat lisähaulit vakiona. Modelia lukuun ottamatta muita on nerfattu. Voi taas miettiä, mitä siellä IW:llä on pössytelty, jos ei tuon parempaan tulokseen olla päästy. Striker, USAS ja KSG ovat nyt kunnossa, mutta muut ovat vielä pahemmin alivoimaisia kuin ennen.
Ei pidä paikkaansa. Videoa en katsonut, kun kännykällä kirjoittelen, mutta ihan näin näppituntumaltakin voin sanoa, että noista "nerffatuista" haulikoista Spas-12 on ainakin todella paljon parempi kuin ennen. Damagen kanssa vastaa jo lähes MW2:n Spasia.
Mitä noilla muilla haulikoilla oon patchin jälkeen pelannut, niin Ksg:tä on parannettu myös hurjasti. Usasia vähän (mielestäni olikin jo melko tasapainossa), samoin Modelia. Strikeria on siis huononnettu melko reippaasti, nyt sekin on tasapainossa. AA-12:ssa en eroa huomaa. Ja öö.. unohdinko vielä jonkun?
En tiedä mitä ovat tarkalleen tehneet, mutta ilmeisesti olivat tätäkin sössineet aluksi jotenkin, samoin kuin MP:iden tulinopeutta. Nyt kaikki vaikuttaa olevan kuitenkin kunnossa (Boksin puolella siis). Kyllähän tuolla tällä hetkellä joka toinen jamppa juoksee haulikko kädessä, mutta eiköhän niiden käyttö tasoitu tuon "uutuudenviehätyksen" jälkeen. Ja parempi että juoksevat halikko kädessä, kuin että istuvat T95:n kanssa nurkassa. :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai nyt se on tasapainossa?

Miten se on tasapainossa esim type95:sen tai fmg9:n kanssa? Molemmat toimii paremmin haulikkona kun toi striker...
Väittäsin että nyt toi on pilattu täysin, eikä ole enää kiinnostusta pelata sillä.
 
Ai nyt se on tasapainossa?

Miten se on tasapainossa esim type95:sen tai fmg9:n kanssa? Molemmat toimii paremmin haulikkona kun toi striker...
Väittäsin että nyt toi on pilattu täysin, eikä ole enää kiinnostusta pelata sillä.
Tarkoitin tasapainoa verrattuna muihin haulikoihin. Ja niiden akimbokonepistooleiden tulinopeutta on laskettu myös. En sano, että ne akimbo Fmg9:t vieläkään tasapainossa olisivat, mutta huonommat ne on kuin ennen. Ja Bowling on twitterissä maininnut, että Type 95:sta tullaan nerffaamaan kans. Tosin eihän siitä ikinä tiedä, että milloin se puhuu totta ja milloin ei... ("No last stand! F*ck you last stand!" :D:D )
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ai nyt se on tasapainossa?

Miten se on tasapainossa esim type95:sen tai fmg9:n kanssa? Molemmat toimii paremmin haulikkona kun toi striker...
Väittäsin että nyt toi on pilattu täysin, eikä ole enää kiinnostusta pelata sillä.

Käsitinkö oikein, että jos ase ei ole OP, niin ei kiinnosta pelata sillä?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka pelissä olisikin ylivoimaisia aseita, niin aina tulee hyvä mieli kun sellaiset päihittää jollain aivan naurettavalla tykillä :D

Esim. mun kohdalla servu oli täynnä FMG9-akimbo pellejä. Otin M16-Rapid Fire-Red Dot Sight ja ammuskelin heput ''tarkkuusalueen'' ulkopuolelta. Tyypit koittavat räiskiä minkä kerkeevät ja minä pistelen yhden burstin päähän :D

Tai oikeastaan M16:sta ei voi sanoa naurettavaksi. Sillä ainakin mitä itse olen kokeillut niin rapid fire ei oikeastaan nosta RPM:ea vaan se lyhentää sitä burstien välistä aikaa. Ase on lähes T-95, mutta mielestäni paljon tyylikkäämpi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nykyisessä SPAS-12 ilman damagea on tyyliä. 2-3 osumaa tappoon jos silloinkaan :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Käsitinkö oikein, että jos ase ei ole OP, niin ei kiinnosta pelata sillä?

Huoh, käsitit väärin(?)! Jos haluaisin käyttää "OP" asetta niin valintani olisi type95 ja fmg:t. Mutta kun en halua, enkä pitänyt strikeriä mitenkään "OP":na...

