Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saimoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Ei nyt kyllä enään ideoita riitä mikä vikana. DMZ laitettu päälle, Upnp pois päältä. Mutta ei vieläkään mitään eloa. NAT-type on 2 ja en pääse tällä hetkellä edes serverille sisään. Hetki sitten onnistuin pelaamaan hetken, mutta lagasi aivan järkyttävän paljon.

Yhteys tulee taloyhtiön verkosta niin voiko olla että vika on siellä?
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Hip hei ja ongelma ratkes. Eli edelleen näyttää NAT type 2, mutta MW näyttää NAT-typen openiksi! Mietin ja pähkin tässä itsekseni ja kun asetuksia katselin läpi niin ainut mitä en ollut tajunnut kokeilla oli laittaa Upnp MYÖS ps3 päästä pois päältä. Tämä sinänsä hämää koska jos se on modeemin päästä pois päältä niin näyttää Disablea pleikkarin network statuksessa. Mutta jostain syystä ps3 silti yrittää kikkailla jotain kunnes sen ottaa sieltäkin päästä pois päältä. Nyt tulee DMZ kautta yhteys ps3 ip:lle ja homma skulaa :)
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

eli, en oo mikää guru näitten asioiden kanssa mutta perus asiat osaan. ongelmana on siis se, että kun yritän pelata MW2:sen online-peliä (päävalikko -> multiplayer -> play online) ruudulle tulee lukemaan "connecting to matchmaking server..." eikä mitään tapahdu. ennen on toiminut normaalisti, mutta kun tuli uusi elisan netti nii hups!! ei toimi. olen kuullut kaverilta, että hänen tuttavallaan on käynyt juuri saman lailla nimenomaan CoDien kanssa. entinen netti, jolla pelaaminen onnistui moitteettomasti, ei siis ollut elisan.
modeemi on "Elisa ZXDSL 931 series", ps3:n "asetukset ja yhteyslistan" mukaan NAT-tyyppi: Tyyppi 2 ja UPnP: saatavilla. yheteystapa on langaton eli WLANia käytetään. latausnopeus on n. 14Mbps ja lähetysnopeus 4,5Mbps eli siitä ei ole kiinni. muut pelit, kuten MAG ja NHL12 toimivat normaalisti. osaako kukaan kertoa missä vika??
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

kertokaa mikä on vikana kun pystyn pelata MW3 online kaverilla ja toisen henkilön netillä mutta omalla netillä ei onnistu eikä vika siis ole pleikassani eikä pelissäni. minulla on langaton netti ja UPnP on päällä ja NAT tyyppi on 2 (pitäs toimia), mutta se vaan etsii ja etsii ja se pysähtyy aina 50.9%, miksi? jos oli jotain epäselvää kysykää ja AUTTAKAA!!!!!
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Morjens. Pientä ongelmaa NATin kanssa. tässäpä tietoa.

1) Modeemisi : Telewell TW-EA501v2
2) Nettiliittymäsi : PPO:n ADSL 2/1,
3) Käytän PS3:ssa langallista
4) Mitä muita laitteita kotiverkossasi on: Pöytäkone , läppäri + ps3, läppäri liitetty porti 1, pöytäkone port 2, ps3 port 3
5) Pleikkarin ilmoittamat verkkoasetukset : Itse säädin nämä;
IP : 192.168.0.103
aliverkon peite : 255.255.255.0
Oletusreitin: 192.168.0.254
Ensisijainen DNS: 192.168.0.254
Toissijainen DNS: 192.168.0.254
UPnP : Saatavilla
NAT-Tyyppi : 2

Ohjelmallinen palvelin:

TCP: 81
UDP: 3075
TCP+UDP: 3074

nuo portit kokeilin aukaista 192.168.0.103 IP:lle, ja seuraavaksi kokeilin DMZ:n laittaa 192.168.0.103 IP:lle. Kokeiltu UPnP päällä, mutta MW3 ilmoittaa aina NATIN moderateksi pelissä, PC:llä sujui mutkattomasti laittaa openiksi natti.

