Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania WNC: Import-tilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qualtagh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Qualtagh

New Member
GBA:n uusi Castlevania (White Night Conserto) ilmestyy Japanissa näiden päivien aikana, ja tietysti itse kunkin täytyy tuo klassikko saada näin kesäpäivien kunniaksi.

Olisiko kellään tämän foorumin käyttäjillä aikomuksia tilata peliä importtina Japanista? Itselläni kun ei tuota luottokorttia vielä ole.

Ehtona olisi tietysti se että jos ei japanin kieltä taida, niin stoorista ei ilman gamefaqs'in käännöksiä pahemmin mitään ymmärtäisi. Hyvänä puolena mainittakoon se, että jos import-tilauksen suorittaa, ei joutuisi odottamaan harmaaseen loppusyksyyn asti tuota GBA:n grafiikkamoottorin inkreasoijaa.

Eli nyt vaan porukalla Castlevaniaa tilaamaan! Voin maksaa tilauksen suorittajalle jopa jotain vaivan palkkaa.. ehkä.

Pakko heittää tännekin viestiä että huomaisit.. Eli kyselit tuolla 'Keskustelua GBA-peleistä' -foorumilla jos joku haluaisi import-kappaleen CV: Harmony Of Dissonancesta. En tosin ole varma kykenetkö toisen tuollaisen hankkimaan, mutta olisin ERITTÄIN kiinnostunut kyseisestä pelistä. :cool:

Perhana kun en ollut huomannut tuota viestiä, kuten tuossa toisessa jos sanoin, se toinen kipale meni jo. Piti ostaa kaksi että sain julisteen nääs :P

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ei siihen luottokorttia tarvita kun tilaat lan-kweiltä! siirrät vaan tilille rahaa.

Pakko kai se on ryhtyä itse tilaamaan Castlevaniaa kun ei kovin moni ole ko. tuotteesta kiinnostunut.. Kumma juttu, etten löytänyt peliä tuolta lan-kweista, eivät taida pahemmin päivitellä sivujaan? Olisikohan vielä muita ei-tarvi-luottokorttia -kauppoja? Mistä muuten itse tilasit nuo pelit? Pahoittelen että heittelen näitä kysymyksiä, mutta täytyisi saada WNC käsiin mahdollisimman nopeasti ;)

Tilailen melkeinpä tuttujen avustuksella ja keskinkertaisella japaninkielen osaamisellani ;P Mutta eikö lan-kweillä ole tuota peliä? Lähetä niille mailia ja sano että hommaa sellaisen. Niillä on saksassa tili, maksu menee kätevästi.

lan-kweitä suosin sillä siellä on samanlaisia sällejä töissä kuin me täällä - pelaajia. Niiden kanssa voi vielä sopia asiat kätevästi ;)

Ylös Bottom