Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare III - moderni sota jatkuu jälleen

Lvl 18 tuli hakattua MP ja onhan se vaan hauskaa. Kyllä tämä peli vihdoin vahvistaa että vanhat kartat on vain parempia imo. Niissä on se rytmitys parempaa ja ei ole helvetinmoisia sokkeloita. War mode löytyy mutta siinä ei ole kuin yksi kartta joten ei sitä kauaa jaksa putkeen pelata, silti ihan hauska oli taas palata kuljettamaan tankkia ja räjäyttelemään seiniä. Zombejakin testattava jahka kerkiää.
War Mode. Onko toteutus siis samanlainen kuin WWII:ssa oli? Toki nyt vain yhdellä kentällä, mutta muuten sama, että toinen joukkue puolustaa ja toinen hyökkää. Kuolemat ei näy tulostaululla, eikä leaderboardeilla ja kartta etenee useampaan osaan.

Jos vastaat näihin kyllä, niin voipi olla että tämä yksistään on syy ostaa peli. WWII:ssa War pelimuoto oli parasta ikinä. Toki toivottavaa olisi, että tulisi nyt ainakin yksi tai kaksi uutta karttaa jossain vaiheessa. Voi muuten käydä yhden kartan jyrääminen tylsäksi.
 
No on kyllä niin onnettoman lyhyt, etten laita tuohon peliin sitten euroakaan. Pelataan sitten ilman lisämaksua aikanaan Game Passissa. Eikä haittaa, vaikka menisi parikin vuotta ennen kuin tulee Game Passiin.
Eikös nää codit ratsasta tuolla moninpelipuolella lähinnä ja tuo kampanja vähä niinku plussaa vaan.
 
War Mode. Onko toteutus siis samanlainen kuin WWII:ssa oli? Toki nyt vain yhdellä kentällä, mutta muuten sama, että toinen joukkue puolustaa ja toinen hyökkää. Kuolemat ei näy tulostaululla, eikä leaderboardeilla ja karttaa etenee useampaan osaan.

Jos vastaat näihin kyllä, niin voipi olla että tämä yksistään on syy ostaa peli. WWII:ssa War pelimuoto oli parasta ikinä. Toki toivottavaa olisi, että tulisi nyt ainakin yksi tai kaksi uutta karttaa jossain vaiheessa. Voi muuten käydä yhden kartan jyrääminen tylsäksi.

No siis toinen puolustaa, toinen hyökkää. 3 eri osaa jotka hyökkääjien pitää saada tehtyä tai puolustajien puolustettua. Ensin on pari aluetta mitkä pitää vallata, sitten kuljetetaan tankkia ja lopuksi pitää saada pommi räjäytettyä jommassa kummassa kahdesta paikasta. Mutta kuolemat ja tapot näkyy ja lasketaan ihan normaalisti.
 
No siis toinen puolustaa, toinen hyökkää. 3 eri osaa jotka hyökkääjien pitää saada tehtyä tai puolustajien puolustettua. Ensin on pari aluetta mitkä pitää vallata, sitten kuljetetaan tankkia ja lopuksi pitää saada pommi räjäytettyä jommassa kummassa kahdesta paikasta. Mutta kuolemat ja tapot näkyy ja lasketaan ihan normaalisti.
Okei, no melkein yhtä hyvä sitten. Harmillisesti kuolemat näkyy, kun se valitettavasti tarkoittaa, että randomien kanssa objectiven pelaaminen voi olla hankalaa, kun kaikkien on niin tärkeää pitää huolta K/D ratiostaan. Muuten tosiaan kuulostaa samalta ja se on hemmetin hyvä.
 
Okei, no melkein yhtä hyvä sitten. Harmillisesti kuolemat näkyy, kun se valitettavasti tarkoittaa, että randomien kanssa objectiven pelaaminen voi olla hankalaa, kun kaikkien on niin tärkeää pitää huolta K/D ratiostaan. Muuten tosiaan kuulostaa samalta ja se on hemmetin hyvä.

Kyllä siinä on paljon samaa tuntua ja hauskaa oli. Sanoisin että WW2 War mode kartat ja tehtävät oli parempia mutta kyllähän tähän voi tulla uusia karttoja mitkä ovat sitten parempia. Tuo K/D ration laskeminen kyllä on vähän tympeää koska se teki juuri siitä alkuperäisestä niin hyvän kun pystyi pelaamaan miten haluaa. No katsotaan miten se tulevaisuudessa kehittyy ja kuinka paljon Sledgehammer siihen tuo sisältöä.
 
Tuo K/D ration laskeminen kyllä on vähän tympeää koska se teki juuri siitä alkuperäisestä niin hyvän kun pystyi pelaamaan miten haluaa.
Eikä edes se, että itse pelaa miten haluaa ja vähät välittää kuolemista, mutta jos koko lopputiimi istuskelee kentän laidalla tarkkuuskiväärien kanssa, kun pitäisi pommia pläntätä, niin ei siitä mitään tule. Tämä oli juuri siinä WWII:n Warissa aivan mahtavaa, kun kukaan ei tiennyt montako kertaa olit kuollut, joten kenenkään ei tarvinnut välittää siitä. Vain voitot, tapot ja pisteet laskettiin. Eli ne asiat millä tässä pelimuodossa on jotain merkitystä. Eritoten sillä matsin voittamisella.
 
