Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tarkoitin toisin päin. Elikkä toimiiko nokian bloothoot nappi ps3:ssa?

Siis nokian kuuloke? Kyllä sen pitäis toimia. Kokeile ihmeessä. Laitat pleikasta bluetooh haun päälle ja kuuloke päälle kans. Jos löytyy ni koitat kuuluuko puhe.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toimii. t|Cssä ainaki yhellä on semmonen, toimii kun unelma kuulemma.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kiitoksia tiedoista. Mulla bh-900 malli. On jäänyt viime aikoina vähälle käytölle ja nyt en löydä laturia mistään.

Jottei mene ihan asian sivusta, niin oletteko huomanneet päivityksen jälkeen aseissa selkeitä eroja?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kiitoksia tiedoista. Mulla bh-900 malli. On jäänyt viime aikoina vähälle käytölle ja nyt en löydä laturia mistään.

Jottei mene ihan asian sivusta, niin oletteko huomanneet päivityksen jälkeen aseissa selkeitä eroja?
Joo pitäisi toimia kun itellä on kans joku bh olikohan 200. Ja toimii täydellisesti. Sitten kun se (luultavasti) löytää tuon headsetin niin kun se kysyy sitä koodia niin jos et tiedä sitä niin se on varmaan 0000 koska se on se oletus. Tuli vaan mieleen kun itellä oli ongelmia tuon koodin kans kun en tajunnut tuota koittaa heti.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kiitoksia vinkistä. Huomenna pitäis saada laturi ja heti kokeilemaan.
Välillä kyllä repeää hermot noihin tankkeihin nettipelissä. Toivottavasti tulevassa niitä tai vastaavia ei ole. Eiköhän perheen pienimille ole jo tarpeeksi pelejä.
Yritin pelin kotisivuilta etsiä tilastoa millä aseella eniten tappoja, mutta en löytänyt. Onkohan sellaista tilastoa saatavissa? Luulisi että on, kun henk.koht. tilastotkin kerta saa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

hi everyone,

over the weekend we noticed a new glitch was discovered with the bipod mgs while prone on the ground. This glitch allowed players to duplicate their bipod mg, and ultimately lead to exiting the map, or even ending a game for other players.

Today we have released a hotfix for this problem, and included in it some other changes by popular demand.

Bipods beginning today, bipods will no longer be deployable while prone. After careful consideration, weve decided that the best course of action at this time is to disable this functionality. The act of deploying your bipod when prone, while having a cool effect, doesnt actually give the player a great benefit. Aiming down the sights while prone provides the same gameplay functionality without the limited view angles.

Playlist the hardcore war playlist has returned to 9v9 status; additionally, all vehicles have been removed from hardcore playlists.

Map rotations roundhouse and upheaval have been added to the free-for-all and hardcore ffa playlist map rotations.

Were aware of the new icons in the menus which do not go away, and have already addressed that in the next update. were also happy to say that we have a solution for those obnoxious hail-mary rifle grenade shots at the beginning of search & destroy rounds. additionally, weve addressed one of the most commonly reported issues with the spawn system weve been testing this a lot locally, and it works great.

Those, among others, will be available with the next tu we release (which will coincide with our map pack 1). Speaking of which, we will have some new dlc information hitting the web very soon ;-) stay tuned!

Regards,
-jd

kiitos treyarch!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Paras uutinen tätä peliä koskien ikinä. Nyt voi pelata mieluusti WaWiakin. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kranaattiparvi joka hemmetin S&D -rundin alussa. Kiitos Treyarch. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hyvästi spawni-nuubituubitukselle, en jää kaipaamaan. Nyt jäämme mielenkiinnolla seuraamaan mitä Treyarch on näille nopoille keksiny. Nuubituubi räjähtää käsiin jos sillä yrittää heittää vippiä vihun spawnille? Joku delay erän alkuun? Ihan sama - kunhan ne katoaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hyvästi spawni-nuubituubitukselle, en jää kaipaamaan. Nyt jäämme mielenkiinnolla seuraamaan mitä Treyarch on näille nopoille keksiny. Nuubituubi räjähtää käsiin jos sillä yrittää heittää vippiä vihun spawnille? Joku delay erän alkuun? Ihan sama - kunhan ne katoaa.

Sellanen olisi kyllä hyvä, että erän alussa on jokin tietty aika joka pitää odottaa ennen kuin voi töräyttää tuubin tulille.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tupla XP:tä pukkaa, ilmeisesti peräti torstaihin asti.

