Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Chattipadi

janijj

Member
Onko kellään vielä kokemuksia siitä uudesta pikkunäppäimistöstä mikä liitetään ohjaimeen.. Itse pistin sen äsken tilaukseen kun vihaan kirjoittaa ohjaimella sillai että joutuu joka kirjaimen "hakeen".. Enkä myöskään jaksa pitää olohuoneessa mitään näppäimistöä.
 
Vastaus: Chattipadi

Anttilassa näkyi olevan 29 (kuopio). Se vaan pisti silmään ettei Ä-kirjainta löytynyt shift-näppäimen takaakaan. En sitten raaskinut ostaa.
 
Vastaus: Chattipadi

Onkohan (Play) Aasian chatpad identtinen euroversion kanssa? Luulisi jos kerran ääkkösikään ei löydy, sieltä tuon saisi 25 eurolla.
 
Vastaus: Chattipadi

Tänään juuri käpistelin kaupassa tuota ja kyllä pisti sylettämään. Tosiaan aiki ruottalaiset ååt ja æ merkit löytyvät mutta ei äätä ja öötä. Ellei sitten tietenkin jonkun napin takana piilossa, mutta ei siis painettuna ainakaan.
 
Vastaus: Chattipadi

Nyt on ollu tuolta viime tiistaista asti käytössä ja täytyy sanoa että aika kätevä peli tuo on. Ä ja Ö nappeja en minäkään ole löytäny ja epäilempä että niitä tuohon on laitettukaan, mutta eipä siitä hirveästi haittaa henk.koht. ole. Kätevästi pystyy näppäimiä käyttäämään peukaloilla sen kummemmin käsiä siirtelemättä ja aika sopivan kokoisia nuo napit on. Napit ovat suhteellisen jämäkät joten vahinkopainalluksia tuskin hirveästi tulee. Pimeästäkään ei tarvitse huolehtia sillä napeissa löytyy taustavalo. Ensimmäisellä käyttökerralla itselläni oli ongelmia kuulokemikrofonin äänien kanssa, mutta sekin ongelma on hävinnyt. Tyytyväinen olen ostokseen ollut.
 
Vastaus: Chattipadi

ei ole itselle juuri käyttöä. viestejä ei juurikaan tule, meseä en boxilla käytä ja redeem codet jaksaa ihan hyvin kirjoittaa padilla
 
Vastaus: Chattipadi

Teemu.I sanoi:
Ä ja Ö nappeja en minäkään ole löytäny ja epäilempä että niitä tuohon on laitettukaan,

Vihreä + G + A. Eli ¨ + A. O vastaavasti.

Ei tuo pahasti hidasta ja muutoin tuo padi on ihan kätevä.
 
Vastaus: Chattipadi

On tämä ihan näppärä vekotin. Näppäimistö tuo ohjaimelle vähän lisäpainoa, mutta mikäs sen mukavampaa, kuin kumauttaa pelikaveria otsaan hävityn lätkäpelin jälkeen.
 
Vastaus: Chattipadi

Itse en pysty pelaamaan pelejä ilman tuota. Mahtava vekotin :)
 
Vastaus: Chattipadi

Yhdyn ylistykseen, loistava laite.
Olin hieman skeptinen sen suhteen mahtaako kiinnitys ollal tukeva mutta kyllä se on.
Ihan kuin se olisi ollut tehtaalta asti siinä.
Ääkköstenkin käyttö on huomattavasti helpompaa kuin pelkällä ohjaimella tai langattomalla näppiksellä.
 
Vastaus: Chattipadi

Onko muilla ollut ongelmia kuulokkeiden kanssa... Välillä tuntuu että muut ei aina kuule mitä sanon..
 
Vastaus: Chattipadi

janijj sanoi:
Onko muilla ollut ongelmia kuulokkeiden kanssa... Välillä tuntuu että muut ei aina kuule mitä sanon..

Itselläni ainakin ensimmäisellä käyttökerralla äänet pätki kuulokkeessa Battlefield 2:sta pelatessa. Ongelma on kyllä nyt hävinnyt.
 
Vastaus: Chattipadi

Peck4 sanoi:
ei ole itselle juuri käyttöä. viestejä ei juurikaan tule, meseä en boxilla käytä ja redeem codet jaksaa ihan hyvin kirjoittaa padilla

Veit jalat suustani.

En tiedä miksi tommosta tarvisi, jos kerran voi kommunikoida puheen kautta ja meset on kaikissa tietokoneissakin, mikäli kirjoitushimo iskee...
 
Vastaus: Chattipadi

Healtti sanoi:
Veit jalat suustani.

En tiedä miksi tommosta tarvisi, jos kerran voi kommunikoida puheen kautta ja meset on kaikissa tietokoneissakin, mikäli kirjoitushimo iskee...
Mulla on läppäri toisessa huoneessa joten jos haluan kommunikoida tietokonetta käyttävän kaverin kanssa pelituokion lomassa niin joutuisin jatkuvasti ravaamaan toiseen huoneeseen naputtelemaan.

Ja toisaaltaan ei tarvitse pitää tietokonetta turhaan päällä kun voi hoitaa kaksi asiaa yhdellä laitteella.
 
Vastaus: Chattipadi

noose01 sanoi:
Mulla on läppäri toisessa huoneessa niin joutuisin jatkuvasti ravaamaan toiseen huoneeseen naputtelemaan.
Eikös ne läppärit oo siitä hyvia, että niitä voi pitää aina mukana:rolleyes:
 
Vastaus: Chattipadi

On, mutta enkai mä nyt kuskaa sitä kokoaika mukanani huoneesta toiseen ;)
 
Vastaus: Chattipadi

Ei, ei mahdu työpöytä samaan huoneeseen. Ja koneella täytyy tehdä muutakin kuin surffata niin työergonomia on melko tärkeä. Kännykässäkin on messenger yhteensopiva sovellus...
 
Ylös Bottom