Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clan Takedown [CTd] haluaa SINUT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Berdu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Berdu

Member
Haemme 1-2 aktiivista pelaajaa. Pelaamme ainoastaan Modern Warfarea (4+MW2)

Pelimuotona toimii lähes sataprosenttisesti Search & Destroy, myös All Modes silloin kun minä joskus sen vahingossa kännissä valitsen. Pyrimme pelaamaan joka päivä klo 18-00. Perjantaisin ja lauantaisin voi olla vähän hiljaisempaa, sillä olemme täysi-ikäisiä ja pidämme viinan mausta ja naisen tuoksusta.

Taistelemme pääosin GameBattles-sivustolla, jonka viimeisimmän CoD4-ladderin voitimme. Etsimme siis aktiivisia ja taitavia pelaajia joilla on rutkasti kokemusta tiimityöskentelystä ja klaanipelaamisesta ja jotka henkilökohtaisen osaamisensa puolesta pystyvät samaistumaan Commando-elokuvan loppukohtaukseen ja uskomaan että he pystyisivät samaan kuin Schwarzeneggerin mestarillisesti näyttelemä itävaltalainen yksinhuoltajaisä John Matrix tuolla kaukaisella Val Verden saarella.

MW2:n myötä tarkoituksenamme on myös palata CG-vääntöihin.

Joukossamme on muutamia KFIN-yhteisön palvomia hiiripelaajia. Jos tämä on sinulle ongelma, niin tee meille kaikille palvelus äläkä kommentoi asiaa tähän ketjuun.

Joukossamme on myös yksi raumalainen. Jos tämä on sinulle ongelma, niin tee meille kaikille palvelus äläkä kommentoi asiaa tähän ketjuun.

Vaadimme:

- 18 vuoden ikää tai henkistä kypsyyttä a la susijengi. Klaanin tämänhetkiset jäsenet ovat 20-28 -vuotiaita.
- Mikkiä, kommunikointikykyä ja -halukkuutta
- Pääsyä IRC-kanavallemme. Sinne pääsee näppärästi internetselaimella, tosin suosittelemme esim. MIRC-softaa. Matseja emme lähes koskaan sovi esim. PSN-viesteillä, joten pääsy IRC-kanavalle on käytännössä välttämätöntä.

Yhteystiedot:

- #clan.takedown (Quakenet)
- GB CoD4-profiili

ctd_mw2_gb_kfin.jpg

GB MW2-profiili

ctd_mw2_cg_kfin.jpg

CG-profiili

- KFIN-privaattiviestit (Berdu tai Pforce_)
- PSN-viestit (Berdu tai Pforce_)

Palkkaus:

- GB Rank pisteitä, jotka ovat 12-14 vuotiaiden jenkkinuorten piireissä lähes yhtä kovaa valuuttaa kuin Facebook-ystävien lukumäärä
- Mukavia kanssapelaajia, jotka ottavat harrastuksensa tosissaan. Tiukan häviön jälkeen painumme kaikki offlineen, syytämme lagia/jukkaa/horoskoopissa luki että häviämme ja haukumme toisemme pystyyn IRC-kanavallamme.
- Isoja voittoja juhlistamme limusiineilla, ilmapalloilla, kokaiinilla, hattaroilla jne.

Työ alkaa: mahdollisimman pian. Halukkaita otamme testiin publalle/privalle.

Työn kesto: aluksi määräaikainen, myöhemmin mahdollisuus vakinaiseen työsuhteeseen

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Clan Takedown [CTd] haluaa SINUT!

Tässä olis yks pian vapaa pelaaja. Perjantaina (tänään) varmaa irtisanon itteni tuosta CS:stä.

Itellä aikaa pelailla 18.00-24.00. Aamuisin 09.00-12.00.

IRC löytyy.

Taidosta en tiiä. Tällä hetkellä melko ruosteessa kun 5 päivää tullu pelailtua täysin toista peliä, mutta tästä lähin tuun taas CoD4:n pariin aktiivisena pelaajana.