Eikä edes se, että itse pelaa miten haluaa ja vähät välittää kuolemista, mutta jos koko lopputiimi istuskelee kentän laidalla tarkkuuskiväärien kanssa, kun pitäisi pommia pläntätä, niin ei siitä mitään tule. Tämä oli juuri siinä WWII:n Warissa aivan mahtavaa, kun kukaan ei tiennyt montako kertaa olit kuollut, joten kenenkään ei tarvinnut välittää siitä. Vain voitot, tapot ja pisteet laskettiin. Eli ne asiat millä tässä pelimuodossa on jotain merkitystä. Eritoten sillä matsin voittamisella.

No toisaalta aika hyvin tuossa tuntui jengi yrittävän niitä objekteja tehdä kun itse pelasin. Ei se huonolta tuntunut mutta ei ihan sitä samaa fiilistä ollut kuin WW2.
 
Eikös nää codit ratsasta tuolla moninpelipuolella lähinnä ja tuo kampanja vähä niinku plussaa vaan.
Joo, varmaan monelle toki niinkin. Itse en Codeja ole kuitenkaan pelannut enää vuosikausiin muuta kuin tuon kampanjan ja Zombie-pelimuodon osalta. Jos harvoin pelaan ylipäätään moninpeliräiskintöjä nimenomaan mulitplayerina, niin silloin valintani on joku Bäfä tai Halo yleensä. Codeissa on jo pidempään ollut kampanja jotenkin mielenkiintoisempi kuin bäfässä, joten olen yleensä Codeja kuitenkin ostellut. Co-op-räiskintä sitten kiinnostaakin minua varsin paljon, joten myös Zombie-pelimuodon takia olen siis ainakin joskus Codin voinut ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, varmaan monelle toki niinkin. Itse en Codeja ole kuitenkaan pelannut enää vuosikausiin muuta kuin tuon kampanjan ja Zombie-pelimuodon osalta. Jos harvoin pelaan ylipäätään moninpeliräiskintöjä nimenomaan mulitplayerina, niin silloin valintani on joku Bäfä tai Halo yleensä. Codeissa on jo pidempään ollut kampanja jotenkin mielenkiintoisempi kuin bäfässä, joten olen yleensä Codeja kuitenkin ostellut. Co-op-räiskintä sitten kiinnostaakin minua varsin paljon, joten myös Zombie-pelimuodon takia olen siis ainakin joskus Codin voinut ostaa.
Kokeilitko DMZ pelimuotoa viime Codissa?
 
Paljon teillä on asennustiedoston koko? En poistanu mw2 peliä ja tämä asentui sen päälle. Kokoa ps5 159gb, mietin vaan että kun on 2 peliä ja toi 159gb vaan? Ei ole erillisinä mw3 ja mw2 asennetuissa tiedostoissa ps5.
 
Paljon teillä on asennustiedoston koko? En poistanu mw2 peliä ja tämä asentui sen päälle. Kokoa ps5 159gb, mietin vaan että kun on 2 peliä ja toi 159gb vaan? Ei ole erillisinä mw3 ja mw2 asennetuissa tiedostoissa ps5.

Pelkkä MW3 multiplayer PC, 61 gigaa.
 
Ihmettelin itse kun latasin pelkän Warzonen PS5 ja se lopulta on sen vajaa 200gb.

Ja en omista edellisiä pelejä PS5 puolella. Pelkkä Warzone.

Tällä koolla kyllä lähtee mietiskelemään pysyykö edes ilmainen versio kovalevyllä
 
Viimeksi muokattu:
Paljon teillä on asennustiedoston koko? En poistanu mw2 peliä ja tämä asentui sen päälle. Kokoa ps5 159gb, mietin vaan että kun on 2 peliä ja toi 159gb vaan? Ei ole erillisinä mw3 ja mw2 asennetuissa tiedostoissa ps5.
Xbox series X: asennettuna call of duty, mw3 multiplayer ja mw2 campaign = 169,5gb. Mw2 campaing oli 29gb, eli 140gb boxilla vähintään että pääsee pelailemaan mw3 multia, kun toi "call of dyty" on pakollinen ilmeisesti.
 
Olis muuten kiva jos saatais pelimuoto missä ei ole killstreakejä. Tuli vaan mieleen kun tuossa war modessa ei niitä ole ja jotenkin virkistävää kun ei kokoajan sada ohjusta taivaalta.
 
Nyt on 47 peliä Cutthroattia takana. Statsit kertoo että 4h 57min pelattu, 2,01 k/d ja 4,22 w/l. Kolmen jengillä väännettiin sitä tosiaan ja kyllä on ollut hauskaa pelata codia pitkästä aikaa. Vanhoja mappeja kans kiva jauhaa, uudella liikkumisella ja korkeammalla time to killillä. Täytyy varmaan viikonlopun aikana ottaa myös S&D pelailun alle.
 
Se on jäänyt toistaiseksi valitettavasti väliin, vaikka peli sinänsä löytyykin ja on pitänyt kokeillakin tuota pelimuotoa. Mitä mieltä itse olet siitä?
Hyvää vaihtelua! Nimen omaan tuttujen kanssa co op tyylistä tehtävien tekemistä sekä pvp puoli myös. Nyt uudessa on tuo zombi lähes sama on vain pvp poissa.
 
Miten ne voi kusta ton UIn taas noin pahasti. Skrollaavaa tekstiä vaikka tilaa on naapurille jakaa ja killstreak valikko on helvetinmoista syöpää selata.
 
Ylös Bottom