Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CD-RW:t toimii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gimble

Well-Known Member
Tätähän arvottiin joskus aiemmin boardilla, eikä importti miehien laiskuuden takia asiaan muistaakeni oikeen tullut ainakaan 100% selvyyttä...vai olisko silloin joku koittanu ja kerto, et ei toimi?

No anyway...testasin just ko. hommaa ja monen "oikean" DVD-soittimen tavoin RW-levyt futaa XBOXissa, vaikka CD-R levyjen kanssa onkin hiljaista...

Jos siis haluaa ripata XBOXiin trackejä omien CD-levyjensä varmuuskopioista, niin se on mahdollista. ;)

Ärrältä ei tosiaan suoraan saa, vaan se täytyy ensin kopsutella RW:lle.

Sellanen on tietty mahdollista, et jotkut RW:t ei välttämättä toimi mut voisin veikata et suurin osa wörkkii!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Tätähän arvottiin joskus aiemmin boardilla, eikä importti miehien laiskuuden takia asiaan muistaakeni oikeen tullut ainakaan 100% selvyyttä...vai olisko silloin joku koittanu ja kerto, et ei toimi?

No anyway...testasin just ko. hommaa ja monen "oikean" DVD-soittimen tavoin RW-levyt futaa XBOXissa, vaikka CD-R levyjen kanssa onkin hiljaista...

Jos siis haluaa ripata XBOXiin trackejä omien CD-levyjensä varmuuskopioista, niin se on mahdollista.

Sellanen on tietty mahdollista, et jotkut RW:t ei välttämättä toimi mut voisin veikata et suurin osa wörkkii!
Jooh..missäs on oma laiskuutesi..?..;). Lopeta veikkailu.
Mitkä levyt toimii ja mitkä ei?
Listaa/linkkiä niistäkin on tänne toimitettu...joten..hophop hakemaan...kyllä löytyy varmasti jostain kun vähän etsii...:D
Vai mitä. Jotkut r-levyt ja jotkut rw-levyt toimii...
Oma listasi olisi todella odotettu panos tähän asiaan. ;)

Re: Re: CD-RW:t toimii!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Jooh..missäs on oma laiskuutesi..?.. Lopeta veikkailu.
Mitkä levyt toimii ja mitkä ei?
Listaa/linkkiä niistäkin on tänne toimitettu...joten..hophop hakemaan...kyllä löytyy varmasti jostain kun vähän etsii...:D
Vai mitä. Jotkut r-levyt ja jotkut rw-levyt toimii...
Oma listasi olisi todella odotettu panos tähän asiaan.
Tässä jonjesille kaipaamansa lista:

OK! VOI OLLA, että jotain poikkeustapauksia saattaa löytyä, mutta jollei aleta nussiin pilkkua niin ao. lista pitää hyvin paikkaansa.

-Kaikki CD-RW levyt toimii
-Mitkään CD-R levyt ei toimi

Toi sama asia kyllä luki tossa alkup. postissakin!;)

Eli äkspoksissa näyttä olevan sama homma, kun esim. mun Sonyn DVP-325 DVD kieputtimessa. Tähän mennessä ei ole tullut yhtään RW-levyä vastaan ja olen kokeillut useita merkkejä. Ja vielä kerran...mitkään ärrät EI tietääkseni toimi.

Mut 1 harmillinen puute tossa XBOXin DVD-toistossa on, ettei VCD:tä tueta!? =(

Ite oon käyttäny ko. DVD-soittimen ominaisuutta digtaalivalokuvien katseluun telkkarista. Ja löytyy mulla 1 helmi leffakin hyllystä VCD-formaatissa, kotimainen klassikko "Katsastus" Se on kyllä aivan loistava!!!:D

Re: Re: Re: CD-RW:t toimii!

Tässä jonjesille kaipaamansa lista:

OK! VOI OLLA, että jotain poikkeustapauksia saattaa löytyä, mutta jollei aleta nussiin pilkkua niin ao. lista pitää hyvin paikkaansa.

-Kaikki CD-RW levyt toimii
-Mitkään CD-R levyt ei toimi

Toi sama asia kyllä luki tossa alkup. postissakin!;)

Eli äkspoksissa näyttä olevan sama homma, kun esim. mun Sonyn DVP-325 DVD kieputtimessa. Tähän mennessä ei ole tullut yhtään RW-levyä vastaan ja olen kokeillut useita merkkejä. Ja vielä kerran...mitkään ärrät EI tietääkseni toimi.

No jo on j***lauta laiska äijä...
Kyllä jaksaa täällä päätänsä paukuttaa muttei yhtä h**vetin linkkiäkään saa aikaiseksi...;)
Tässä on yksi, netistä löytyy lisää..kuten huomaat myös poltto-ohjelmalla on väliä...huoh..
Ja näissä asioissa pilkun*****misella on väliä!

http://www.digital-x.de/knowhow/xbox/xbox_cdr/xbox_cdr.htm

Omien kokeilujen perusteella toimi myös DataRight ja That´s Write merkkiset CD-R levyt.