Lähde:
http://www.eurogamer.net/articles/free-stuff-and-double-xp-on-offer

Oletteko hyödyntäneet tupla EX:tä. Itte tullut tahkottua jokunen tunti. Tänään tuli saavutettua juhlallinen 10d tehokasta peliaikaa. :) Onko muilla käynyt samoin, kun mulla. Kun alkaa pelaamaan S&D, niin yksinkertaisesti ei vain pysty enää palaamaan muihin pelimuotoihin? Ja pitää taas haukkua kiväärikranaatit, vaikka niistä on jo kyllästymiseen asti jankattu. Oon pelannut tällä viikolla joka päivä vähintään 4h ja yks ainut peli HC S&D puolella jossa ei ollut näitä nuubia. Joten pakko pelata corea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oon pelannu sen minkä perheeltä kerkee. Eilen sain 7. prestigen aluille ni siitä on hyvä jatkaa.
Mulla ton S&D:n osalta on toisinpäin, kerran ku kokeilin HC:ta ni coreen ei oo paluuta muuten kun satunnaiskerroilla jos kaverit haluu pelata sitä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eipä oo tullu hyödynnettyä tuplia. Joku aika takaperin sain nelosprestigen loppuun ja siihen sitten jään. Pelimuodoissa oon kaikkiruokainen, mutta coresta lähinnä CTF ja S&D:ta tulee väännettyä ja HC:sta WAR ja S&D. Kaikki riippuu siitä, mitä pelikaverit (joita melko vähän) pelailee...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pari viikkoa oltu thaimaan lämmössä ja ku tuun himaan ja käynnistän plegen laitan wawin sisään eka spawni suoraan räjähtävän barrelin viereen ja pimpam cod 4 pyörimään sitte kuulin kavereilt et ois jotakin pätsiä tullu.
Mitä on korjattu tai onks glitsei ja tälläsiä?
Voiko tätä pelata pätsin jälkeen hyvällä mielellä?
Vai onko ees ollu mitään pätsiä?


***** mä oon ihan kujal!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Klitsit on korjattu. Ei oo mun tietoon tullu ainakaan mitään uusia. Uus mappi Makin päiväversio, hyvä sellanen ja nyt toivottavast torstaina tulee 3 uutta moninpeli- ja 1 zombimappi lisää.

Samaan aikaan mappien kans tulee uus päivitys, jonka mm. pitäis jollaa tapaa muuttaa tota nuubituubia, jotta se spawnihuoraus loppuu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Klitsit on korjattu. Ei oo mun tietoon tullu ainakaan mitään uusia. Uus mappi Makin päiväversio, hyvä sellanen ja nyt toivottavast torstaina tulee 3 uutta moninpeli- ja 1 zombimappi lisää.

Samaan aikaan mappien kans tulee uus päivitys, jonka mm. pitäis jollaa tapaa muuttaa tota nuubituubia, jotta se spawnihuoraus loppuu.

Kiitos! Kaiken järjen mukaan tääkin peli on taas peli kelponen nährään tantereel
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tankkien katoaminen hc puolelta oli hyvä juttu. Vielä ku nuo alun nuubituubit lähtee sd: sta pois nii avot. HC:a sen olla pitää. Sielläkin on muuten ilmenny sellasia janttereita jotka ei paljon parista kiväärinluodista hätkähdä. Tuliko tuoki sitte päivityksien myötä ku ennen en tuota ole huomannu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Klitsit on korjattu. Ei oo mun tietoon tullu ainakaan mitään uusia. Uus mappi Makin päiväversio, hyvä sellanen ja nyt toivottavast torstaina tulee 3 uutta moninpeli- ja 1 zombimappi lisää.

Samaan aikaan mappien kans tulee uus päivitys, jonka mm. pitäis jollaa tapaa muuttaa tota nuubituubia, jotta se spawnihuoraus loppuu.

Mistä tuon uuden mappipaketin voi ostaa/ladata/mitä maksaa? Mielenkiintoinen nähdä mitä vaikuttaa peliin toi spawnihuorauksen lopettaminen. Toivottavasti toimii, olis mukava pelata HC S&D:tä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistä tuon uuden mappipaketin voi ostaa/ladata/mitä maksaa? Mielenkiintoinen nähdä mitä vaikuttaa peliin toi spawnihuorauksen lopettaminen. Toivottavasti toimii, olis mukava pelata HC S&D:tä.

Siis mitä? Eiköhän se ihan taas tule playstation storeen niikun kaikki muukin ja eiköhän tule maksamaan n. 10 (veikkaan 9,99) vai onko julkaistu jo? ite en pääse kattomaan kun on ps3 huollossa.
 
Ylös Bottom