Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Capcom vs. SNK 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja descendent
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voiko tossa Capcom vs. SNK 2:ssa saada mitään lisä juttuja esim. lisä tyyppejä tai kenttiä tai jotain muuta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Voiko tossa Capcom vs. SNK 2:ssa saada mitään lisä juttuja esim. lisä tyyppejä tai kenttiä tai jotain muuta.
Pari ukkoa+ kenttää on "piilotettu", muita salaisuuksia on Custom groove ja loputtamat pisteet sen käyttöön..:)

Re: Capcom VS. SNK 2: Mark of the Millennium 2001

Nyt tuli entistä suurempi hinku ostaa tämä peli vihdoinkin... Kyllähän tätä on tullut jo aikalailla kokeiltua, ja hyväksi olen tämän todennut, mutta tämä arvio muiden muassa kyllä oli kuin salaman isku kirkkaalta taivaalta ostopäätöksen suhteen! Ja eikun säästämään... 2D kunniaan ;)

Re: Capcom VS. SNK 2: Mark of the Millennium 2001

Arvostelu oli "ihan jees", mutta seuraavat kohdat pudottivat aika paljon arvostelijan pisteitä ainakin mun silmissä:

"Yhden sankarin liikkeiden täydellinen opettelu ole läheskään yhtä aikaa vievä ja palkitseva urakka kuin useimmissa johtavissa 3d-taistelupeleissä."

ja

"Pelin ulkoasu on kuin tuulahdus viime vuosituhannelta, ja korostaa entisestään pelin kivikautista imagoa."

No aina ei voi olla samaa mieltä.

Re: Re: Capcom VS. SNK 2: Mark of the Millennium 2001

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Arvostelu oli "ihan jees", mutta seuraavat kohdat pudottivat aika paljon arvostelijan pisteitä ainakin mun silmissä:

"Yhden sankarin liikkeiden täydellinen opettelu ole läheskään yhtä aikaa vievä ja palkitseva urakka kuin useimmissa johtavissa 3d-taistelupeleissä."

Kiitti palautteesta, täytyykin vähän perustella kirjoituksiani. Olen tosiaan sitä mieltä, että yhden hahmon kaikkien liikkeiden opettelu ei ole kummoinen homma, koska niitä liikkeitä ei yksinkertaisesti ole niin paljon per hahmo kuin esimerkiksi Tekkenissä. Mutta koska hahmoja on niin suuri valikoima, se ei haitannut minua. Toivottavasti tämä tuli arvostelusta ilmi.

ja

"Pelin ulkoasu on kuin tuulahdus viime vuosituhannelta, ja korostaa entisestään pelin kivikautista imagoa."

No aina ei voi olla samaa mieltä.

Tuo oli kieltämättä minulta aika vahvasti sanottu. Mutta kirjoitinhan myös seuraavasti:

"Minusta piirretty tyyli sopii tämän kaltaiselle 2d-mäiskinnälle todella hyvin, ja vaikka animaatiot olisivatkin kaivanneet vähän lisää frameja, olen täysin tyytyväinen pelin ulkonäköön."

Eli toisin sanoen olen sitä mieltä, että vaikka spritegrafiikka on vanhanaikaista, peli oli minusta kaunis. Siis vanhanaikaisuudesta huolimatta.

Okei! Meitä on montaa sorttia. Toiset pitää vain kolmeuloittesta kauniina. Kun taas toiset pitävät sulavaa 2d animaatiota kauniina.
Kyllä se Capcom vs. Snk 2 on hyvä peli mutta mielestäni paras mätkintä jota olen pelannut on Fatal Fury(4):Mark of the wolves. Capcom vs Snk 2 (mielestäni Snk vs Capcom olisi parempi nimi) on kuitenkin loistava. Mukava kun Rival Schools suosikkini Kyosuke on mukana. Ja onhan se mukava kun Snk:n hahmoja pidetään elossa.

Ylös Bottom