Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty sarjojen Kaupunki-liiga [KATSO]

iTzNolife

New Member
On aika aloittaa Kaupunki-liigan historian ensimmäinen pelaajahaku. Tarkoituksena olisi ottaa mukaan 10 eri paikkakuntaa. Ensinmäisellä kaudella pelataan liigaa Modern Warfare 2 pelissä!


Malli hakemuksesta:
Norskin hakemus
Asuinkunta: Hollola
PSN: Norski
Ikä: 25v
Haen myös kapteeniksi: Kyllä

Muuta: Oon tosi reipas ja aktiivinen.


Liigan sivut ilmoitetaan myöhemmin
Hakemukset minulle

Perus Faktat

- PSN GringoFIN
 
Vastaus: Call of Duty sarjojen Kaupunki-liiga [KATSO]

Ideana mielenkiintoinen, mutta olis ihan kiva jos vähän enemmän saisi turnauksesta ja järjestäjästä tietoa... Itse en ainakaan missään nimessä ilmoittaudu tuohon ennen kuin on vähän kattavampi informaatiopaketti esillä.. Millä sääntösetillä pelataan? Miten systeemi toimii jne?
 
Vastaus: Call of Duty sarjojen Kaupunki-liiga [KATSO]

Ideana mielenkiintoinen, mutta olis ihan kiva jos vähän enemmän saisi turnauksesta ja järjestäjästä tietoa... Itse en ainakaan missään nimessä ilmoittaudu tuohon ennen kuin on vähän kattavampi informaatiopaketti esillä.. Millä sääntösetillä pelataan? Miten systeemi toimii jne?

Yep, ensiksi annan pikku vihjettä Kaupunki-Liigasta. Toinen juttu onkin se että en ole saanut viellä johtokuntaa kasaan joten kaupunki liigan eteneminen myöhästyy.:(
 
Vastaus: Call of Duty sarjojen Kaupunki-liiga [KATSO]

Ideana todella mielenkiintoinen, mutta toteutus saattaa jäädä hieman tiukalle aikataululle kun kuukauden päästä Bopsikin jo kaupoissa. Jos meinaat saada tästä turnauksen vielä pystyyn niin hopi hopi. Itseäni ainekin tälläinen vielä kiinnostaisi hetken aikaa..
 
Vastaus: Call of Duty sarjojen Kaupunki-liiga [KATSO]

Juujuu. Suosittelen rekisteröitymään tänne, jos coditurnaukset suomalaisten kesken kiinnostaa. Idea tuollaisesta turnauksesta kuullostaa kyllä ihan mielenkiintoiselta.
 
Vastaus: Call of Duty sarjojen Kaupunki-liiga [KATSO]

Niinpä, jos en saa tätä MW2 kaupunki liiga valmiiksi niin luultavasti se siirtyy Black opsin puolelle. Jotka ovat kiinnostuneita johtokuntaan niin yhteyttä minuun. Itse olen sitä mieltä että tulisi Black Ops liiga, on hyvin aikaa järjestellä sivuja jne. Niin rohkeasti vaan yhteyttä jos haluat olla osa johtokuntaa!
 
Ylös Bottom