Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

mjoo tänään hankin PS3:lle CoD:WaW. Konsoleilla en ole pahemmin fps pelejä pelannut kahtoo mitä nyt tulee :).

PSN: TelttaX
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

LISÄTKÄÄ SandZeX (mun cod 5 psn id)

P.S käytän tota mun toista idtä muissa peleissä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Mun nimen voi poistaa tuolta listalta! Ei iskenyt tämä CoD, ainakaan nettipelin osalta... Eli mua EI kannata lisätä kaverilistalle! Tai saa toki lisätä jos pelaa vielä esim. CoD4. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Olisiko kellään kiinnostusta(tänne pleikkari puolelle) tehdä klaania? Tekis vaan nii mieli:p (ehdotan) Klaani nimeksi vaikka FinnX- Klaani:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Nokkapokka.

Lisäilkee jos tartteette suht. hyvää pelaajaa klaaniinne tai muuten vain peliseuraksi. Headsetti on tässä hankinnan alaisena :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Olisiko kellään kiinnostusta(tänne pleikkari puolelle) tehdä klaania? Tekis vaan nii mieli:p (ehdotan) Klaani nimeksi vaikka FinnX- Klaani:D

Minulla olisi, vaikka en itseäni hyväksi pelaajaksi laskekkaan. :rolleyes: Miten olisi?!?! headset jossain hukassa. :S
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Täällä ilmottautuu kanssa uusi pelaaja. psn flippo666 ja saapi lisäillä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

pipar1 voi myös lisäillä listalle, niin saisi peli seuraa.
Ketuttaa, kun melkein aina on sama juttu, että pelaajia ei ole tarpeeksi.
Mikkiä ei ole vielä hankittuna.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Pien update paikallaan:

Wilhower


normi ja hardcore S&D

Tänään kävin ostaas mikin. Melkeen joka ilta pelailen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Onko muilla samaa ongelmaa, kun yrittää mennä pelaamaan god 5:sta verkossa, niin sitä ei pääse millään pelaamaan?
Vaikka kyseistä pelimuotoa pelaisi 1000-20000 pelaajaa, niin aina siihen "jonottaa" vain itsekseen ja kentän vaatimaa minimi pelaajien määrää tulee aika harvoin kasaan.

Sitten jos sattuu hyvä mäihä, että johonkin pääsee pelaamaan, niin viimeistään muutaman kentän jälkeen yhteys kuitenkin katkeaa ja koko rumba alkaa taas uudestaa.
Tänään on uutuutena: unable to connect activision matchmaking (error 33).

Rupea menemään jo hermot koko hommaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Onko muilla samaa ongelmaa, kun yrittää mennä pelaamaan god 5:sta verkossa, niin sitä ei pääse millään pelaamaan?
Vaikka kyseistä pelimuotoa pelaisi 1000-20000 pelaajaa, niin aina siihen "jonottaa" vain itsekseen ja kentän vaatimaa minimi pelaajien määrää tulee aika harvoin kasaan.

Sitten jos sattuu hyvä mäihä, että johonkin pääsee pelaamaan, niin viimeistään muutaman kentän jälkeen yhteys kuitenkin katkeaa ja koko rumba alkaa taas uudestaa.
Tänään on uutuutena: unable to connect activision matchmaking (error 33).

Rupea menemään jo hermot koko hommaan.

Kaikilla sama juttu, patchia kai ovat julkaisemassa :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War Pelaajat [PS3]

Azermath voi lisätä listalle. En tosin omista mikkiä..vielä :rolleyes:
 
Ylös Bottom