Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
en mä sitä tarkoita että ymmärtääkö ne, mutta kun näkyy että siellä on joku KFS, jos puhuu jotain. Proxy-chat näyttää sen...
en mä sitä tarkoita että ymmärtääkö ne, mutta kun näkyy että siellä on joku KFS, jos puhuu jotain. Proxy-chat näyttää sen...
Puolustus
Raven mapissa puolustetaan B:tä
Valor mapissa puolustetaan B:tä
Sver mapissa puolustetaan A:ta
Hyökkäys
Raven mapissa hyökätään B:lle
Valor mapissa hyökätään B:lle
Sver mapissa hyökätään A:lle
-----------------------------------------------------------
Eli yhteenveto aina B:lle paitsi omassa kartassamme (sver) aina A:lle.
Mielestäni tuon verran voisimme tosiaan harrastaa taktiikkaa, ja katsotaan miten tällä menee.
Kaikki pienemmän koko luokan käskyt, kuten esim tuo kaksi miestä "soolohyökkäämään" muille kirjaimille kuuluu pelin sisällä joukkuejohtajan rooliin ja hänen käskystään niitä sitten toteutetaan. Jokainen peli on erilainen ja mielestäni joukkueenjohtajan tehtäviin kuuluukin lennosta keksiä erilaisia variaatioita jos hommat näyttävät menevän puihin.
Omasta mielestä proxy-chat ei näytä puhujaa ruudulla, mutta omituinen mölinä paikassa, jossa pitäisi olla vain omia, toimii varoituksena viholliselle.
Ninja-agentti voi tietysti hämäyksenä puhua änglantia "OMG.. those KFS guys are coming from the right side!! Everyone there, quick, quick!!" samalla kun iskujoukko tulee toisesta suunnasta![]()
1. Taisteluparit hieno idea, mutta toimiiko käytännössä? Itse sanoisin, että heti taktiikoiden / JJ:n ohjeiden jälkeen tärkein asia on varusteet. Ei kaikki tarvitse tunnistinhäiritsintä. Tarvitaan kranaatteja, viuhkamiinoja, kaasua ja tulivoimaa.
Puolustuksessa nimenomaan tälläisen ryhmän pitäisi hääriä objektilla. Tosin nytkun ei tiedetä, mitä kelläkin on ostettuna ja varsinkin laitettuna load-outteihin, tämä on vaikeampi toteuttaa. Itse pyrin tekemään tähän iltaan viisi täysin erilaista load-outtia ja auttamaan ryhmääni aina sillä load-outilla minkä parhaaksi nään / käsketään.2. Miten olisi esim. yksi tulivoimaryhmä, joilla ei ole ollenkaan tunnistinhäiritsimiä tai äänenvaimentimia, vaan silkkaa tulivoimaa mukana? Ehkä raskaampaa suojausta. Tyyliin haulikot, armoria, lääkintä, kranaatit, myrkkykaasut? (Itse voisin AK103+GP25:n kanssa automaattisesti kuulua tulivoimaryhmään)
3. Olisiko liikaa pyydetty, jos muutamalle taistelijalle saisi mukaan 3p tilaa vievän miinaharavan?
4. 1 tai 2 AGVK -sniperia tarvitaan. Eikös sillä saa Light+ (120hp) -sotilaan kaadettua ja insta-bleedoutattua kertalaakista?
vaan nimenomaan saada vihollinen hajaantumaan takaisin kohteelle. Saada muutamat pois sieltä toiselta hyökkäyslinjalta.
Tarkotin tolla omalla elektroniikka loadoutilla sitä että siellä omien seassa pyörin kun kerta tapissa ovat niin saa lähellä olevat squadilaiset ne samat edutVielä sen verran haluaisin toppuutella, että mielestäni kuitenkin kannattaa meillä pitää se pääpaino nyt siinä pääobjektin puolustamisessa. Deriwon ja Rausku molemmat ovat erittäin tärkeitä pelaajia kaatamaan vihuja siellä pääkohteella, mihin tulvii vastustajia joka suunnasta. Lisäksi pääkohteella teidät nostetaan molemmat aina ylös takaisin taisteluun, jos vihu ei vaan saa bleedoutattua.
Nimenomaan, ja jos sinä ja vaikka rausku olette pois meiltä, niin aika paljon pitää saada vihun ukkoja pois pääkohteelta, että tuo on järkevä vaihtokauppa.
Ja kaikki voisi antaa vinkkejä hyvistä snipupaikoista puolustuksissa, jos tulee mieleen? Saataisiin kaikki parhaat snipumestat julki, autettaisiin näin niitä mahdollisia muutamia snipuja, ketkä otetaan mukaan kentille?
Ei toki ole kaikkia varten ja jotkut pelaajat ovat vain parempia(lue. Deri) kun saavat mennä ns. Yksinäisenä sutena.