Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Central Station tunnuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Central Station tunnuksesi?

Tänään sain tuon nettiasetyslevyn ja yritin rekisteröidä CS:n. Kaikki kaatui siihen ensimmäiseen kyselyyn kun se valitti että nettiyhteyskoodini on muka jo rekisteröity CS:n. Ja miten tämä voi olla mahdollista kun en ole koskaa ennen CS:ssä käynytkään. Jollain on siis pakko olla sama koodi kuin minulla. Kokeilin myös PS2:n sivujeni tunnuksia mutta ei. Tyypillistä minun tuuriani.

Juri sanoi:
Tänään sain tuon nettiasetyslevyn ja yritin rekisteröidä CS:n. Kaikki kaatui siihen ensimmäiseen kyselyyn kun se valitti että nettiyhteyskoodini on muka jo rekisteröity CS:n. Ja miten tämä voi olla mahdollista kun en ole koskaa ennen CS:ssä käynytkään. Jollain on siis pakko olla sama koodi kuin minulla. Kokeilin myös PS2:n sivujeni tunnuksia mutta ei. Tyypillistä minun tuuriani.
Onko käytetty adapteri?

Laitappa postia: fi-hotline@nordiskfilm.com

Mulla oli sama juttu kun sulla siinä oli kuulemma käynyt jonkun Nettikoodin kopioituminen ja kun lähetin tonne pleikkarintyypeille kyselyä niin anto uuden sellanen Cs koodin ja sitten alko homma pelittää..

Rekisteröin PS2:ni netissä, tuliko siinä samalla myös tunnukset CS:ään? En ainakaan muistaisi että siellä kysyttiin mitään käyttäjätunnuksia tai salasanoja. Ainakaan se "titteli" ei toiminnut käyttäjätunnukseksi. Mitään salasanaa en edes muista laittaneeni. Ne yleisimmätkään eivät toimineet. PS2:n sivuilla käyttäjätunnus on sähköpostiosoite. Sekään ei toiminut. Miksi tämänkin pitää olla liian monimutkaista minulle :)

//

Sain sähköpostissa uuden koodi. Nyt toimii Tunnus on SamFIN :) Pahuksen CS kun ei hyväksynyt yhtään tunnusta jota käytän yleisesti netissä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Villilapsi, tosi omaperäistä. Vaihtuu ehkä toiseksi...ilmotan kyl sitten
Hauskalta kuullostaa kun englantilaiset huutelee nimee headsetil..heh
lähinnmä pelaan killzone, MOH: Rising sun, NfsUg2

Korpee ku ei Call of duty finest hour ja nhl 2005 toimi :(

Elikkäs, pelailen nimellä MesTaRi TikkU.

BattleField 2: MC olen DeathSeeker16 ja socom 3 tulen pelaamaan taas tällä DesoX nimellä sitten.

Eli boldatut on noita CS- tunnuksia. Tääkin kysely on toooooosi vanaha, mut aattelin silti kertoa.

DesoX sanoi:
Elikkäs, pelailen nimellä MesTaRi TikkU.

BattleField 2: MC olen DeathSeeker16 ja socom 3 tulen pelaamaan taas tällä DesoX nimellä sitten.

Eli boldatut on noita CS- tunnuksia. Tääkin kysely on toooooosi vanaha, mut aattelin silti kertoa.
Älä viitti hoorata tunnetun(?) ruotsalaispelaajan nickiä teiniX:llä :)

benew sanoi:
Älä viitti hoorata tunnetun(?) ruotsalaispelaajan nickiä teiniX:llä :)
No se on sitten henkilökohtainen voivoi, ku en yhtään ajatellut sitä, mut tämä teinix tulee olemaan nickini, ku se on vaan hyvä.

Ylös Bottom