Voisin kuvitella että tämä on tehty vain sen takia että helpompi siirtyä pelistä toiseen, tosin kuinka moni pelaa useampaa CoDia samaan aikaan on tietysti kysymys jonka voi esittä. Ei itsellä ainakaan ole mitään tarvetta tollasille systeemeille ja jos haluan vaikka pelata eri pelien kampanjoita niin voin asentaa joka pelin kyllä erikseen.
Joo näin varmasti on ajateltu Activisionin viisaiden päättäjien keskuudessa. Sitten vaa kun et omista mitään näistä peleistä, tai haluat testata betaa niin turhauttavaa latailla sitä peliä. Luulisi teknisesti olevan mahdollista ladata pelkkä beta ja/tai pelkästään joku tietty codi, ilman että täytyy pitää kovolla jotain 100gb "käynnistyshubia", mikä on ovelasti myös toinen peli, mitä ei ole välttämättä mitään intressejä koskaan edes pelata.
Itse peliä nyt pelailin muutamia tunteja, olisiko levua kertynyt 16 verran. Mappeja betassa 4, julkkarissa 16. Kaikki alkuperäisen mw2:n kentät siis. Healthia lisätty eli kaikilla on 150, mutta samalla tempoa nopeutettu ja ja siellä pystyy kiipeilemään nyt tutuissa maisemissa uusilla tavoilla. Vähän kaksijakoiset fiilikset aiheesta. Olisin ehkä toivonut vähän hitaampaa codia. Et jos ollaan vanhat mapit kerran saamassa, niin sellainen Gears: UE tyyppinen ratkaisu olisi ollut enemmän mieleeni. En nyt ole viime vuosina pelaillut hirveästi codeja, että voi olla inasen taidotkin ruosteessa, vaikken nyt ihan rähmäkäpäläksi itseäni silti kuvailisi. Mutta tuli siis meinaa aika kovaa naamaan HYVILTÄ hiiripelaajilta
Oli kyllä komeaa katsottavaa kun välillä ei södössä saanut peliin edes tappoa. Se että vaatii usein 5-6 laakia killiin, yhdistettynä liuku, pomppu, 180 pyörähdys ja siitä maailman nopein kiipeämisanimaatio, liuku ja vielä yks hyppy, kaikki suoritettuna 1s aikaikkunan sisään, nii ei pysy vittu ysin senssil nii peräs et sais ne 5-6 laakia nakutettua
No ne ukot oli harvassa, mutta niitä oli.
Mutta siis yllättävän hauskaa oli. Södöä pelasin joku 15 peliä ehkä, ja sitä uutta cutthroattia semmonen viitisen peliä. Södö aina 6/5, mutta cutthroat oli yllättävän hauskaa. 3v3v3 ei respoja rundilla, mutta voi revata kaatuneet warzone tyyliin. Olisko minuutin rundit ollut ja sitten tuli lippu mikä piti napata, tai sitten jos kukaan ei mene ottamaan, nii se tiimi kellä eniten healthia voittaa.
Yllättävän positiiviset vibat tästä. En tiiä kiinnostaako kyl sen 70e edestä. Täytyy kattoo jos sais kikkailtua sen kalliin version 30e niinku viime vuonna
Eipä sitä edellistäkää tullut kyllä pelattua edes sen rahan edestä. Mutta tästä nyt paremmat fiilikset. Kyllä se nostalgia on vaan aika kovaa kamaa, pakko se on myöntää. Vanhoissa mapeissa oli jotenki ihan extra nastaa pelailla. Varmaan tossa kun heräilee nii tulee vielä pelaltua max levulle. Sais sen dead silun käyttöön, mikä on muuten taas perkki! Class systeemiä oli vähän uusittu. Perkit on muuttaneet nimeään erinäisiksi vaatekappeleiksi, ja ne jotkut wild cardit tjsp. on nyt suojaliivien nimellä. Ok. En tiedä onko tässä taas joku kusenpolttama tapa avata uusia aseita, tyyliin että pelaa pelin paskimmalla aseella silmät kiinni piippu omaan naamaan käännettynä 25 peliä, niin saat red dot sightin rynkkyyn. Aikaisemmassa codissa oli jotain tämän tyyppisiä oveluuksia mitkä oli ainakin itselle ihan kamalaa tervanjuontia. Mut joo. Huomenna lisää pelejä vyön alle, nyt unille.