Yllätysten jysäys, sonyn cd-r:t ei skulaa.
Miten mä nyt ajan rallia Albert Kingin tai Muddy Watersin tahtiin?
Dave Lindholmin cd:tä se ei meinannut ensin hyväksyä vaikka se on originaali, mutta pienen puhuttelun jälkeen xbox tajus ettei se ole sen asia mitä musaa mä sen kovalevylle tungen.
Perkele.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Yllätysten jysäys, sonyn cd-r:t ei skulaa.
Miten mä nyt ajan rallia Albert Kingin tai Muddy Watersin tahtiin?
No kopiot ne tietenkin kato ensin tilapäisesti CD-RW kiekolle ja syötät niitä sille XBOXille. Kyllä se siitä!

Dave Lindholmin cd:tä se ei meinannut ensin hyväksyä vaikka se on originaali, mutta pienen puhuttelun jälkeen xbox tajus ettei se ole sen asia mitä musaa mä sen kovalevylle tungen. Perkele!
Joo, siinähän on sellanen "paskasuodin" mikä pyrkii blokaamaan kaiken turhan kovalevyn täytteen pois...mut sitten jos se huomaa, et käyttäjä on tosissaan (useita yrityskertoja) niin se päästää säälistä läpi! :D

Joo, siinähän on sellanen "paskasuodin" mikä pyrkii blokaamaan kaiken turhan kovalevyn täytteen pois...mut sitten jos se huomaa, et käyttäjä on tosissaan (useita yrityskertoja) niin se päästää säälistä läpi! :D

Kuuleppas.....
On muuten aika vinkeää kuunnella oman maun mukaista musaa (blues), kun ajaa rallia. Ja ne jotka on kokeillut, tietää että se EI ole sama kuin kuuntelee musaa samalla toisesta äänilähteestä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Dave Lindholmin cd:tä se ei meinannut ensin hyväksyä vaikka se on originaali, mutta pienen puhuttelun jälkeen xbox tajus ettei se ole sen asia mitä musaa mä sen kovalevylle tungen.
Perkele.

Mä yritin siirtää yhtä Merzbow:n biisiä kovalevylle (alkuperäiseltä levyltä tietenkin) ja hyvinhän se sinne menikin, mutta kyseinen biisi ei kuitenkaan kuulu kun pelaa RalliSporttia. Muut biisit kyllä toimivat. Xboxilla taitaa olla jotain japanilaista musiikkia vastaan. :)

kai tajusit siirtää kyseisen biisin rallysportin valikosta sinne soittolistalle? =) jos muistit niin olisko sul niin huono random tuuri et se ei oo sieltä viel koskaan tullu =)

Ei se kuulunut vaikka poistin kaikki muut biisit rallisportin listalta. Xboxin valikoissa missä biisit siirretään kovalevylle se kyllä toimii.

-> Kirvasto: kokeilepa heittää se vaikka MP3:n kautta rw-lewylle niin jos se matkan warrella muuttuis sen verran että xbox sen hyväksyisi...

Luin jostain päin nettiä, että Vivastarin levyt toimii XBOXissa, ja täytyy sanoa että tottahan tuo oli.

Ainakin Turun Gigantista saa noita vivastarin cdr levyjä, ja kaikki kokeilemani levyt toimi aivan ok.

En tiedä tosin johtuukos toimivuus siitä, että levyjen pinta on lähes hopean värinen vai mistä johtuu, mutta toimii ainakin ???

Jos siis haluaa ripata XBOXiin trackejä omien CD-levyjensä varmuuskopioista, niin se on mahdollista. ;)

tästä se alkaa, piratismi ja xboxin romahdus..muah muaahhaha muahahahah....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rotuseal
Jos se oli vaikka angstinen esiteini, joka on katkera vanhemmilleen, koska eivät suostuneet ostamaan uutta konsolia?
:D

...mutta missä logiikka moisessa aiemmassa postauksessa...:D

Mutta, pääasia että viihtyy...ja on kivaa kun on mukavaa...:D

Eli noin kaikki CD-RW:t toimiva! Selvä, sitten kysynkin että pitääkö ne biisit polttaa siihen jossain tietyssä muodossa vai voiko ne laittaa ihan vain mp3 muodossa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Eli noin kaikki CD-RW:t toimiva! Selvä, sitten kysynkin että pitääkö ne biisit polttaa siihen jossain tietyssä muodossa vai voiko ne laittaa ihan vain mp3 muodossa?
CD-Audio muodossa, XBOXi rippaa ja pakkaa ne. Yhden CD:n siirto kestää ~vartin.

Ylös Bottom