F Flubber New Member 17.12.2002 #2 Musiikki CD? Mitä järkeä kysyä muilta, kun itse parhaiten tietää. Musiikkimaku on henkilökohtainen juttu!
Musiikki CD? Mitä järkeä kysyä muilta, kun itse parhaiten tietää. Musiikkimaku on henkilökohtainen juttu!
K Knight Active Member 17.12.2002 #3 No OLETTAISIN että System of a Downin Steal This Album on aika hyvä. Ainakin yksi biisi siitä on.
P Pepto Guest 17.12.2002 #5 Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ppn joku hyvä CD, minkä vois pukilta toivoa. Klikkaa laajentaaksesi...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ppn joku hyvä CD, minkä vois pukilta toivoa. Klikkaa laajentaaksesi...
F feldon KonsoliFIN Alumni 17.12.2002 #7 Minä pyysin pukilta sellaista CD:tä joka osaisi tiskata ja käydä kaupassa -mielestäni aika pirun hyvä CD!!
Minä pyysin pukilta sellaista CD:tä joka osaisi tiskata ja käydä kaupassa -mielestäni aika pirun hyvä CD!!
J JuRka Member 17.12.2002 #9 Vähän on liian lievä ilmaisu, itse toivon just tota Steal This Albumia ja Foo Fightersin One by Onea.
Vähän on liian lievä ilmaisu, itse toivon just tota Steal This Albumia ja Foo Fightersin One by Onea.
P Peepmaster New Member 18.12.2002 #10 Iron Maiden: Edward The great (Greatest hits) .. jos sattuu kyseisestä bändistä pitämään, sopii erityisesti aloitteleville maidenikoille.
Iron Maiden: Edward The great (Greatest hits) .. jos sattuu kyseisestä bändistä pitämään, sopii erityisesti aloitteleville maidenikoille.