Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Pelin beta taitaa nyt sitten valua vain xboxille ja pc:lle, PS3 käyttäjät taitavat jäädä rannalle itkemään. No ainahan me saadaan sitten testata sitä valmista versiota.

Niin ja julkaisu on 11.11.

http://www.callofduty.com/hub
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Meinaakos porukka passata tämän? Itellä jo ennakkotilauksessa, ja aika monella muulla papparaisella. :D Vaikutti ihan pätevältä videoiden ja juttujen perusteella.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Aluksi olin sitä mieltä, että en osta. Nyt taas on semmoinen fiilis, että tekisi mieli pelata tuota. Ehkä ostan.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Itse ostan jo sen takia että ovat jaksaneet laittaa splitscreenin tähän, aivan liian moni peli ei omista tätä muotoa ollenkaan..
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Itse ostan jo sen takia että ovat jaksaneet laittaa splitscreenin tähän, aivan liian moni peli ei omista tätä muotoa ollenkaan..

Itse en oikeen splitscreenissä tykkää pelata koska Graafinen taso laskee.. mutta netin kautta kyllä =). Itse en kyllä kyseistä peliä osta.. tai sitten ehkä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Mitä ny o tuol omal voorumil seurannu nii ilmeisesti joutuu ostaa :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Miettikääpä sitä tuon ajan ghilliesuittien määrää noissa mapeissa:D
Toivottavasti japseilla pelatessa ei ole mitään hikistä puukkoa melee-aseena, vaan rehellinen metrin mittainen katana:p

Mut joo, ihan hubalta näyttää. Mutta toivon parasta ja pelkään tosiaankin pahinta pelattavuuden osalta.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Mikä tuo ase kohdasta 0:50 eteenpäin on? Jotenkin houkuttelevan tuntuinen vaikka tuommoinen simppeli single fire kivääri onkin. :)
http://www.youtube.com/watch?v=X9GCup1vJjc&feature=related

Saattaa olla, että osa on oikeasti kyllästynyt toiseen maailmansotaan, mutta jotenkin minusta tuntuu, että osa on vain sitä mieltä "kun muutkin on". Siitä on tullut vähän semmoinen yleinen "mielipide" Mene ja tiedä. Mutta nyt kun rupesin katselemaan videoita niin ihan lupaavaltahan tämä näyttää.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Itselle on sama onko toinen maailmansota teema vai ns nykyaika teema.Pääasia että pelattavuus on ok ja verkkopeli toimii.Itse hankin.Jos ei miellytä niin eiköhän näistä aina eroon pääse.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Tuo video ei ainakaan ostohaluja herättänyt. Tähän päivään asti olen ollut sitä mieltä, että hyllyyn jää eikä tuo video yhtään mielipidettä muuttanut. Ehkä alekorista sitten joskus mutta ei varmaankaan täyttä hintaa. Ja olipas muuten ärsyttävät aseiden äänet. Aivan kuin olisi naulapyssyllä laittanut menemään.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Pyh, WWII:n aseet pieksee nykyajan muovilelut leikiten. Noissa aseissa sitä munaa on, toisin kuin tämän ajan hernepyssyissä.

Ja itse pelistä. Varmasti tulen ostamaan tämän. Kiinnostaa enemmän kuin CoD4 aikoinaan. Aihepiiri kiinnostaa itseäni paljon enemmän. Tosin ei tästäkään voi jenkkien egoiluilta välttyä. Oli sitten aihepiirinä Toinen Muailmansota tai nykyaika, niin ei niistä pääse mihinkään. Kyllästyttää nuo jenkit.

Onhan sitä joskus CoD:eissa saanut sentään pelata neuvostosotilailla, briteillä ja puolalaisilla.

Sais joku värkätä pelin Talvi -ja Jatkosodasta. Eniten haluaisin kuitenkin nähdä pelin, jossa saisi pelata tuolla "pahisten" puolella. Mutta ei vain taida olla soveliasta ampua jenkkejä ja muita "hyviksiä". Ja kuka jenkki nyt ostaisi pelin, jossa saattaisi joutua ampumaan omaa iso-isäänsä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Nyt on muutenkin ollut hyvänpituinen paussi WW2:sta niin tuntuu "virkistävältä" palata niihin maisemiin ja aseisiin :p
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Mikä tuo ase kohdasta 0:50 eteenpäin on? Jotenkin houkuttelevan tuntuinen vaikka tuommoinen simppeli single fire kivääri onkin. :)
http://www.youtube.com/watch?v=X9GCup1vJjc&feature=related

Saattaa olla, että osa on oikeasti kyllästynyt toiseen maailmansotaan, mutta jotenkin minusta tuntuu, että osa on vain sitä mieltä "kun muutkin on". Siitä on tullut vähän semmoinen yleinen "mielipide" Mene ja tiedä. Mutta nyt kun rupesin katselemaan videoita niin ihan lupaavaltahan tämä näyttää.

Tuo ase joka jo mainittiin (Garand) oli ainakin COD2ssa aivan syvältä, en montaa laukausta sillä pelin aikana tussutellut. Kyllä yksi peli tuota WWIIsta menee ihan hyvin kun tässä on itsellä ollut taukoa COD2sta asti, joten ei haittaa menoa. Kunhan peli edes hipaisee COD4n täydellistä pelattavuutta ja koukuttavaa nettipeliä niin tämän on vaikea epäonnistua. Ja onhan tässä vielä Kieferkin :)
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Tuo ase joka jo mainittiin (Garand) oli ainakin COD2ssa aivan syvältä, en montaa laukausta sillä pelin aikana tussutellut. Kyllä yksi peli tuota WWIIsta menee ihan hyvin kun tässä on itsellä ollut taukoa COD2sta asti, joten ei haittaa menoa. Kunhan peli edes hipaisee COD4n täydellistä pelattavuutta ja koukuttavaa nettipeliä niin tämän on vaikea epäonnistua. Ja onhan tässä vielä Kieferkin :)

No ainakin sen perusteella mitä on nähnyt niin peli näyttää toimivalta. Sen huomaa, että COD4 moottori on käytössä. Itselleni on tärkeää, että aseet näyttävät ja tuntuvat hyvältä. COD4:ssä ampuminen on vaan niin uskomattoman hauskaa. Tässä se on aika lailla saman oloista.

Itse en ole ikinä muita CODeja pelannut kuin nelosta joten en ole tähän WW2:een kyllästynyt millään tavalla. Mielenkiintoista on nähdä minkälaisia arvoteluja peli tulee saamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

joo siis kyllä toi verkkopeli tulee noiden aseiden myötä nousemaan ihan toisiin svääreihin kun ei oo mitään hiton akokkeja ja punapiste härpäkkeitä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

joo siis kyllä toi verkkopeli tulee noiden aseiden myötä nousemaan ihan toisiin svääreihin kun ei oo mitään hiton akokkeja ja punapiste härpäkkeitä.

Ainakin punapistetähtäimelle oli vitosessakin jonkunlainen 2. maailmansodan vastine jonkun infosivun mukaan. Ja luultavasti myös acogille löytyy sillä kyllähän tuohon aikaan jo kiikaritähtäimiä oli olemassa.
 
Ylös Bottom