Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No sitten en todellakaan tule ostamaan, kaikesta pitää sitten sitä rahaa saada eikö pelintekijöitä kiinosta tarjota pelaajille vaan jtn uutta? Tuntuu vaan että tämäkin tehdään vaan rahastuksen takia. :(

No rahan takia nimenomaan niitä tehdään, niin pelit kuin lisämapitkin. Kuka nyt ilmasiks mappeja vääntäis, vaan sen takia että pelaajilla olisi kivaa. Joku vajaa kymppi muutamasta uudesta mapista ei ole paha hinta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No rahan takia nimenomaan niitä tehdään, niin pelit kuin lisämapitkin. Kuka nyt ilmasiks mappeja vääntäis, vaan sen takia että pelaajilla olisi kivaa. Joku vajaa kymppi muutamasta uudesta mapista ei ole paha hinta.

Mun mielestä ihan liian iso hinta parista mapista, kun ps3.llekkin saa jo pelejä 10:lla, mutta joo ihan hyvä että tääkin peli päivittyy eiköhän toikin päivitys tule jossain vaiheessa ilmaiseksi storeen. Ja joittenkin osto päätökseen vaikuttaa varmasti se että peliin tulee lisää mappeja, että joka tapauksessa olisi kannatusta laittaa mapit vaikka Ilmaiseksikin jakoon.

Edit: jaaha kuten LeZe sanoi että pc pelaajatkin saa ilmaiseksi nii miksi ketussa konsolipelaajat maksaa? KOSKA MEITÄ RAHASTETAAN! ;) (ellei tää tuu sittenkin konsolipuolellekkin ilmaiseksi...)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No rahan takia nimenomaan niitä tehdään, niin pelit kuin lisämapitkin. Kuka nyt ilmasiks mappeja vääntäis, vaan sen takia että pelaajilla olisi kivaa. Joku vajaa kymppi muutamasta uudesta mapista ei ole paha hinta.
Ei toki, mutta kun PC-puolikin nämä saa ilmaiseksi niin miksei me konsolipelaajatkin... :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mielestäni noin 10 euron karttapaketti ei pahan hintainen ole, pidentäähän se kuitenkin pelin ikää taas vaikka kuinka ja paljon. Tai ainakin cod4 uudet mapit olivat aivan loistavia ja antoi uutta intoa senkin pelaamiseen, kaippa ne tätäkin vähän piristää, joten olen kyllä valmis sen saman 9,95 (vai mikä lie hinta ollut nelosessa) maksamaan. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Auttakaa äkkinäistä,eli kun pelailen moninpelissä,niin miten ne tasot jotka olen saavuttanu,saa tallennettua..?Kun sammutin koneen ja käynnistin pelin uudelleen,niin joutu aloittaa tasosta 1??

Kiitos.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

eikös tässä ole automaattinen tallennus? kato jostain optionsseista että onko auto save offilla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Auttakaa äkkinäistä,eli kun pelailen moninpelissä,niin miten ne tasot jotka olen saavuttanu,saa tallennettua..?Kun sammutin koneen ja käynnistin pelin uudelleen,niin joutu aloittaa tasosta 1??

Kiitos.

Et kai vaan kirjautunu toisilla tunnuksilla vahingossa sisään?

Tasoja ei tarvii ite tallentaa, ne tallentuu automaattisesti. En keksi muuta kuin jos sulla on useampi käyttäjä pleikkarilla, niin väärät tunnukset.

Ite ihmettelin kans samaa ku vahingossa menin avovaimon tunnuksilla pelailee.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Et kai vaan kirjautunu toisilla tunnuksilla vahingossa sisään?

Juurikin näin pääsi käymään:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Et kai vaan kirjautunu toisilla tunnuksilla vahingossa sisään?

Juurikin näin pääsi käymään:)

Tosin pelissähän on viime päivityksen jälkeen ilmennyt RAIVOSTUTTAVA bugi, että kesken kentän tallennetut tiedot menevät harakoille. Itsekin tuli opittua tämä kantapään kautta kun Veteranilla aloitin 2. pelikierrosta. Aiemmin tallennus toimi ihan ok.