Mitä haittoja nyt saattaa joillekkin olla, niin en siis käytä perkkejä. Siis näitä kleikkoja ja C4 uyms. Bando, stoppari ja deeppari on se aika perus.

Toki jos GB:ssä pelaillaan niin voisi varmaan vähän katsoa sitä mitä käyttää mutta se on sit dead silence siinä deepparin tilalla.

Siinä kuitenki se että en ole perkeillä pelaillu sitten kun pro säännöt laitettiin pystyyn, niin se kleikan käteen ottaminenkin jo pelottaa.

Ikää on 18, rento ja lepposa heppu olen. Ja todellakin uskon voivani ohittaa Rambon kill-streakin turretilla!!

Viikonloppuisin itse kyllä haluaisin matseja, mutta voin ihan yhtä hyvin käyttää sen harjottelemiseen.

Taktiikoista yms. kommunikoimisesta on kyllä taitoa ja tietoa. Riippuu tosin kanssa työpäivästä että miten sitä jaksaa huudella sijainteja yms.

Itsellä ei oikeen mitään vaatimuksia ainakaan ole. Mutta toivoisin että jos pääsen porukkaan mukaan. Että pelattaisiin tuola CB listoillakin. Itse tunnen sivut hyvin joten ei varmaan tule paljoa haittaamaan sivujen "fossiilimaisuus".

Hedisetti löytyy juu.

Pääsen tuonne IRCnettiin käyttämällä toista softaa helposti juu.

Ja siis hei mun GB rank on 183,138! :D

Mitäs vielä..?

Halukkuutta on, aktiivisuutta on. Ja otan harrastukseni tosissani. Ja aika usein menen myös offline matsin jälkeen.

Ja nyt kello on sen verran että menen tästä nukkumaan ja heräilen siinä kello 09.00 paikkella. :)

Arucard: etkö sä jo osaa päättää, 10:s päivä teit uuden ja hienon klaanin... ja nyt jo oot lähtemässä pois siitä :eek: Eikö ensinnäki, jos tehää klaani, ni siihen sitoudutaan, eikä heti olla lähtemässä pois sieltä jos joku toinen tekee klaanin... ei millää pahalla, mutta jos mulla ois klaani, ni tollasta ku sä oot, ni mun klaaniin en ottais, ku pitää kokoajan pomppia klaanista pois ja takas ja pois... Siis ku viedään verkkoja vesille, ni siellä soudetaa ja huovataan... Ei täällä klaaneissa suodeta ja huovata = Pompita pois ja takas...
Keskity olennaisee äläkä kokoaikaa pompi klaanista toiseen :)

Arucard: etkö sä jo osaa päättää, 10:s päivä teit uuden ja hienon klaanin... ja nyt jo oot lähtemässä pois siitä :eek: Eikö ensinnäki, jos tehää klaani, ni siihen sitoudutaan, eikä heti olla lähtemässä pois sieltä jos joku toinen tekee klaanin... ei millää pahalla, mutta jos mulla ois klaani, ni tollasta ku sä oot, ni mun klaaniin en ottais, ku pitää kokoajan pomppia klaanista pois ja takas ja pois... Siis ku viedään verkkoja vesille, ni siellä soudetaa ja huovataan... Ei täällä klaaneissa suodeta ja huovata = Pompita pois ja takas...
Keskity olennaisee äläkä kokoaikaa pompi klaanista toiseen :)

En tehnyt tuo CS:ää. Menin siihen kun poistin cG.:n.

Ja pari päivää sitten tuli leaderiltä tietoon että ne ei tee mulla mitään kun pärjäävät hyvin ilmankin. Joten mitä mä sielä pyörin turhaan jos en pääse matseihin.

En kyllä CTd:ltä odota sitä että myöskään pääsisin matseihin yhtään sen useammin.

JA muutenkin, aika lailla sama porukka on ollu ihan R3:sta saakka. Ainu että CS poisti huonot ja piti parhaimmat ja muutti vaan nimeä. Eli periaatteessa itse en ole klaanista toiseen pomppinutkaan. Nimi on vaan muuttunu ja porukkaa karsittu.

