Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Champions of Norrath

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dragon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Just_me
En vielä älynnyt, että onko tuo 4 ryhmä se joka pelaa netissä vain keskenään, vain jokin muu systeemi?

Jos näin ei ollut, niin montako pelaajaa voi mahtua pelaamaan yhtä aikaa Norrathia?

Oletko pelannut Pleikkarilla peliä Baldur's Gate: Dark Alliance tai Baldur's Gate: Dark Alliance II. Jos olet, niin tämä peli on aivan samanlainen, mutta tätä pelataan netissä 4 pelaajalla. Eli mennään luolissa jne hakaten kaikki vastaan tuleva muussiksi.

Peli toimii siten, että nettiin voi mennä yhtäaikaa vaikka nyt 1000 pelaajaa. Siellä on sitten keskustelupaikat ja joku halukas voi laittaa pelin pystyyn.

Noihin tehtyihin peleihin voi maksimissaan liittyä 3 muuta pelaajaa. Näin ollen vain 4 voi pelata samassa pelissä mutta näitä 4 pelaajan pelejä voi olla useita käynnissä. Mutta ne kaikki ovat yksilöllisiä pelejä, eli niissä ei törmätä muihin ihmis pelaajiin missään vaiheessa.

Mikäli tuollainen monen pelaajan systeemi kiinnostaa, niin kannattaa tutustua kuukausimaksulliseen Everquest online adventures peliin, jossa useampi pelaaja pelailee yhtä aikaa. Miinuspuolena ainoastaan tuo kuukausimaksu.

Edit: Pelaajat eivät varmaan voi taistella keskenään, koska uudet pelaajat kärsivät siitä?

Eivät voi.

Ja mitä tarkoittaa toi [Hype] topicin jälkeen :)

Lähinnä suomeksi sanottuna sitä, että keskustelussa "Hypetetään(ennakko kehutaan/haukutaan)" peliä ja sen takia ennakko hypetetään kun peli ei ole ilmestynyt. Eli haukutaan/kehutaan vaikka ei olla peliä päästy pelaamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beo
Juu, tänään sanottiin kaupassa et olisi ilmestymässä vasta 28.5... :(

Jep, Oliver asian tuolla ylempänä jo mainitsikin.

Itse olen pelin ennakkotilannut ja toivotaan ettei enään siirry tuo julkaisu ;)

huoh....

on näköjään siirtynyt taas kuukaudella eteenpäin toi julkaisu.
Ja kuulemma se on maahantuojan "taktinen" veto tulojen maksimoimiseksi, ainoa mitä toi mulla maksimoi on vitutus:mad:
niin siis pelit on jo vissiinkin maahantuojalla Suomessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
huoh....

on näköjään siirtynyt taas kuukaudella eteenpäin toi julkaisu.
Ja kuulemma se on maahantuojan "taktinen" veto tulojen maksimoimiseksi, ainoa mitä toi mulla maksimoi on vitutus:mad:

Jep, nyt päivämäärä olisi 25.6.2004.

Taas sitä pitää venata yksi kuukausi lisää, että pääsee tota peliä pelaamaan. Meinasin ennakko tilauksenkin laittaa just menemään, mutta en just heti laitakkaan, kun kerta julkaisu siirtyi kuukaudella eteenpäin. No odotetaampa nyt kärsivällisesti, niin hyvä tulee( toivottavasti ):)

Katsosvaan!! Se tuleeki jo kaheskymmeneskolmaspäiväkesäkuutakaxtuhattaneljä!!
(23.6.04) Siis ainaki CentralStationil sanotaa nii!!:D

Muutaman ensi tunnin pelaamisen jälkeen tuntuu kyllä tosi hyvältä. Yksinpeliä vasta tosin kokeillu..mut eiköhä koht moninpeliäki ruveta hakkaamaan..pakko mennä pelaa lisää:)

Sain itsekin eilen pelin ja 3 -leveliä pelasin offlinessä kunnes eksyin verkkoon. Tein huoneen Finland Only niin yksi Suomalainen ja pari ulkomaalaistahan sinne tuli.

No ainakin pääsi kokeilemaan miltä moninpeli maistuu ja mukavaahan tuo oli. Tosin kaikki 3 -muuta olivat EQOA -pelaajia ja höpisivät vaan LV50 äijistään.

Mukavaa oli pelailla ja kiinnitin huomion siihen, että kun sattuu kuolemaan (yllätys että minä olin ryhmästä se joka delasi koko ajan) niin peliin pääsee mukaan seuraavalla tsekkaus pisteellä vasta. Sen aikaa voi toisia pelaajia seurailla.

Mutta Balduria pelanneet pääsevät peliin sisään nopeasti, mutta ei siinä kokemattomillakaan kauaa meni. Hivenen yhteydet tosin eilen pätkivät, mutta muuten online toimi erinomaisesti.

lääähh....kuola valuu jo, mutta ei voi vielä ostaa tota CoNnia jotta jaksaa ja malttaa tahkota Fallout: Brotherhood of Steelin vielä läpi.

mutta onhan se hyvä ja upea, onhan...?;)

hyvältä kuulostaa, mutta eipä tuo mikään yllätys ole... Kun vaan pitäis vielä jaksaa kuun loppuun että palkka putoaa tilille...

Yksi (mielestäni) tärkeä kysymys teille, jotka olette jo peliä
päässeet pelaamaan:

Miten pelissä toimii kykyjen/taikojen käyttö? Esim. Baldur's GateII:ssa homma oli toteutettu hienosti R2:sta painamalla, jolloin ruutuun ilmestyi läpinäkyvä valikko. Olen kuullut, että CoNissa ei olisi yhtä hyvää systeemiä?

Olen yrittänyt etsiä netistä vastausta, mutta mitään kunnollista ei ole löytynyt...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mude
Yksi (mielestäni) tärkeä kysymys teille, jotka olette jo peliä
päässeet pelaamaan:

Miten pelissä toimii kykyjen/taikojen käyttö? Esim. Baldur's GateII:ssa homma oli toteutettu hienosti R2:sta painamalla, jolloin ruutuun ilmestyi läpinäkyvä valikko. Olen kuullut, että CoNissa ei olisi yhtä hyvää systeemiä?

Olen yrittänyt etsiä netistä vastausta, mutta mitään kunnollista ei ole löytynyt...

Ristiohjainta johonkin suuntaan, niin taito ympyrä ilmestyy vasemmalle puolelle ruutua. Ristiohjainta liikuttamalla hyppii hommatusta taidosta toiseen.

Käytössäsi on kaksi pikanäppäintä, jotka voit tuossa ympyrässä aktivoida. Eli kun olet halutun taidon kohdalla, niin painat joko ympyrää tai kolmiota. Jolloin kyseinen taito jää nappiin muistiin. Sitten irti ristiohjaimesta ja taito on tuossa napissa käytettävissä. Eli voit käyttää kahta taitoa kerralla.

Manaa käytetään R2 ja energia puteleita taas L2. X lyödään ja Neliöstä keräillään esineitä, jutellaan hahmoille jne.

Selectistä pääsee varuste/taito(täällä jaeteen pisteitä taidoille.)/tehtävä ruutuun. Startista valikkoon jossa optionit, pelin lopetus ja Gate -käärön käyttö. Millä siis pääsee melkein mistä tahaansa takaisin kaupungiin ja kaupan luokse. Noita kääröjä löytää ja saa myös kaupasta ostaa lisää.

Toivottavasti saat selvää ja tajuat hätäsesti kirjoitetun tekstin.

Online ongelma!!

Ongelma on se: kun menen sisään johonkin julkiseen peliin mukaan niin voin pelata ihan tavallisesti.. mutta sitten kun joku käyttää nettiä tietokoneella niin pelini yhteys katkeaa.. pitääkö kaikki netin tehot olla pleikkarissa vai mitä:confused:

Vastaisiko joku??

Maili

Ylös Bottom