Joten kannattaa pelata aina vähintään kokonainen kenttä kerrallaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kuinka kauan teiltä kestää pelata onlinessa yks prestige läpi? Itsellä menee n.3päivää. Kysyn uteliaisuudesta, kun en ole näitä paljon pelannut ja nuo rankinki taulukot ei voi pitää paikkansa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kuinka kauan teiltä kestää pelata onlinessa yks prestige läpi? Itsellä menee n.3päivää. Kysyn uteliaisuudesta, kun en ole näitä paljon pelannut ja nuo rankinki taulukot ei voi pitää paikkansa.

No mulla on mennyt nyt se 3 kuukautta, 55 levelillä mennään. Melko hidasta tosiaan:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kuinka kauan teiltä kestää pelata onlinessa yks prestige läpi? Itsellä menee n.3päivää. Kysyn uteliaisuudesta, kun en ole näitä paljon pelannut ja nuo rankinki taulukot ei voi pitää paikkansa.

Meinaat vissiin tehokasta peliaikaa. Mul on menny varmaan joku 2 päivää. Oonks mä nyt sit tokalla prestigellä kun kolmas rundi menossa, level 41 ja pelikellossa 4d22h. Kills 13051, deaths 9038 ->ratio 1.44, streak 29.

Vedän pelkkää team dethmatchia oikeastaan ja corella. Mulle uppoo parhaiten toi rytinällä meno ku siinä sattuu ja tapahtuu koko ajan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kuinka kauan teiltä kestää pelata onlinessa yks prestige läpi? Itsellä menee n.3päivää. Kysyn uteliaisuudesta, kun en ole näitä paljon pelannut ja nuo rankinki taulukot ei voi pitää paikkansa.

toi aikahan riippuu ihan pelaajasta :rolleyes:
ja jos nopeesti haluut rankkii, ni kannattaa pelata S&D, CTF tai HQ. ja mitä parempi porukka sulla noissa moodeissa on omalla puolella (ainaki CTF & HQ), sitä enempi todennäkösesti tulee expaa/matsi ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jep. Tarkoitin tehokasta peliaikaa. Itsellä menossa nyt 2 prestige ja pelikellossa 7d 6h. Ratio 0,66. Hyvä tuo prestige systeemi, siinä sais olla vielä jotakin lisäbomusta. On se ihmismieli hullu, kun pitää aina aloittaa alusta. Mikä teidän suosikki kenttä ja paskin. Omasta mielestä surkein Roundhouse tai Makin. Paras ehkä Upheaval.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

tossa ny huviksee laskeskelin omalta osalta yhen prestigen kestoo, ni sain tulokseks n. puoltoista päivää...ja pelikellossa pyöreesti 6d8h.
hyvä mappi riippuu paljolti pelattavasta moodista, ei oo lempimappii (toiset vaa o vähemmän perseestä :D)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ite oon vieläkin lvl 55?? jtn... joulusta lähtien siis, loppu mielenkiinto kuukausi sitten ihan vaan sen takia kun mapit on vaan nii *erseest* ja alkoi ww2 teema ottamaan päähän. no katotaan mitä mw2:sella on tarjottavana. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kuinka kauan teiltä kestää pelata onlinessa yks prestige läpi?

5 kertaa olen painanut Prestigeä (5. Prestige lvl 35 tällä hetkellä) ja peliä pelattuna n. 7 vuorokautta. Siitä kun nopsaa laskee niin reilu vuorokausi / Prestige menee.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tosi nopeasti ootte tahkonnee läpi. Mikä teillä on taktiikka? Pelaatteko prestigen aikana kaikki ase/muut haasteet läpi, vai tahkoatteko vain muutamalla aseella. Ja pelaatteko tiiminä? Ite huomannut. että kun tiimi vastassa, niin viedään välillä kuin kuoriämpäriä sekajoukkuetta. Mutta sitäkin mukavempi voittaa sekajoukkeella tiimi.
 
Ylös Bottom