Onko vinkkejä?
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Mullakin jää se tohon multiplayer menuun ja lukee vaan että updating playerlists ja siel takana
:your nat type is ....
Mun modeemi on zte zxdsl 931 WIIA
kaikki muut ps3 pelit toimii netissä. Mutta ei mw2
Mikä toi nat on ja mistä sitä pitää muuttaa
ja miten ton pelin sais toimii
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Huoh...MW3, en oo pelannut 3 viikkoon. Tänään ajattelin mennä pelailee. Tuli joku uus päivitys. No nyt oon 2 tuntia tapellut ku en pääse multiplayeriin. Ilmoitus: The Call of Duty: Modern Warfare 3 server is not available at this time. Please try again later or visit Status for updates. Ennen toiminut moitteetta. Oon yrittäny palomuurin kanssa ja suoraan verkkopiuhalla ilman palomuuria....ei auta mikään. Olisko kellään mitään vinkkiä....mihin asiasta vois kirjottaa vaikka mailia jos accountissa on nyt jotain häikkää?? Muuten kyllä ps verkko toimii moitteetta.
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Opsin zombie Kino Der Toten potkii pihalle ainakin minulla aina kun pääsee yli 20round. Onko tietoa että miksi?
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Huoh, en jaksa enää yrittää säätää noita portteja joten kysyn täällä kun kokeilin säätää niitä jotain 3 tuntia ja ei toimi vieläkään.
Eli ongelma on:
Mw2:ssa ja kolmosessa näkyy että nat tyyppi on moderate.
Tässä tietoja:
[TABLE="width: 840"]
[TR]
[TD][TABLE="class: std"]
[TR]
[TD]Firmware Version:[/TD]
[TD="class: stdbold"]epc3825-v302r125533-110811c
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 165"] MAC Address:[/TD]
[TD="class: stdbold"]e4:48:c7:ed:5a:e9
[/TD]
[/TR]
[TR]

[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[TD="bgcolor: #2F6681"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: bwhead, width: 164, colspan: 2"]
[/TD]
[TD] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 156, bgcolor: #E7E7E7"]
[/TD]
[TD="width: 8"]
[/TD]
[TD] [TABLE="class: std"]
[TR]
[TD]Internet IP Address:[/TD]
[TD]217.140.239.149[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 165"]Subnet Mask:[/TD]
[TD]255.255.240.0[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 165"]Default Gateway:[/TD]
[TD]217.140.224.1[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 165"]DNS 1:[/TD]
[TD]213.140.164.26[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 165"]DNS 2:
[/TD]
[TD]81.16.78.3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 165"][/TD]
[TD]Dns 3: 212.149.120.4
[TABLE="class: std"]
[TR]
[TD]


DHCP Server:
[/TD]
[TD="class: stdbold"]Enabled [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 140"] Starting IP Address:[/TD]
[TD="class: stdbold"]192.168.0.10[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 140"] End IP Address:[/TD]
[TD="class: stdbold"]192.168.0.128
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ja modeemi on Cisco EPC3825,UPNP on pois päältä.DMZ on päällä ja oon asettanu siihen host ip address kohtaan ps3:sen ip-osotteen.Oon koittanu availla portteja mitä tuolla FAQ:ssa luki mutta ei oo toiminu. Mitä pitäis tehä että ton natin sais openiks?
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Huoh, en jaksa enää yrittää säätää noita portteja joten kysyn täällä kun kokeilin säätää niitä jotain 3 tuntia ja ei toimi vieläkään.
Eli ongelma on:
Mw2:ssa ja kolmosessa näkyy että nat tyyppi on moderate.

Lue alusta asti ja kohta kerrallaan.

Port Forwarding PS3 Call of Duty - Modern Warfare 3 on the Cisco EPC3825 - PortForward.com

Minulla täysin sama modeemi, nat type 2 siis käytössä ja kaikki pelit näkyy open tilassa. En käytä DMZ.
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Menee ihan liian vaikeeks.Oletin että se ois ollu helpompaa. Pitää säätää joku static ip ja asettaa portit,portit sain laitettua,mutta kun laitan static ip niin nettiyhteys lähtee. Ja toi static ip:n asettamisohjelma ei toimi tässä koneella. Kai pitää sitten käyttää tota hikistä moderatee. :(
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Menee ihan liian vaikeeks.Oletin että se ois ollu helpompaa. Pitää säätää joku static ip ja asettaa portit,portit sain laitettua,mutta kun laitan static ip niin nettiyhteys lähtee. Ja toi static ip:n asettamisohjelma ei toimi tässä koneella. Kai pitää sitten käyttää tota hikistä moderatee. :(

Kyllähän tuon eteen pitää hiukan tehdä mutta lopulta tulos palkitaan. Luitko tätä?

Index of Static IP Guides - PortForward.com

Eli tuossa ohje jokaiselle käyttöjärjestelmälle ja teet muutoksen manuaalisesti eikä millään ohjelmalla.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

päiväää. tuota semmosta että mulla on ps 3. ja huawei e586 ja langaton nettiyhteys. ja nat on 3 tietenki. et miten ton natin saa vaihettuu 2. pääsis tosissaan pelaan mw3 kavereitten kans:D ku nyt sitä naputetaan join game sen 15min et pääsis ees vähänkään mukaan :D
 
Vastaus: Call of Duty (MW 1-3, BlOps, WaW) -yhteysongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitä

Kyllähän tuon eteen pitää hiukan tehdä mutta lopulta tulos palkitaan. Luitko tätä?

