Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkNorik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

kiitos Qwerti vastauksesta.. ja ne tikapuut loytyy mistä ja minne mäelle? miten sinne pääsee? (muutenkin aika liikunta rajoitteinen mappi)? onko se reitti siinä viimeisen pesäkkeen luona, joka piti japseilta vallata? itelle ei ainakaan ole sattunu silmään.. ei muuten, mutta ei kehtais tota ohjainta rikkkoa sen takia, että ei tajua tota tehtävää :(.. alkaa jo hermoon koskemaan :)

Liekkö sitten tuossa pelissä joku bugi tai jotain muuta.. aijemmissa tehtävissä ei mitään vaikeuksia..

Viimeksi muokannut moderaattori:

kiitos linkistä.. se on just toi Walkthrough Mission 6 Burn em' Out .. Eli tossa pelissä on bugi.. koska olen päässy tohon viimeseen monttuuun eikä, se päästä silti tehtävää läpi... no pitää kokeilla pelata uusiks tuo paska.. kiitti avusta :)

Herätetäänhän tähänkin threadiin vähän eloa.

Elikkäs, pelaakos tätä paljonkin vielä porukkaa, netissä lähinnä? Itse ostin tämän pelin silloin kun tämä ilmestyi kauppojen hyllyille, pelasin viime kevääseen, löysin Halo 3:sen maailman, sen jälkeen Modern Warfare 2 ja nyt olen taas tämän pelin pauloissa. Elikkäs pelikavereita Liveen etsiskelen. Omistan kaikki map packit, joten mapit eivät lopu kesken ja tykkään mielettömästi myös nazi zombies-kentistä, lähinnä Der Riesestä ja Shi No Numasta, muttei minulla ole mitään Verrüctia tai Nacht Der Untoteniakaan vastaan. Gamertagini on tuehkontti. Saa lisätä kuka vain, hyväksyn kaikki pyynnöt.

Pelailin tätä pitkästä aikaa. Ihan kivaa vaihteeks. Mut eiks siellä (moninpelissä) saanu tankeillakin ajella ja paukutella? Mihis ne on kadonnu? Vai oonko nyt vaan missannut jotain?

Pelailin tätä pitkästä aikaa. Ihan kivaa vaihteeks. Mut eiks siellä (moninpelissä) saanu tankeillakin ajella ja paukutella? Mihis ne on kadonnu? Vai oonko nyt vaan missannut jotain?

Ikävä kyllä saa. :mad: Tankkejahan ei löydy kaikista mapeista eikä edes kaikista pelimuodoista ja HC:stä ei niitä löydy ollenkaan. Normi SnD:ssä tankkeja ei ainakaan ole. Kokeileppa core team deathmatchia tai muita respa muotoja niin pitäisi tankkejä näkyä.

Vastaus: Call of Duty: World At War [X360]

Konsolinetistä laitoin äsken tilaukseen kyseisen pelin käytetyn version. Toivottavasti pääsisi pian pelailemaan :D Pystyykö muuten kyseistä peliä pelaamaan suoraan boksin kiintolevyltä?

Konsolinetistä laitoin äsken tilaukseen kyseisen pelin käytetyn version. Toivottavasti pääsisi pian pelailemaan :D Pystyykö muuten kyseistä peliä pelaamaan suoraan boksin kiintolevyltä?

Levy pitää olla sisällä koneessa.

Tarvitsisin taas vähän neuvoja/vinkkejä!
Tällä hetkellä mulla ei ole yhtään karttapakkia,mutta ajattelin ostaa jonkun noista kolmesta. Aion tosiaan ostaa vain yhden enkä yhtään enempää. Mitä suosittelisitte???

Vanhan threadi jo, mutta ajattelin kuitenkin kysyä, että vieläkö tässä pelissä riittää pelaajia? En ole pelannut enkä omistanut kyseistä peliä enään useaan vuoteen, mutta nyt jostain syystä iski halu pelata tätä peliä pitkästä aikaa. Tässähän oli se ongelma vissiin, että jos halusit pelata ilman katkoja mappien välillä piti omistaa kaikki map packit. Ja mites on kun olen saanut lukea aika paljon siitä, että tämä peli olisi konsoleillakin hakkereiden halluissa. Eli vastaa tulee kavereita jotka eivät vain kuole vaikka kuinka ammut heitä. Heillä on siis käytössä jonkunlainen god mode glitchi. Tässä pelissä oli paljon hyvääkin kuten ei pikakiikari ongelmaa snipoilla.
En tiedä sitten onko nykyään.

Vanhan threadi jo, mutta ajattelin kuitenkin kysyä, että vieläkö tässä pelissä riittää pelaajia? En ole pelannut enkä omistanut kyseistä peliä enään useaan vuoteen, mutta nyt jostain syystä iski halu pelata tätä peliä pitkästä aikaa. Tässähän oli se ongelma vissiin, että jos halusit pelata ilman katkoja mappien välillä piti omistaa kaikki map packit. Ja mites on kun olen saanut lukea aika paljon siitä, että tämä peli olisi konsoleillakin hakkereiden halluissa. Eli vastaa tulee kavereita jotka eivät vain kuole vaikka kuinka ammut heitä. Heillä on siis käytössä jonkunlainen god mode glitchi. Tässä pelissä oli paljon hyvääkin kuten ei pikakiikari ongelmaa snipoilla.
En tiedä sitten onko nykyään.

Lopetin tämän pelaamisen jo jonkin aikaa sitten juurikin hakkereiden takia , on harvinaista löytää peliä missä noita ei ole . Vastaan tuli kaikkea leijuvista kuolemattomiin sotilaisiin . Itseasiassa omakin save corruptoitui kun eksyin saastuneeseen lobbyyn zombeissa . Forget it

Ylös Bottom