Lainaan itseäni:
"everybody complaining about striker op are such bitches. It's so much easier to kill somebody w/ an acr or any assault rifle or smg. If you're within shotgun range you should die faster as it's a primary weapon. If it was a secondary than yeah it's op...but, it's not. Plus, striker you can't just hold down a trigger like smg, assault rifle. So, it's dependent on you doing the work. "
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huoh, käsitit väärin(?)! Jos haluaisin käyttää "OP" asetta niin valintani olisi type95 ja fmg:t. Mutta kun en halua, enkä pitänyt strikeriä mitenkään "OP":na...
Se, ettei asetta ole mitään mieltä käyttää, jos löytyy parempikin nimenomaan tarkoittaa, että haluat käyttää vain niitä parhaimpia eli OP-aseita. Ja jos otat strikerilla lähitaistelussa turpaan type 95:ltä ja akimbo FMG:ltä, niin otan osaa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se, ettei asetta ole mitään mieltä käyttää, jos löytyy parempikin nimenomaan tarkoittaa, että haluat käyttää vain niitä parhaimpia eli OP-aseita. Ja jos otat strikerilla lähitaistelussa turpaan type 95:ltä ja akimbo FMG:ltä, niin otan osaa.

Aa, okei se nyt vaan sitten tarkottaa sitä! Sun mielestä spas on sitten "OP" kun haluan käyttää sitä?
Miks mun täytys käyttää haulikkoa joka on nerfattu hyödyttömään kuntoon? Ja ihan sen takia kun assault rifle ****** on itkeny siitä niin paljon...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aa, okei se nyt vaan sitten tarkottaa sitä! Sun mielestä spas on sitten "OP" kun haluan käyttää sitä?
Miks mun täytys käyttää haulikkoa joka on nerfattu hyödyttömään kuntoon? Ja ihan sen takia kun assault rifle ****** on itkeny siitä niin paljon...

Niin eihän se striker sillon tunnu op:lta kun itse sitä käyttää ^^ valoja päälle !
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aa, okei se nyt vaan sitten tarkottaa sitä! Sun mielestä spas on sitten "OP" kun haluan käyttää sitä?
Ei, vaan annoit ymmärtää, että haluat käyttää vain parhaita aseita. Turha sun on meille tiuskia, kun olet itse niin kirjoittanut.

Miks mun täytys käyttää haulikkoa joka on nerfattu hyödyttömään kuntoon? Ja ihan sen takia kun assault rifle ****** on itkeny siitä niin paljon...
Haulikot ovat mun lempiaseita ja silti pidän strikerin nerffiä todellakin oikeutettuna. Sen tehokkuus ja kantomatka olivat aivan liian isot sillä tulinopeudella ja lipaskoolla. Siinä aseessa ei ollut mitään haittapuolia, eikä muita haulikoita kannattanut valita muuten kuin haastavuuden vuoksi.

Disclaimer: Tässä puhuu nyt pelaaja, joka käyttää aivoja ja hakeutuu lähitaisteluun haulikoilla. Saattaahan se striker tuntua paskalta, jos yrittää kymmenen metrin päässä olevaa vihollista lähteä haastamaan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei, vaan annoit ymmärtää, että haluat käyttää vain parhaita aseita. Turha sun on meille tiuskia, kun olet itse niin kirjoittanut.


Haulikot ovat mun lempiaseita ja silti pidän strikerin nerffiä todellakin oikeutettuna. Sen tehokkuus ja kantomatka olivat aivan liian isot sillä tulinopeudella ja lipaskoolla. Siinä aseessa ei ollut mitään haittapuolia, eikä muita haulikoita kannattanut valita muuten kuin haastavuuden vuoksi.

Disclaimer: Tässä puhuu nyt pelaaja, joka käyttää aivoja ja hakeutuu lähitaisteluun haulikoilla. Saattaahan se striker tuntua paskalta, jos yrittää kymmenen metrin päässä olevaa vihollista lähteä haastamaan.

COD 2:ssa pitää käyttää haulikkoa juuri pelaamallasi pelityylillä koska mapit ovat paljon suurempia ja haulikkojen range lyhyt. Lähelle pääseminen haastavaa mutta myös hyvin tappavaa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin eihän se striker sillon tunnu op:lta kun itse sitä käyttää ^^ valoja päälle !

"Niin eihän se striker sillon tunnu op:lta kun itse sitä käyttää ^^ valoja päälle ! "

HAHAHAh, mikä aivopieru taas:'D Väitätkö tosissas että en huomaa aseesta mitä käytän että onko se "liian" tehokas?

Noh, jännästi se ei musta tuntunut "OP"lta kun siihen kuolin ennenkun oli itse sitä käyttänyt. Minä sentään ymmärrän että haulikot tappaa läheltä ja semikaukaa... Mutta ihan miten herran haluaa!

Missäs kohtaa minä olen antanut ymmärtää että haluan käyttään VAIN parhaita aseista? Mites ne valot? Puhe oli pelkästään strikeristä!?!

Totta kai mä nyt herranjumala käytän sellasia aseita mitkä tuntuu hyvältä käyttää. Ja striker ei enää tunnu siltä...

"Disclaimer: Tässä puhuu nyt pelaaja, joka käyttää aivoja ja hakeutuu lähitaisteluun haulikoilla"

Samat sanat. En tiedä mistä olet repinyt sen että yritän kymmenestä metristä ampua haulikolla. (taas ne valot)

Joo, jätän tämän nyt tähän koska en jaksa vääntää mielipideasiasta. Kiitos ja näkemiin!
 
Ylös Bottom