Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
miten mä saan kolme asetta der rise nazi zombi kentässä
En muista lonkalta, niin kurkkaa tosta: World at War Perks List - Call of Duty: Modern Warfare and Black Ops Forums Itse pelailen tätä kyllä, nyt kun sen kaverilta lainaan sain. Hyvä peli.Torstaita!
Eli kertokaas mulle mitä perkkejä ja muuta vastaavaa tässä pelissä on, kun olin silleen ostamassa tätä...? (En usko että on ketju henkissä..)
Ei helevetti miten hyvä peli! Eilen illalla ostin ja oon pelannut noin 2h, niin kyllä tämä on parempi kun Opsi, ja kun tässä ei ole niitä ylivoimaisia Gunshippejä ja muuta roinaa. Ja jos joku harkitsee ostoa, niin ei kannata harkita, nimittäin tämä on todella hyvä peli!
Mä en ole törmännyt kuin kerran kunnon haxeriin, jota ei voinut tappaa.. Aika äkkiä lopetin sen pelin. Sitten välillä on näitä rainbow nimen omaavia kavereita, mutta yleensä poistun pelistä jo ennen pelin alkua, jos tällaiseen törmään.Kyllä tämä Black Opsin jyrää 10-0! Kannattaako ostaa Map Pack 2 vai Map Pack 1, kun nyt ostin Map Pack 3.
EDIT: Tänään näin hakkereita ketkä lensi mapin yläpuolella...
Kyllä minäkin lähden jo lobbyssa pois jos näen sellasen hakkerin siellä, ja pelaako KUKAAN Suomalainen klaani tätä enää?
PCllä on vieläkin wawi servereitä ylläpitävä, klaanimatseja pelaava tactical klaani, only crouch, jos kävelee ylhäällä niin sights up jne, Bad Karma.
E: Mutta ei siis ole suomalainen
Haha joo pc wawiisa näitä ihme yli-tosikkoja.. sai servuilta bannia jos ampui hipfireä ja saksalainein ei saa käyttää mosin naganttia, kun ei ole realistista yms paska servuja, aivan naurettavaa touhua.
Mutta samoista ongelmista WaW kärsi konsoleilla kun bops paska nettikoodi, fail host migrating jne. Ainii ja tankit ..luoja..