Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

miten mä saan kolme asetta der rise nazi zombi kentässä

Voi olla vain kaksi pääasetta esim: ray gun ja m14
Pääaseiden lisäksi voi olla bowie knife, monkey bomb ja normi käsikranaatti.

Apinat saa mysteri lootasta ja bowie knifen saa seinältä ostettua
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

miten mä saan kolme asetta der rise nazi zombi kentässä

Toinen räjäyttää ittensä boxin viereen niin et jalat on boxissa sitten sinä avaat boxin odotat hetken ja alat elvyttää. Toi toimii joskus helposti ja joskus ei meinaa onnistua millään saattaa kyllä johtua loppuun käytetystä ohjaimesta tarvii kokeilla jossain vaiheessa tolla uudella. Numassa ja verructissa on useampiakin tapoja saada kaikki aseet.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

miten mä saan kolme asetta der rise nazi zombi kentässä

Sinulla pitää olla ainakin 1 miina käytössä, Laitat aseen päivitys koneeseen ja sit käyt ostamassa pikaisesti uuden aseen seinältä samalla kun asetta päivitetään. Sit meet hakemaan päivitetyn aseen koneesta painamalla ensin oikealle nuolta että ukko aikoo ottaa miinan käteen ja samalla otat aseen neliöllä koneesta. miina ei saa tulla kokonaan esille.. Eli eka nopeasti miinan esille otto ja heti perään aseen poimiminen koneesta..
Tolleen onnistuu yksin ilman kuolemia 3 asetta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Torstaita!

Eli kertokaas mulle mitä perkkejä ja muuta vastaavaa tässä pelissä on, kun olin silleen ostamassa tätä...? (En usko että on ketju henkissä..)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei helevetti miten hyvä peli! Eilen illalla ostin ja oon pelannut noin 2h, niin kyllä tämä on parempi kun Opsi, ja kun tässä ei ole niitä ylivoimaisia Gunshippejä ja muuta roinaa. :rolleyes: Ja jos joku harkitsee ostoa, niin ei kannata harkita, nimittäin tämä on todella hyvä peli!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei helevetti miten hyvä peli! Eilen illalla ostin ja oon pelannut noin 2h, niin kyllä tämä on parempi kun Opsi, ja kun tässä ei ole niitä ylivoimaisia Gunshippejä ja muuta roinaa. :rolleyes: Ja jos joku harkitsee ostoa, niin ei kannata harkita, nimittäin tämä on todella hyvä peli!

Je. Harva tämän voorumin käyttäjistä on tajunnut W@Win potentiaalin & pelilliset ilot. Though, itselle kiksit tuli HC-moodista & sompeista. Core oli niin puhtaasti mp40-raiskausta.

YLODin jäljiltä tarvis kyyyl kaikki mapit ladata uudestaan ja palata takaisin oikeeseen sotaan. PiiCout & MuiSi
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Komppaan.

Omalla kohdalla, uskokaa tai älkää, lempparicodi. Ainoat miinukset mp40 ja aseissa ehkä turhan vähän vaihtelua. Mapit ovat aivan uskomattoman hyvät ainakin omasta mielestä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Täytyy kyllä olla samaa mieltä että tämä peli on ehkä parempi kuin blopsi :rolleyes:
Huonot puolet tässä pelissä on mp40 ja silloin tällöinen lagi :mad:
Jos tulee matsi jossa on 2 palkkia, turha käyttää gewher 43 tai jotain muuta kivääriä koska niillä ei tee mitään lagin takia ja jatkuvalla syötöllä tulee turpaan mp40+juggernaut kämppijöiltä.
Minulla joka neljäs peli on lagi p*skaa :mad:

MUTTA jos on 4 palkkia ja hyvät tiimikaverit niin kyllä tämä peli on nannaa!!! :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitä vielä, tämä on parempi opsi. Koneella kun pelasin!
Parhaimmillaan statsit jotain yli 40/7
screenshot_search


Xfire Screenshot Search
(jos kuva ei näy, tuossa linkki)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä tämä Black Opsin jyrää 10-0! Kannattaako ostaa Map Pack 2 vai Map Pack 1, kun nyt ostin Map Pack 3.

EDIT: Tänään näin hakkereita ketkä lensi mapin yläpuolella... :(
 
Kyllä tämä Black Opsin jyrää 10-0! Kannattaako ostaa Map Pack 2 vai Map Pack 1, kun nyt ostin Map Pack 3.

EDIT: Tänään näin hakkereita ketkä lensi mapin yläpuolella... :(
Mä en ole törmännyt kuin kerran kunnon haxeriin, jota ei voinut tappaa.. Aika äkkiä lopetin sen pelin. Sitten välillä on näitä rainbow nimen omaavia kavereita, mutta yleensä poistun pelistä jo ennen pelin alkua, jos tällaiseen törmään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä minäkin lähden jo lobbyssa pois jos näen sellasen hakkerin siellä, ja pelaako KUKAAN Suomalainen klaani tätä enää?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä minäkin lähden jo lobbyssa pois jos näen sellasen hakkerin siellä, ja pelaako KUKAAN Suomalainen klaani tätä enää?

Ei tätä oo varmaan koskaan pelannut monikaan klaani vaan palasi CoD4 aika nopeasti ja sitten siirtyi MW2. Saattaa joku pelata, mutta itelle on jäänyt sellainen kuva, ettei tää ollut koskaan mikään suosittu klaanien keskuudessa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

PCllä on vieläkin wawi servereitä ylläpitävä, klaanimatseja pelaava tactical klaani, only crouch, jos kävelee ylhäällä niin sights up jne, Bad Karma.

E: Mutta ei siis ole suomalainen
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Todii, oon päässyt nyt tuolla Multiplayerin puolella vauhtiin! Vasta 5h takana ja, jo 31 level.. :rolleyes: Ja ylensä matsissa statsit joku 32-3, et ihan hyvin.

EDIT: Paras COD ikinä!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

PCllä on vieläkin wawi servereitä ylläpitävä, klaanimatseja pelaava tactical klaani, only crouch, jos kävelee ylhäällä niin sights up jne, Bad Karma.

E: Mutta ei siis ole suomalainen

Haha joo pc wawiisa näitä ihme yli-tosikkoja.. sai servuilta bannia jos ampui hipfireä ja saksalainein ei saa käyttää mosin naganttia, kun ei ole realistista yms paska servuja, aivan naurettavaa touhua.

Mutta samoista ongelmista WaW kärsi konsoleilla kun bops paska nettikoodi, fail host migrating jne. Ainii ja tankit ..luoja..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Haha joo pc wawiisa näitä ihme yli-tosikkoja.. sai servuilta bannia jos ampui hipfireä ja saksalainein ei saa käyttää mosin naganttia, kun ei ole realistista yms paska servuja, aivan naurettavaa touhua.

Mutta samoista ongelmista WaW kärsi konsoleilla kun bops paska nettikoodi, fail host migrating jne. Ainii ja tankit ..luoja..

Oliko muuta? :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voisi nuo Bettyt survoa persvakoon! Alkaa ärsyttämään kun niitä kylvetään joka helvetin kulmaan.. (Juu, tiedän että se perkki on mutta, olisi muuta tarvetta Perk 1)

Ja muutes olisiko pelaajia viikonloppuna Zombii/Multiplayeriin, jos joku tulee niin lisäilkää PSN: Vallu112

EDIT: Sori, tuli tuplat.
 
Ylös Bottom