Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Championship Manager 02/03

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nixte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nixte

New Member
olen etsinyt kyseistä peliä helsingin Jumbon Funstationista, ei ole. sekä mikonkadun dosesta. ei sielläkään. ainoa, missä olen sen nähnyt (tai kuullut olevan) on gamebox.fi. siispä pyydänkin, että jos joku on nähnyt sen jossakin kaupassa jossain päin helsinkiä tai etelä- suomea, niin ilmottelisi, ja ennen kaikkea kokemuksia kyseisestä pelistä. toimiiko pad- ohjaus, ja mitä uudistuksia on vanhaan verrattuna?

kiitos. :D

Padilla ohjaaminen ei ole hupia ja hiirtä jää kaipaamaan.. Pelaajatietokanta ei ole yhtä iso kuin PC:llä ja latausajat ovat pitkiä (välillä).. Omien soundtrackien soittaminen on hyvä etu.. Ehdottomasti paras manageripeli Xboxille ja tuttu aikaisemmista versioista, mutta ei juuri sisällä mitään uutta vanhempiin PC-versioihin nähden.. Vie myös kohtalaisen paljon tilaa kovolta, josta kirjoitettu ennenkin .. Tästä tekstistä voi saada huonon kuvan pelistä, mutta sen verran manageripelejä pelanneena vaadin nykyään liikoja..

Jos haluat niin voin myydä pelin 45euron hintaan..? Asun Helsingissä..

Eipä mua kyllä se padi ohjaus paljoakaan haitannu, hiiri tietenkin olisi parempi, mutta eipä sitä nytten erityisemmin kaipaa... Tosin kokeilin vain hyvin nopeasti kaverilla 01/02:sta.

Täriseekö padi kun maali tulee? Muistaakseni tuossa ei, mutta miten on tämän uuden laita?

Ei tärise.. Hyvä jos edes huomaat maalin tuloa (jos pelaat nopealla temmolla).. Kyllähän sillä padilla saa kaiken ok hoidettua, mutta olen aika kärsimätön ihminen, joten ei jaksa enää pelata.. Tosin kun sain Liven niin en ole enää yksinpelejä muutenkaan pelannut..

Juu siis, kyllähän noita on tullut tietokoneella pelattua, eli siis tiedossa on että maaleja ei edes melkein huomaa jos nopeimalla pelaa. Mahtava managerointi silti. Paras.

Ihme että ohjain ei tärise, toisi vähän lisää tunnelmaa maalien tekoon.

Ei siinä kärsivällisyyttä paljoakaan tarvitse, tietoa vaan. Pelihän on periaatteessa suht helppo jos vain tietää mitä tehdä (tai siis mitä pelaajat oikeassa elämässä tekevät). Tosin itse en joutunut opettelemaan mistä tehdä mitäkin (vaihtaa taktiikoita yms.) vaan kaveri kerran opetti, joten silloinkaan en ehtinyt turhautumaan...

Tiedä häntä, lyhyt pinnaiselle tuskin suosittelisin peliä siltikään.

latausajat ovat pitkiä (välillä)

juu. mutta millaisella koneella olet PC:llä pelannut?
itselläni on joku 450MhZ pentium II, 128 muistia...että kai se varmaan hiusen nopeammin pelaa. itelläni kestää meinaan aika kauan...välillä

tiedän, tiedän, mutta kaikki on suhteellista, you know :)

tarkoitin tällä sitä, että jos olet pelannut jollain himokokoonpanoPC:llä, niin latausajat ovat aika minimissään, mutta jos olet pelannu hikipumpulla, niin latausajat voivat olla joskus tuskastuttavan pitkiä, mitä pitemmälle pelaa. kun sanoin, että ovatko latausajat pitkiä, pointtini oli että xbox varmaankin pelaa hieman nopeemmin päiviä, kuin joku meikäläisen PC. i hope you guys understand what i mean...:cool:

Ylös Bottom