Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Castlevania

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Olen jumissa. Miten ja mistä saa poistettua veden sieltä jostain viemäreistä? En nyt muista paikan nimeä, mutta kyllä joku varmaan tietää. Ainakin Trevor.

Vastaus

Äläpäs menekään vielä viemäreihin. Oletkos jo tuhonnut 2 lohikäärmettä Underground Galleryssä? Jos et, niin suunnista sinne. (Pääset paikkaan Eternal Corridorsien kautta) Sieltä saat esineen, jonka avulla pystyt siirtämään palkkeja jotka ovat joidenkin käytävien edessä. Mene sitten Underground Warehouseen, joka on linnan vasemmassa alareunassa. Siellä kohtaat jonkin ajan päästä itse Deathin. Kun olet "tappanut" hänet, saat esineen joka muuttaa Viemäreiden laavan vedeksi, ja voit seikkailla siellä turvallisesti.

Niinpä niin..

Itse menin suoraan viemäreihin ja ajattelin vaan, että: "onpa ¤%@!!! vaikea kenttä!". Eli kyllä viemäreissä selviää ilman vedenpuhdistavaa artifaktiakin, joskaan ihan helppoa se ei ole.

Deathin ja monet muutkin vastustajat voittaa muuten helpoimmin "manticore + en-nyt-muista-mikä -kortti" -yhdistelmällä, joka synnyttää myrkkypilven hahmon ympärille. Useimmat ammukset eivät läpäise pilveä! Huomasin tämän sattumalta taistellessani Deathia vastaan ties kuinka monetta kertaa...

Heitelkää muuten ihmeessä niitä ristibumerangeja, oli kyseessä sitten Death tai joku muu loppis. Erittäin tehokas ase melkein kaikissa Castlevanioissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Heitelkää muuten ihmeessä niitä ristibumerangeja, oli kyseessä sitten Death tai joku muu loppis. Erittäin tehokas ase melkein kaikissa Castlevanioissa.

Niinhän se on. Montako sydäntä kello muuten kuluttaa. Minulta ne ainakin hupenevat todella nopeasti. En kyllä pahemmin sitä käytä. Rustibumerangi on lähes aina mukana.

Kymmenen sekunnin kellopysäytyksestä menettää jopa 20 sydäntä (ainakin maagilla). Aika paljon kun siihen katsoo, ettei se edes pysäytä kaikkia vihollisia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Kymmenen sekunnin kellopysäytyksestä menettää jopa 20 sydäntä (ainakin maagilla). Aika paljon kun siihen katsoo, ettei se edes pysäytä kaikkia vihollisia.

Mutta hidastaa ainakin.

Ristibumerangi taitaa tosiaan olla tehokkain lisäase, mutta oikein käytetty kello on hyvinkin 20 sydämen arvoinen - etenkin tiukoissa tasohyppyosuuksissa, jossa viholliset ovat todellinen riesa.

Ristibumerangin käyttöä pitää vähän harjoitella, jotta sillä saa tehtyä suurimman mahdollisen tuhon. Esim. heittoetäisyys täytyy arvioida ja kun palaavaa bumerangia ei ota kiinni, se osuu myös takana oleviin vastustajiin jne.

"Itse menin suoraan viemäreihin ja ajattelin vaan, että: "onpa ¤%@!!! vaikea kenttä!". Eli kyllä viemäreissä selviää ilman vedenpuhdistavaa artifaktiakin, joskaan ihan helppoa se ei ole."

Sama täällä , kyllä pari kertaa sai hermostua tosissaan , olis tuonki tienny että sen voi muuttaa , niin olis säästynyt ainakin 2 askia tupakkaa :D

Kannattaa aina pitää joka Castlevaniassa vain ristibumerangi mukana , muuta ei tarvi . Joka bossi on aivan hel***in helppo sillä :)

Vastaus: Castlevania

"Itse menin suoraan viemäreihin ja ajattelin vaan, että: "onpa ¤%@!!! vaikea kenttä!". Eli kyllä viemäreissä selviää ilman vedenpuhdistavaa artifaktiakin, joskaan ihan helppoa se ei ole."

Sama täällä , kyllä pari kertaa sai hermostua tosissaan , olis tuonki tienny että sen voi muuttaa , niin...
Vastataan "hieman" vanhaan ketjuun :)
Kyllä meinasi itku päästä kun meni laavaleikkeihin 27-levelisenä hp440. Oli läpäiseminen niin lähellä, mutta ei tullut kesää :/

Ylös Bottom