Pahoittelen heti pientä offtopikkia. Aru on hyvä ja poistaa itsensä sitten roosteristamme jos ei osaa olla lojaali. Saadaanpahan kaikki epälojaalit yksilöt pois heti alkujaan. Toisekseen olet saanut uudessa porukassa jo matseja alle ja varmasti jatkossakin. CTd:lle onnea pelaajien löytämiseen ja Arulle onnea mitä jatkossa tekeekin jos ei tunnusta itseään lojaaliksi. Muista pitää hauskaa intissa Aru. :)

Ja pari päivää sitten tuli leaderiltä tietoon että ne ei tee mulla mitään kun pärjäävät hyvin ilmankin. Joten mitä mä sielä pyörin turhaan jos en pääse matseihin.

En kyllä CTd:ltä odota sitä että myöskään pääsisin matseihin yhtään sen useammin.

Whaat? Eroat CS:stä ku et pääse matseihi mut haluisit CTd:in vaikket saiskaa pelata matseja? En tajua pointtia.

Arucard-: Ei. Kiitos kuitenkin hakemuksestasi. Kaiken muuhun liittyvän jauhamisen voi jättää suorilta pois täältä. Tehkää oma threadi jossa tappelette klaanihommistanne.

Antakaa kunnon pelimiehet tulla vaan rohkeasti. Otan kyllä sellaiset joiden pelitaitoja en tiedä testiin.

Ei kyllä mikään ihme ettet tajua. Mieti vähän aikaa ehkä sitten tajuat. Mä tajusin jo.

Ooksä oikeesti noin tyhmä?? :DDDD

E: ei jaksa replyy vertylle uutta ku menis hyvä triiidi spämmii täytee, mutmut, toiko ei oo spämmiä? oot hassu :)

mä voisin yrittää messiin. Eli oon 21w ja osaan mä kai jonkun verran pelatakkin voisin joku kerta tulla pelaileen teiän kaa...vai?

Jyri: Pistin sinulle privaviestiä asian tiimoilta. Vastailehan takaisin aiheesta minulle privaviestillä niin katsotaan siitä eteenpäin.

Savulohi: Valitettavasti haemme pääasiallisesti 20v tai ylöspäin pelaajia. Fedurre otettiin tiimiin trialiin nyt koska hänet tunnen hyvin ja osaa olla kypsä kaveri (parhaimmillaan :)). En sano, että et olisi kypsä kaveri. Sanon että en ehdi ottamaan siitä nyt selvää. Kyselyitä on muutenkin tullut nyt jo sen verran, että valitettavasti joudun kieltäytymään sinun kohdallasi. Kiitos mielenkiinnostasi. Edit: jahas, savulohi taisi vetäistä ilmonsa pois vai kuka sen viestin poisti? Oli se tässä vielä kirjoitushetkellä.

Minä sen itse poistin..Tuossa vähän ennen kun pistit oman viestisi näkyviin.

pforcelle tiedoks että jyri on ihan peto pelaamaan. Saatte takuuvarman pelimiehen ja muutenkin mukavan veikon tiimiin.

Pleikkari lähtee maanantaina huoltoon, joten n. 2-6 viikkoon ei tiimiin haluavien kannata mua listoille lisätä...

Haemme 1-2 aktiivipelaajaa. Tarkemmat tiedot päivitetyssä ekassa postauksessa, mutta tässä tarpeitamme tiivistetysti deitti-ilmoitusmuodossa:

Hei! 20-28 -vuotias herkkä ja menevä mieshenkilö etsii kaltaistaan koko Suomen alueelta. Olethan kypsä, omistathan mikin. Pelaan matseja joka päivä, toivottavasti pysyt kyydissäni! Auto ei välttämätön mutta suotava. P.S. Pidäthän runoista.

Nim. Toivoton romantikko, vaiko vain toivoton?

Ylös Bottom