Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Chris Cornell

Vastaus: Chris Cornell

Timbaland on aika rahaton äijä, veikkaisin.

On nimittäin kyhäillyt kokomaailmanhittejä ihan älyttömän määrän. Outoa todellakin, että Cornellinkin kaltainen laulaja liittoutuu miehen kanssa suuremman menestyksen toivossa. Hänkin on nyt siis vajonnut pimeälle puolelle... :(
Milloinkohan Cornell nyt sitten julkaisee ensimmäisen rap-sinkkunsa? ;)
 
Vastaus: Chris Cornell

Eihän toi ole paha ollenkaan. Uudistua pitää. Ääni on kunnossa kuten aina ja täytyy klubikansankin saada osansa Cornellin äänestä.

Kukaan ei kai tosissaan uskonut että Cornell palaa Soundgardeniin ja tekee grunge-paluun... Rahasta ei kai kummallakaan ole puutetta joten ukot tekevät mikä hyvältä tuntuu.
 
Vastaus: Chris Cornell

Eihän toi ole paha ollenkaan. Uudistua pitää. Ääni on kunnossa kuten aina ja täytyy klubikansankin saada osansa Cornellin äänestä.

Kukaan ei kai tosissaan uskonut että Cornell palaa Soundgardeniin ja tekee grunge-paluun... Rahasta ei kai kummallakaan ole puutetta joten ukot tekevät mikä hyvältä tuntuu.

En minä Soundgardenin paluuta ole odotellutkaan, ja itse olen varmaan yksi harvoista joka on tykännyt myös Cornelin sooloista, mutta tässä ei kyllä nyt edes sokaisevat fanilasit auta..
 
Vastaus: Chris Cornell

Eikö se joku pop/alternative rock -yhtye, Weezer, vai mikä se nyt olikaan, laulanut kappaleen tekemisestä Timbalandin kanssa? Ehkäpä Cornell otti läpän turhankin tosissaan. :D

Edit. Pakko myöntää että ei ainakaan, IMO, kuulosta hyvältä. En kuitenkaan anna lopullista tuomiota ennen kuin kuulen lopputuloksen. Voi ihan hyvin toimiakin... :rolleyes:

Edit2. En tykkää. :( biitti lähinnä raivostuttaa, vihastuttaa ja ärsyttää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom