Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ChoicesUK luottokorttitilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LaHo^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

LaHo^

New Member
Tiedustelisin vaan että onko täällä paljon porukkaa jotka ovat tuossa lafkassa asioineet?
http://www.choicesuk.com/

Tilasin sieltä halvan classic ohjaimen ja nunchukun masterilla, pari viikkoa sitten.

Tänään pistin kyselyä perään kun ei tilausvahvistuksen jälkeen ole mitään kuulunut,
Vastasivat että "Olette saaneet emailin jossa teitä on pyydetty soittamaan ja vahvistamaan luottokorttitietonne"
Itse en ole tälläista mailia saanut tai on vilahtanut spammina ohi..

Onko kokemusta, mitäs tälläinen tarkoittaa, itse en ole juuri ulkomailta ennen tavaraa tilannut
mutta kuulostaa omituiselta että puhelimessa pitäisi luottokortin tiedot höpötellä jonnekin britteihin..

Onko antaa vinkkejä?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ChoicesUK luottokorttitilaus

Tiedustelisin vaan että onko täällä paljon porukkaa jotka ovat tuossa lafkassa asioineet?
http://www.choicesuk.com/

Tilasin sieltä halvan classic ohjaimen ja nunchukun masterilla, pari viikkoa sitten.

Tänään pistin kyselyä perään kun ei tilausvahvistuksen jälkeen ole mitään kuulunut,
Vastasivat että "Olette saaneet emailin jossa teitä on pyydetty soittamaan ja vahvistamaan luottokorttitietonne"
Itse en ole tälläista mailia saanut tai on vilahtanut spammina ohi..

Onko kokemusta, mitäs tälläinen tarkoittaa, itse en ole juuri ulkomailta ennen tavaraa tilannut
mutta kuulostaa omituiselta että puhelimessa pitäisi luottokortin tiedot höpötellä jonnekin britteihin..

Onko antaa vinkkejä?

Soita luottokuntaan ja homma on OK. ChoiceUK on siitä fiksu, että se ei luota ensikertaostoksiin luottokorteilla jos summa on pieni. Tämä siksi, koska korttiryövärit kokeilevat ensin varastettua korttiaan pienellä summalla ja jos tämä kauppa menee läpi, tilatan kortilla suurempia ostoksia.

Itse ostin 2 classic ohjainta tuolta ja kyllä N64 pelit maistuu :)

Soita luottokuntaan ja homma on OK. ChoiceUK on siitä fiksu, että se ei luota ensikertaostoksiin luottokorteilla jos summa on pieni. Tämä siksi, koska korttiryövärit kokeilevat ensin varastettua korttiaan pienellä summalla ja jos tämä kauppa menee läpi, tilatan kortilla suurempia ostoksia.

Kiitoksia, tuo kuulostaa ihan järkevältä, huomenna siis soittelen luottokuntaan ja sieltä päin varmistetaan eteenpäin.

Minulla meni niin, että Luottokunnasta ottivat yhteyttä ja kysyivät olenko tehnyt tilauksen ChoicesUK:sta. Sen jälkeen homma toimi jotakuinkin OK, paitsi piti kerran sähköpostilla kysellä että milloin tilaus lähtee - ja pari minuuttia sen jälkeen tilaus lähtikin.

Soitin luottokuntaan ja pyysivät soittamaan pankkiin joka masterin on myöntänyt, visan kanssa ilmeisesti eri asia. ääh puuh.

edit:
...ja pankissa sanottiin että pistä ruksi ruutuun verkkopankissa että maksut onnistuvat, ja veikkaan pitäis varmaan olla joku mastercard securecode hässäkkä tuettuna tuolta choicesuk:sta. taitaa olla nordean masteri aika rampa ulkomaan nettiostoissa. (tai minä tyhmä.)

Kaiken lisäksi tuli vielä ilmoitus sieltä choicesista että tilauksesi on peruutettu kun ohjaimia ei ole varastossa eikä tiedetä koska saadaan lisää.
Taisivat pottuuntua minuun vaan :D

Pitäköön tunkkinsa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom