Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clan Warsit - osallistujat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr_Gred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Olkaa juu varamiehet ja muut linjoilla, kyllä varmaan muutamat eivät saata tulla tai on muita esteitä, joten saatetaan tarvita lisää miehiä. Ja kattoo nyt kauan sitä jaksaa näitä matseja pelata... tietenkin jos päästää joka kerta hyvää vastustajaa vastaan, mutta jos tulee liikaa randomeita, menee vähän maku koko hommasta. Toivotaan parasta.

Nii ja onhan siä Tukukin (joka varmasti olis hyvä JJ) jos ei näin onnistu.

niin mut se on ihan eri asia haluaako hän olla. ei kaikki halua. siks ajattelin nyt olla ehdokkaana tässä et saadaan nyt joku siihen hommaan. :)

Ja ettei tule väärinkäsityksiä, itse en missää nimessä halua kantaa JJ:n natsoja :D

Ja pieni lisäys vielä, jos nyt olen JJ, toivon että kaikki noudattavat käskyäni. Pelataan nyt voitoista, eikä vain niistä pisteistä ja tapoista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Ei JJ hommia tänne, kiitos. Tietenkin hoidan, jos tarve vaatii. Voidaan katsoa sitten illalla, että miltä näyttää. En tahdo olla JJ, koska JJ saa kaiken paskaan niskaansa jokaisesta tappiosta, joka otetaan :D

Olen tosiaan KEQin kanssa noita vedellyt, viimeksi kun oli clan wars, niin pelasin 5-6 peliä, yhtään kertaa en joutunut randomeita vastaan, eli ainakin aiemmin toiminut hyvin.
Siel on sit edelleen toi jonotuskäytäntö hieman eri. Eli 20-10-5-1-Q.
Ja yleensä jonoon lyödään vaikka neljä 32 äijän klaania, silloin mahdollisuudet kasvaa, eikä heti tiedä, että ketä vastaan tulee.

Peleistä tulee sitten kovia. Random-matsit eivät ole mitään näihin verrattuina!
JJ:tä on kuunneltava. Ryhmyreiden on oltava aktiivisia. RJ+JJ on kaikkien käytettävä joukkuechattia, että kaikki tietää tilanteen.
JJ:n on ilmoiteltava missä vihollisia näkyy suuret määrät. Eli JJ:n on oltava jatkuvasti hereillä ja seurattava karttaa. Ja jos yksi RJ ilmoittaa, että yrittävät kiertää taakse, JJ:n täytyy sitten koko joukkueelle tuo tieto välittää.

Sovitaan tietyistä asioista sitten aulassa vielä ennen pelejä.
Vaikka yksi ryhmä (a,b,c tai d), mikä puolustaessa on AINA kohteella. Vähintään yksi sielä meinaan aina tarvitaan.
Esim. Ravenin kentässä olisi hyvä, jos yksi ryhmistä puskisi siihen oikealle, eli kohti temppeliä. Sieltä näkee jos ryhmiä kiertää A:n kautta selustaan, ja pystyy pitämään sitä kohtaa + antamaan tulitukea B:n eteen, viholliset joutuu ristituleen..

Noh, illalla sitten harjoitussabo(t), käydään asioita läpi. Pelataan kuin vastassa olisi klaani, ei edes yritetä vastustajaa punaviivalle. Puolustaessa siis.
Yksi hyökkäyssabo olisi myös hyvä vetäistä, viimeksi meni aika reisille tuo kahden ryhmän irtaantuminen omalle kohteelleen.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Ei JJ hommia tänne, kiitos. Tietenkin hoidan, jos tarve vaatii. Voidaan katsoa sitten illalla, että miltä näyttää. En tahdo olla JJ, koska JJ saa kaiken paskaan niskaansa jokaisesta tappiosta, joka otetaan :D

No ei kai nyt sentäs KFS tuollaista harrasta, että vierittää syyn yhdelle :D Mutta asia selvä.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

No ei kai nyt sentäs KFS tuollaista harrasta, että vierittää syyn yhdelle :D Mutta asia selvä.

Mä ainakin syytän Deriä, jos joku kommando puukottaa mua selkään tai sniper ampuu raunioilta mua päähän. JJ:n olisi ehdottomasti pitänyt mua varoittaa siitä. ;)
No ei, ei KFS alennu moiseen, tuntuu vaan liian suurelta vastuulta itselle, joutuu pitämään liian monta narua käsissään. Randomeita vastaan menisi, mutta nytten on organisoitunut klaani vastassa, niin se tulee olemaan hektistä touhua.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Ennenkuin tosipelit alkaa pelataan parit harjoituspelit. Ja harjoitus_hyökkäys_sabossa suoritetaan JoukkueJohtaja-testi. Kerron siitä sit kun sen aika on ja jos testi onnistuu, minä olen sitten ainakin illan ensimmäisissä peleissä JJ.

"vähän jännittää kyl jo"
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Joudun kattelemaan kersojen perään tässä, kun avokilla iltavuoro. En siis pääse aloittamaan heti yhdeksältä, joten luovutan paikkani varalla olleelle. Tulen mahdollisesti myöhemmin kuikuilemaan, jos paikkoja vapautuu. PSN:ssä todennäköisesti olen online joka tapauksessa,eli viestillä saa hälytettyä paikalle, jos tarvitaan.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Pelataan nyt voitoista, eikä vain niistä pisteistä ja tapoista.
Mösjöö Deriwonin pisteet nousi minun silmissä monta pykälää.
Jos sillä nyt merkitystä on kenellekkään mitä mieltä minä olen.

Mikki kantoon, ääntä kehiin ja tehdään niinkuin JJ ja RJ haluaa. Jos on eri mieltä, ilmoittaa äänellä ja ehdottaa parempaa tapaa eikä lähde sooloilemaan.

Nyt sällit edustatte ette pelkästään itseänne, vaan tätä yhteisöä.
Jos tulee takkiin, niin tulee. Kunhan annatte kaikkenne loppuun asti, mutta ei voi pyytää.
Yhtä tärkeää on olla hyvä voittaja, kehukaa hävinnyttä vastustajaa niin jatkossakin meidät halutaan mukaan.

Ja nyt ei muuta kuin hyviä pelejä!
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Päätti tuo nainen joka asuu meillä (jota myös vaimokkeeksi kutsutaan) että on muuta tekemistä illalle.... Luovutan paikkani.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

taidanpas ilmoittautua varamieheksi.

Varaukkoja:
1. luumunaama
2. COUNTER-SNIPE
3. Psyke
4. peltola1
5. FinGarion
6. petska
7. Leon74FI
8. geijo3000
9. heppu1
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Ensi iltaan uusi lista, mutta siitä sitten kun ollaan tietoisia milloin se on!
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Ensi iltaan uusi lista, mutta siitä sitten kun ollaan tietoisia milloin se on!

Kuten eilen nähtiin, niin tää aikaisempi nimilistasysteemi ei sinänsä toimi. Joten ei siis varamieslistaa. Kaikki jotka ovat halukkaita mukaan, niin nimeä listaan. Lobbyyn otetaan ketä mahtuu, ja kun porukkaa poistuu, niin listalta katsellaan uutta kaveria tilalle. Nopeat syö hitaat-meiningillä siis.

Mattimyöhäisiä hiukan sorsitaan, syynä kuitenkin on homman sujuvuus. Eilenkin oli muutaman ukon vajaus loppupuolella ja ketään ei oikein saatu tilalle niin nopeasti kuin olisi haluttu. Linjoille siis kannattaa tulla, vaikka ei olisi listoillakaan, SVER-tsätistä kannattaa käydä kysymässä onko halukkaita vaihtomiehiä tai onko tilaa. Listalle ilmoittautuneet etusijalla kuitenkin.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Miten tehdään näiden uusien Clan Wars matsien osallistuja listoille, mielestäni jokaiseen matsiin uusi osallistuja lista. Kaikki eivät välttämättä pääse paikalle nykysisestä listasta + mahdollisuus muille, jotka eivät syystä tai toisesta päässeet edelliseen osallistumaan. Tuo varamies lista paisuu liian suureksi jos siihen lävähtää 20 nimeä, jotka eivät edelliseen osallistuneet.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

juu uusi lista ehdottomasti, mutta pitää nyt odottaa ensiksi, että seuraava clan wars sovitaan lauantaille, jolloin meillä eurooppalaisilla on mahdollisuus osallistua.
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Laitanpa tänne tämmöisen viestin kun kuulin kotoa suru uutisen että ei oo netti workkinu eilisestä lähtien...:(

Yritän saada sen kuntoon lauantaiksi mutta paljonpa en pysty jonoihin vaikuttaa...vika on soneran verkon päässä.

Nyt työpaikalta kirjoittelen tänne. JOS en pääse siis palstalle loppuviikon aikana ja sonera kuitenkin saa netin lauantaiksi kuntoon ja pelit toteutuu niin ottakaa nimi tuohon osallistujalistaan mukaan vaikka en sitä itse sinne pysty kirjaamaan. Voin myös johtotehtäviin lähteä jos luotto riittää ja deri ja sharkonen haluaa toteuttaa itseään. Tästä illasta lähtien ei sit oo nettiä ennen soneran korjauksia Jeballa.:(
 
Vastaus: Clan Warsit - osallistujat

Laitanpa tänne tämmöisen viestin kun kuulin kotoa suru uutisen että ei oo netti workkinu eilisestä lähtien...:(

Yritän saada sen kuntoon lauantaiksi mutta paljonpa en pysty jonoihin vaikuttaa...vika on soneran verkon päässä.

Nyt työpaikalta kirjoittelen tänne. JOS en pääse siis palstalle loppuviikon aikana ja sonera kuitenkin saa netin lauantaiksi kuntoon ja pelit toteutuu niin ottakaa nimi tuohon osallistujalistaan mukaan vaikka en sitä itse sinne pysty kirjaamaan. Voin myös johtotehtäviin lähteä jos luotto riittää ja deri ja sharkonen haluaa toteuttaa itseään. Tästä illasta lähtien ei sit oo nettiä ennen soneran korjauksia Jeballa.:(
Onkohan Suomessa käytössä jotkut pakkasta kestämättömät nettiletkut :p Meinaan ihan sama ongelma täällä joskin operaattorina Elisa. Eilen illalla pimeni ja nyt on max 10min settejä päässyt käymään silloin tällöin.
 
Ylös Bottom