Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cel Damage

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirby
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kirby

New Member
Omistaako kukaan? Onko hyvä? Oon lukenut arvosteluita ja nähnyt videoita mutta en oo viel varma ostanko.
 
Niissä arvosteluissa mitä olen nähnyt niin linja on poikkeuksetta ollut "GC:n surkein peli" jne. Eli en ostaisi mistään hinnasta . GC:n autopeleistä ainakin Burnout on kuulemma ihan OK.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Niissä arvosteluissa mitä olen nähnyt niin linja on poikkeuksetta ollut "GC:n surkein peli" jne.

En ehkä menisi ihan noin pitkälle.. :p varmasti Universal Studios vie tämän tittelin varsin helposti..

- Esa
 
Jos pystyisit testaamaan kyseistä peliä niin voisit tehdä omat johtopäätökset, ei kannata aina katsoa arvosteluita.
 
Eihän lyhyestä testauksesta voi sanoa kovin paljoa. Että kyllä arvosteluita kannataa katsoa jonkin verran. Koska pelin myöhemmässä vaiheessa voi ilmetä jotain todella karseaa tai peli voi olla todellä lyhyt. Itse ainakin katson ensin arvosteluita ja sitten kokeilen peliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
ÄLKÄÄ OSTAKO!
Mä arvasin et tässä käy näin paska pelihän se on, olisit ostanu Burnoutin(tosi hyvä auto peli, omistan sen) tai edes Grazytaxin jos kerran auto peliä teki mieli. .........otan osaa..........:D
 
Mitä!?

ANteeksi MITÄ!?!??!

Cel Damage on mun m,ielestä ihan loistava peli moninpelinä!!! Te luotatte SOKEASTI arvosteluihin. Suututtaa tollanen.

Minä suosittelen peliä, jos on kavereita. :mad:
 
Re: Mitä!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NaPakeTTu
ANteeksi MITÄ!?!??!

Cel Damage on mun m,ielestä ihan loistava peli moninpelinä!!! Te luotatte SOKEASTI arvosteluihin. Suututtaa tollanen.

Minä suosittelen peliä, jos on kavereita. :mad:
Mitä nyt parin kaverin kanssa testattiin moninpelinä niin ei kyllä hirveen mairittelevia sanoja tuostakaan tekeleestä keksi.
Perussiisti grafiikka ja kivat saha-aseet millä saa vedettyä kaverin halki, poikki ja pinoon.
Moninpeli on aika vaisu, SSMB:n vastaava PALJON parempi.
En ostaisi.
 
No joo, ehkä vähän kimpaannuin likaa, mutta en rupea mielipidettäni vaihtamaan. Tuo peli on muuten suurimmalta osin nuo huonot arvosanat näistä : liian sekava ( eikä silmät pysi perässä? ), Liian vähän maita (totta),tuurilla voittaminen (kun ensimmäisiä kertoja pelaat) ja yleinen elinikä (kyllä minä ainakin jaksoin kavereiden kanssa tata moninpelinä pelata). Näyttää siltä ettei kukaan muu TÄÄLLÄ pidä tästä pelistä. :(
 
Ylös Bottom