Index of Static IP Guides - PortForward.com

Eli tuossa ohje jokaiselle käyttöjärjestelmälle ja teet muutoksen manuaalisesti eikä millään ohjelmalla.
Kun vaihdoin modeemin paikkaa,käytän nyt langatonta yhteyttä ps3:ssa. Nat type oli vielä äsken strict. Näillä ohjeilla sain sen moderateksi.Olisko mahdollista että saan sen openiksi käyttämällä ethernet kaapelia?
 
Vastaus: Cod Mw2

Hei!

Laitan tähän nyt ongelmani kun en löytäny parempaa paikkaa.. :)

Eli ongelma koskee mw2 nettipeliä. Peli jumittaa (kuva pysähtyy eikä mitään tapahdu) aina kun rundi on päättynyt (eli score ikkunaan). Onko vika pelissä vai konsolissa? Kaikki muut pelit toimii ihan moitteettomasti.
 
Kysymys

"Tänä aamuna koetin taas mennä pelailemaan mutta valittuani nettipelin ruudussa vilkkuu 2-3 min connecting to network ja sen jälkeen tulee aina teksti että authentication error ja homma kaatuu siihen."

Minulla on ollut tuota samantyylistä jo kauan. Olen menossa pelaamaan MW2 multiplayeria kunnes ruudulle hyppää (vaikka koko päiväksi) teksti kuin:

Online Status
Fetching Playlist...
Updating Rank and Unlocks...
Connecting to Matchmaking Server...


Tätä tapahtuu satunnaisesti.
Jonain toisenapäivänä se toimii ja jonain toisena ei.
Olen myös katsonut internetyhteyden, mutta PS3:n näyttää 100%, mutta IP osoite vaihtelee vähänväliä.
Olen katsonut talon muidenkin koneiden IP osoitteet ja nekin vaihtuvat vähänväliä.
Vähän aikaa sitten yritin vaihtaa IP osoitetta ja se onnistui, mutta tuo sama 'Online Status' on ollut tuossa TV ruudussa kohta tunnin.

Apu ei olisi olleskaan pahitteeksi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei,

Ongelmanani on moninpeliyhteyden tökkiminen ja pätkiminen.

Yritin pikaisesti löytää ketjusta vastausta ja googlesta, mutta en ainakaan vielä mitään selitystä tilanteelleni ole löytänyt.

Eli pelaan siis PS3:lla. Yhteyteni on 24/1 ADSL, paikallinen puhelinoperaattori (ei siis mikään valtakunnallinen).
Tähän asti moninpeli on toiminut moitteettomasti, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Nyt kuitenkin viimeisen 2 viikon aikana, yhteys on pätkinyt todella pahasti. Pelejä ei tunnu löytyvän alle 75 pingeistä ollenkaa ja yleensä ensimmäinen yhdistäminen on vasta 125 pingin peliin (anteeksi jos termini eivät ole aivan oikeita, toivottavasti käsitätte mitä tarkoitan).
Erän alkaessa minulla on usein palkit keltaisella, mutta välillä ne saattavat olla jopa täydet, mutta muutaman 10 sekunin jälkeen palkkini tippuvat minimiin ja pätkiminen alkaa. Erässä muilla saattaa palkit olla täydet tai yhtä vajaa, mutta minulla minimissä. Tämä alkaa raivostuttamaan.

Modeemini asetuksiin en o koskenut ja kaiken pitäisi olla kuten aiemminkin. Modeemin ja lähetteminen olen kyllä sammuttanut ja piuhat irroittanut, mutta tämäkään ei auta. PS3 on ollut reitittimessä/lähettimessä sekä ethernetpiuhalla että langattomasti, mutta sama pätkiminen jatkuu.

Voiko ongelma olla MW3 servereissä, paikallisessa puhelinoperaattorissa vai onko se vain omassa päässäni (modeemin/reitittimen asetuksissa).

Kiitos etukäteen hyvistä vastauksista/vinkeistä.
 
Blackops2 ja yhteysongelmat

Ensinäkin luin kaikki faq:t läpi. Käytin hakua jne.. mutta mistään ei löytynyt vastausta ongelmaani. Eli ongelma on tämä: Mulla on todella surkea pingi bops2. Siis vihreeltä keltaselle heittelee. Olen psn portit avannut elisan routerista. Nat type on 2. Kysymys siis kuuluu; pitäisikö minun avata jotain portteja black ops2:lle, tuolta natista vai mitähän helvettiä?

Onko kellään mitään ideaa missä vika voisi olla? Tietokoneen sammutan kun pelaan, etten mihinkään botnettiin kuulu tai mitään. Veljelläni on kyllä eri liittymä mutta sillä pingi on aina täysin vihreellä. Olisin kovin kiitollinen jos joku osaisi jotenkin neuvoa!

Googlea ja kaikkea olen kyllä koittanut, mutta millään en tunnu saamaan tasaista pingiä itselleni...

Nettinä Elisan viihde. Eli 24Mb/s sisäänpäin, ulospäin nopeudesta ei ole tietoa.

Natin asetukset:
Näytä liitetiedosto 12186
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom