Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kukaan ei hankkinut tänään ja tullut levittämään hienouden ilosanomaa?
Kukaan ei hankkinut tänään ja tullut levittämään hienouden ilosanomaa?
Ouluun ei ainakaan ole vielä tullut sanoi yhdessä pelikaupassa että peli on jo maahantuojalla mutta ei vielä kaupoilla kehotti tulemaan maanantaina
Hmm täytyypi käydä nuo pelikauppojen hyllyt katsastamassa, tosin netistä saisi parista paikkaa kohtis hyvään hintaan. Mahtaako olla kyseessä kuluttaja ystävällinen hintaratkaisu näin uusien pelaajien metsästämisen kunniaksi?
Jossain nettikaupassa näin johonkin 50-60 tuon. Olisiko ollut discshop.
Play.com 41.99 ei paha hinta ollenkaan.. Nyt vaan odotellaan milloin tulee..
Itse olen pelannut hyvin vähän Civilization pelejä, käytännössä en oikeastaan yhtään.
Joskus olen PS1 jotain Civilizationia pelannut ja sitten tätä demoa.
Mutta sellaista vain kysyisin niiltä jotka tämän pelin ovat jo saaneet, että käytättekö yleensä millaista voitto tyyliä? (kultuuri,tiede, armeija etc.) Vai riippuuko se hieman tilanteesta?
Itse tilasin tämän pelin demon perusteella. Voisin myös nettipeleihin osallistua vaikka minusta tuskin minkäänlaista haastetta onkaan tämän pelin veteraaneille.
Tänään tuli ostettua tämä peli ylihintaan, kun ei sitä halvalla muista kaupoista löytynyt. Maksoin tästä 65 euroa. Sellainen kysymys olisi, että voiko tätä pelata offlinessa kavereitten kanssa? Takakansi näyttää erikseen että 1-4 Players ja 2-4 Network Players. En siis löytänyt mitään tapaa päästä pelaamaan offlinessa vaikka melko kauan valikkoja tutkin.
Muuten oli hyvän tuntuinen peli ja voitin toisiksi helpoimalla vaikeustasolla ensimmäisellä pelikerralla economy voiton.