Vastaus: Clan Warsit
Omasta mielestä proxy-chat ei näytä puhujaa ruudulla, mutta omituinen mölinä paikassa, jossa pitäisi olla vain omia, toimii varoituksena viholliselle.
Ninja-agentti voi tietysti hämäyksenä puhua änglantia "OMG.. those KFS guys are coming from the right side!! Everyone there, quick, quick!!" samalla kun iskujoukko tulee toisesta suunnasta
Kyllä mun mielestä siinä näkyy, että ketä höpisee?
Ainakin näin olen usein olettanut, kun jonkun ninjan olen jostain yllättänyt.
Näkyy valkoisella siinä oikealla noi. Voiko joku vahvistaa vai pitääkö mennä optikolle?
Hyökkäyksissä muutenkin täytyy pitää mielessä, että ei turhaan ammuskele, ennen kuin on aivan pakko. Jos yksinäinen vihu tulee vastaan, niin puukolla alas jos mahdollista, niin ei tule ääntä. Kaikilla ei välttämättä mikkiä ole. Hyökkäyksissä en tahdo nähdä yhtään snipua esim. Ravenin kentän oikeassa reunassa olevilla raunioilla. Suurempi haitta kuin hyöty. Siinä kentässä yksi äijä kohteella on tärkeämpi kuin yksi snipu jossain kulmassa.
Saataisiinkohan tosiaan edes suurin osa täst porukast onlineen tänään tai huomenna? Saisi testailtua noit taktiikoit, otettuu eri loadouttei, hyökkäilys testailtuu eri reittei ja miten toimia yms? Esim. 32 äijää Sverin kentässä B:llä, se tunneli ei ole paras vaihtoehto silloin, vaan sieltä kielekkeen kautta silloin. Ainakin omasta mielestäni.
Muutenkin jos huvikseen vaan ammuskelee kun lähtee hyökkäykseen (varsinkin jos isolla porukalla menee), niin sillä turhalla ammuskelulla paljastaa koko porukan paikan vihollisille. Joku äijä kun on tarpeeksi lähellä tai niillä on se "mik-vit-äänitunnistin"...
Ryhmänjohtaja/joukkueenjohtaja, älkää antako käskyjä, jos vihollisia on vieressä, tai makaatte esim. kuolleena objektin lattialla. Vihollisilla voi myös olla suomalaisia riveissään, esim. KEQin riveissä vetelee hemcom, joka on suomalainen.
Ja kaikki voisi antaa vinkkejä hyvistä snipupaikoista puolustuksissa, jos tulee mieleen? Saataisiin kaikki parhaat snipumestat julki, autettaisiin näin niitä mahdollisia muutamia snipuja, ketkä otetaan mukaan kentille?
EDIT: Unohdin, KFS:llä on tänään peli-ilta... Eli kai siel äijiä on, mut noita taktiikoita yms vaikea testata, kun ei saada just tota porukkaa kasaan.