Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Champions of Norrath

Tullu tällainen asia tietoisuuteen ,että ilmeisesti tämä norrath ei pyöri ihan täydellisesti vanhoissa ps2:ssa. Itselläni on nimenomaan vanha ps2 ja norrath on epäilyttävän useasti minulla "tiltannut" ja ilmeisesti en ole ainut, tai sitä minä kysynkin teiltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Tullu tällainen asia tietoisuuteen ,että ilmeisesti tämä norrath ei pyöri ihan täydellisesti vanhoissa ps2:ssa. Itselläni on nimenomaan vanha ps2 ja norrath on epäilyttävän useasti minulla "tiltannut" ja ilmeisesti en ole ainut, tai sitä minä kysynkin teiltä.

Joo olen huommannut saman asian.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Tullu tällainen asia tietoisuuteen ,että ilmeisesti tämä norrath ei pyöri ihan täydellisesti vanhoissa ps2:ssa. Itselläni on nimenomaan vanha ps2 ja norrath on epäilyttävän useasti minulla "tiltannut" ja ilmeisesti en ole ainut, tai sitä minä kysynkin teiltä.

Taitaa olla enemmänkin koodista johtuva juttu. Xshava kanssa kun on Norrathia väännetty niin molemilla on vähintään kerran jumahtanut session aikana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gore
Taitaa olla enemmänkin koodista johtuva juttu. Xshava kanssa kun on Norrathia väännetty niin molemilla on vähintään kerran jumahtanut session aikana.

Enpä usko kun joillakin on ongelmia äänien kanssa vanhoilla pleikoilla ja myös yksinpelissä on "freezannu" peli yms. muuta hämminkiä, CoNille on myös oma mirc kanava quakenetissä #CoN.fi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Enpä usko kun joillakin on ongelmia äänien kanssa vanhoilla pleikoilla ja myös yksinpelissä on "freezannu" peli yms. muuta hämminkiä, CoNille on myös oma mirc kanava quakenetissä #CoN.fi

Niin äänien kanssa on myös ongelmia ja mun PS2 millä pelaan Norrathia on n.7kk vanha.
Ja ei se Xshavankaan kone mikään kovin vanha ole?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gore
Niin äänien kanssa on myös ongelmia ja mun PS2 millä pelaan Norrathia on n.7kk vanha.
Ja ei se Xshavankaan kone mikään kovin vanha ole?

No sitten toi netti juttu on kyllä siitä koodista ,mutta siis muuten on aika ikävää tää kun peli jähmettyy välillä. MUTTA onneksi pystyy avaamaan disc trayn ja laittaa taikaisin kiinni ja voilâ johan toimii taas :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gore
Niin äänien kanssa on myös ongelmia ja mun PS2 millä pelaan Norrathia on n.7kk vanha.
Ja ei se Xshavankaan kone mikään kovin vanha ole?

Jep, ikää taitaa olla 2 - 3kk suurin piirtein.

Kaiken kaikkiaan olen peliä kerennyt pelaamaan 3 -koneella. Yksi on vuoden 2000 hankinta. Hopeinen on viime joulukuulta ja viimeinen musta malli on 2-3 kuukauden takaa. Niin jokaisella noita ongelmia on esiintynyt.

Koneella ei siis väliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
MUTTA onneksi pystyy avaamaan disc trayn ja laittaa taikaisin kiinni ja voilâ johan toimii taas :p

Jaa siis netissäkin vai? Jos näin, niin pitääpä seuraavaksi kokeilla.

Mutta juu, pitää muistaa tallentaa joka kerta kun laahustaa tallennuspaikan läpi, niin säästyy harmailta hiuksilta ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Jaa siis netissäkin vai? Jos näin, niin pitääpä seuraavaksi kokeilla.

Mutta juu, pitää muistaa tallentaa joka kerta kun laahustaa tallennuspaikan läpi, niin säästyy harmailta hiuksilta ;)

No en tiedä netissä, en oo ainaskaa kokeillu mutta epäilen että toimii netissä. Ainakin normaalisti yksinpelissä toimii.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
No en tiedä netissä, en oo ainaskaa kokeillu mutta epäilen että toimii netissä. Ainakin normaalisti yksinpelissä toimii.

Juu no netti on eri asia, enkä usko että tuollaan toimii. Yhteys kun hostiin katkeaa niin se on siinä se peli.
 
Vastaus: Champions of Norrath

Peliin liityvien replyjen huimasta määrästä päätellen melkein kukaan PS2finin käyttäjistä ei edes tiedä koko pelistä mitään. :(
Itse en pelaa netissä, vain yksinpelinä ja kavereitten kanssa cooppina. Olen meinaa itsekin yrittänyt saada jotain keskustelua aikaiseksi pelistä tonne RPG-puolelle.
 
Vastaus: Champions of Norrath

Näinkin loistavaa peliä ei vaan vaan viitsi pelata tuntemattomien kanssa.
 
Vastaus: Champions of Norrath

Joo...Eihän tuolla pelillä ole pelaajai yhtään!!!Eilen pelasin,tein servun , koska muita servuaj ei löytynyt,peliin tuli jopa 1..Sitten myöhemmin,oli yksi sservu pystyssä,jossa oli jopa 3 minun lisäkseni. :(
 
Ylös Bottom