Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Champions of Norrath

XShava

KonsoliFIN Alumni
Löytyisikö täksi illaksi onlineen peliseuraa? 3 - 2 tyyppiä kaivataan.

Joka Kahviz sait pelit?
 
Hankin ite sit ensi viikolla...ja ilmoittelen sit kun olen tulossa pelailee onlineen...
 
on tullo perille jo juu voishan tuota ehkä pelata riippuu ajasta klo 22 olis socomissa esl matsi rubiinillakin on jo joten sitäkin vois pyytää
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kahviz
on tullo perille jo juu voishan tuota ehkä pelata riippuu ajasta klo 22 olis socomissa esl matsi rubiinillakin on jo joten sitäkin vois pyytää

Mennään kokeilemaan 20 aikoihin jos pääsette. Teen privapelin nimellä PS2FIN. Liittykää siihen jos kerkeette 20.00 aikoihin tulla pelaamaan.

Ja tehkää ihan uudet hahmot tätä peliä varten, älkää ottako tallennettuja niin aloitetaan kaikki samalta tasolta.
 
sori en muistanu käydä lueskelemassa mitä oltiin vastattu mutta laita uutta aikaa niin katotaan uudestan josko sitten pelailtas
 
juu, taitaa siirtyä pelin hankkiminen heinäkuun puolelle kun lauantaina meen laivalle ja rahat luultavimmin uppoo viin..siis johonkin krääsään...
 
Dodii, nyt on oma kappale CoNia hallussa ja on kyllä laatuviihdettä. Kohan sais kaveriporukan kasaan ni nettiin vaan tykittää.
 
Tänään olen menossa pelaamaan kello 17.00 alkaen. Huone priva ja nimenä huoneella ps2fin ja pienellä kirjotettuna.

2 -pelaajaa mahtuu vielä lisää ja olemme muistaakseni tasolla 8 tai jotain. Underworldiin menossa.
 
Ollaan tän näköistä seuruetta kasaamassa(socomista tuttuja "naamoja") Meikä(olen muuten tänhetkisellä hahmolla aika pitkällä ja btw sen nimi ei ole werty;) ), Anza,Kiv35 ja Diili/Dena. CoN on todellakin kunnon laatuviihdettä porukassa, tänään yritetään pelata kyseisellä kokoonpanolla jos kyseiset herrat sattuvat paikalle tänään.
 
Nettiin kyllä olisi mukava tulla pelailemaan jos nyt vaan osaisi laittaa tän ps2 nettiin..huoh(joku vois neuvoo?)
Saako offline tilassa pelaaman hahmon nettiin vai pitääkö nettipeliä varten tehdä uusi hahmo?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hullu
Nettiin kyllä olisi mukava tulla pelailemaan jos nyt vaan osaisi laittaa tän ps2 nettiin..huoh(joku vois neuvoo?)

Lue täältä tähän apuja

http://fi.playstation.com/networkgaming/home.jhtml?linktype=NAV


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hullu
Saako offline tilassa pelaaman hahmon nettiin vai pitääkö nettipeliä varten tehdä uusi hahmo?

Saat offline hahmon nettiin ja jos aloitat onlinessä pelaamisen, voit jatkaa sitä offlinessä.
 
taasko sitä on pelattu väärään aikaan. no mutta mites on tänään käykö kenellekkään itse päsen varmaankin vasta klo 21.00 pistäkääpä myös keskiviikolle aikaa jos pääsette silloin ei ole näillä näkymin ole ajalla väliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hankin pelin huomenissa ja pelailen jonkun aikaa yksin ennenkuin tulen onlineen. Voisitte kertoo mikä level teillä on ni voisin kuroa teidät kiinni...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beo
Hankin pelin huomenissa ja pelailen jonkun aikaa yksin ennenkuin tulen onlineen. Voisitte kertoo mikä level teillä on ni voisin kuroa teidät kiinni...

LV15 ja nousussa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beo
Hankin pelin huomenissa ja pelailen jonkun aikaa yksin ennenkuin tulen onlineen. Voisitte kertoo mikä level teillä on ni voisin kuroa teidät kiinni...

Voisit huomenissa tulla pelailemaan meidän kanssa(Jos saan porukan kasaan). Yritän saada peliseuraa Tiistaiksi kello 19.00 alkaen ja lv1 olisi tarkoitus aloittaa.

Tosin olen nyt myös hahmollani lv15 menossa, mutta aloitan alusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kahviz
taasko sitä on pelattu väärään aikaan. no mutta mites on tänään käykö kenellekkään itse päsen varmaankin vasta klo 21.00 pistäkääpä myös keskiviikolle aikaa jos pääsette silloin ei ole näillä näkymin ole ajalla väliä.

Milläs levelillä muuten olet ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Voisit huomenissa tulla pelailemaan meidän kanssa(Jos saan porukan kasaan). Yritän saada peliseuraa Tiistaiksi kello 19.00 alkaen ja lv1 olisi tarkoitus aloittaa.

Tosin olen nyt myös hahmollani lv15 menossa, mutta aloitan alusta.

Olen töissä tuohon aikaan..pääsen kello 21.00 :(
 
Ylös Bottom