Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Champions of Norrath

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dragon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Champions of Norrath

pekka1982 sanoi:
kokeile wood elf rotua niillä on "helppo" pelata ja mitä toi loppu tarkoitti :confused:

Build = skillit,statsit,elikkä miten ne laitetaan??Ja sitten jos löytys vielä mullekkin enchanted bow. :p

keräämällä pisteitä ja saamalla tason nousuja voi hahmoa kehitää ja sen nuoli pyssyn voi pyytää netti peli kaverilta vaikka :D

pekka1982 sanoi:
keräämällä pisteitä ja saamalla tason nousuja voi hahmoa kehitää ja sen nuoli pyssyn voi pyytää netti peli kaverilta vaikka :D

Eii tyhmä..!!Tarkotin että mihinkä tunkea ne pojot. :D

Ryukusaki sanoi:
'

Huoh...Siis mihin Prkl:een skilleihin ne tungen wood elfillla?!?!?!?

Kai sitä saa vähän itsekin ajatella, ei ole meinaa mikään hirveen vaikea juttu päätellä itse mitä taitoja kartuttaa omalla hahmollaan... :rolleyes:

Thingy sanoi:
Kai sitä saa vähän itsekin ajatella, ei ole meinaa mikään hirveen vaikea juttu päätellä itse mitä taitoja kartuttaa omalla hahmollaan... :rolleyes:

No just näin...Eikö täällä oo yhtään selväjärkistä??

^Samalla voisi vaikka opetella oikeinkirjoituksen salat.
Tämä: "Joku hahmo,jolla olisi helppo peli,aj jos vielä saisin sen hahmon buildin niin ty." ei oikeasti tarkoita mitään järkevää ainakaan suomen kielellä.

Thingy sanoi:
^Samalla voisi vaikka opetella oikeinkirjoituksen salat.
Tämä: "Joku hahmo,jolla olisi helppo peli,aj jos vielä saisin sen hahmon buildin niin ty." ei oikeasti tarkoita mitään järkevää ainakaan suomen kielellä.

Aha mr. Pilkun nussija n44p.

Kuten varmaan kaikki tiedätte, että CoNnissa voi koodin avulla saada hahmonsa heti alusta levelille 20 ja 999 taitopistettä. Itse olisin juuri aloittanut peliä uudella hahmolla suoraan Courageousilla ja huomasin että en saanut tuota koodia toimimaan. Eli koodi jota yritin oli:

Cheat: Level 20 with 999 Skill Points
Hold L1 + R2 + TRIANGLE and hit R3 during gameplay

Onko kellään muulla mitään kokemuksia vastaavanlaisesta? Ja jos joku tietää muita huijauksia jotka ajaisivat saman asian...?! :confused:

nimim. "Ei jaksa enää pelata tylsällä Adventurous-tasolla."

pal versiossa huijaus koodit ei pitäisi toimia paitsi action replay max.
vaikeus tason voi kiertää menemällä nettin pelamaan vaikeamalla ja tallentamalla

pekka1982 sanoi:
pal versiossa huijaus koodit ei pitäisi toimia paitsi action replay max.
vaikeus tason voi kiertää menemällä nettin pelamaan vaikeamalla ja tallentamalla

hmm..
mulla kyllä löytyy toi action replay 2, auttaakohan se?

edit.
prkle! :mad:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom