Jim Profit
New Member
Re: I think I know
Ei..
1. Tavallinen pantteri puri sitä -> se kuskattiin sea of edeniin cronopolikseen -> FATE paransi sen ja samalla taisi muuttaa sen ukon lynxiksi...
2. Harle tas olla 7. kun niitä ei ollutkaan enempää kuin 7. eikä ollu FATEN alaisena kun FATEn piti pitää moiset liskot kurissa ja Herran Nuhteessa..
3. tästä en muista tarkasti joten en mitään sano
4. Miguel oli siellä Time Crash mestassa, jossa oli se tulevaisuus joka ei koskaan toteutunu, FATE pakotti/suostutteli sen jäämään sinne..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
Mun mielestä se meni tällei
1. lynx haavoitti Sergen pantterina, Scala huomas sen, sääli Sergeä ja antoi sille lisää aikaa elää. Homeworldissa Serge melkei taas hukkui, ja ihmeen kummasta se pelastu siirtymällä toiseen maaimaan. Maailmaan jossa serge kuoli pantterista... c what I mean??? Joten en oo iha 100% varma... kertokaa mulle
2. Harle oli se 8 lohikäärme, se joka hallitsi niitä kaikki Faten alaisena....at least I think so
3. Kid oli Scalan kuva todellisuudessa. Scala oli siellä suljettuna, vangittuna, ja se lähetti Kidin apuun. Tää on semmonen suunnitelma- Scala pelasti Sergen, Serge pelastaa Scalan!
4. Miguel oli siellä valkosessa kaupungissa, se oli sen Sergen isän ystävä. Se tuli vaan kertomaan tosiasioita. Se oli mun mielestä Fatea vastaan jos muistan oiken..
Pelasin pelin viime vuonna läpi niin en oikein muista! hyvä peli silti, vaikka taisteluun kyllästyy välillä!!!![]()
Ei..
1. Tavallinen pantteri puri sitä -> se kuskattiin sea of edeniin cronopolikseen -> FATE paransi sen ja samalla taisi muuttaa sen ukon lynxiksi...
2. Harle tas olla 7. kun niitä ei ollutkaan enempää kuin 7. eikä ollu FATEN alaisena kun FATEn piti pitää moiset liskot kurissa ja Herran Nuhteessa..
3. tästä en muista tarkasti joten en mitään sano
4. Miguel oli siellä Time Crash mestassa, jossa oli se tulevaisuus joka ei koskaan toteutunu, FATE pakotti/suostutteli sen jäämään sinne..