Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clanbase Ps3 CoD4 Cup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arucard-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Clanbase Ps3 CoD4 Cup!

tässä linkki guideihin: ClanBase - Email Login Required

dropdown listasta valittet "Playstation Network ID" ja sit se nick esim: Pirjo69

Cupin aikana VOI lisätä membuja rosteriin ja noita guideja voi muokkailla. Mutta kaikki pelaajat jotka pelaa Cup:ssa tulee olla "Allowed Player" listassa jonka minä teen tuossa kun teen ryhmätkin.

Eli säännöissä lukee että jos ei ole tyyppi "Allowed Player" listassa ja pelaa cupissa niin klaani saa "punaisen" lapun joka johtaa klaanin poistamiseen cupista. Tosin tässä on kuitenkin Ps3 kyseessä niin poikkeuksia sattuu ;)

öh.. joo enpä tajuu tosta mitään. :D syno tajusitko? jos niin saat rupee kikkailee et ees päästää toho cuppii.. =DD

siis tosta linkin takaa olevasta sivusta.. miks tuolla clanbases on pitäny kaikki tehdä niin helvetin vaikeeks? =/

öh.. joo enpä tajuu tosta mitään. :D syno tajusitko? jos niin saat rupee kikkailee et ees päästää toho cuppii.. =DD

siis tosta linkin takaa olevasta sivusta.. miks tuolla clanbases on pitäny kaikki tehdä niin helvetin vaikeeks? =/

Siis kuhan teiän rosterissa on 5 memberiä ja jokaisella se Playstation Network ID rekattu. Niin pääsette cuppiin.

Jos näin ei ole, niin teillä tulee kiire.

Cup on 5v5, ja oletamme että kaikilla on se 5 membua joiden PSN ID on tarkistettu.

Ei me voida päästää klaania joilla on vaikka 20 membua ja vaan 1:llä on PSN ID rekattu ja kaikki muut pelaa PC:llä.

tässä linkki guideihin: ClanBase - Email Login Required

dropdown listasta valittet "Playstation Network ID" ja sit se nick esim: Pirjo69
Entäs ku oon sen "pirjoni" siihen laittanu ja se kysyy: "Please enter the reason why you are changing your GUID." mitähän siihen vastailen? "because im pirjo" vai hä ? :D

ihme saitti -_-

nii ja tuo soadin psn on vissiin miun sub-account jos oikein muistan, nii onkohan se ongelma?

Entäs ku oon sen "pirjoni" siihen laittanu ja se kysyy: "Please enter the reason why you are changing your GUID." mitähän siihen vastailen? "because im pirjo" vai hä ? :D

ihme saitti -_-

nii ja tuo soadin psn on vissiin miun sub-account jos oikein muistan, nii onkohan se ongelma?

Tuo Guids sivu suuniteltu periaatteessa vaan PC:lle. Siksi on niin sekava.

Vastaat siihen "Please enter the reason why you are changing your GUID." vaikka "My 1st guid" tai jtn.

Ja mitäs tarkotat tuolla sub account hommelil? En oikeen ymmärrä.

EDIT: taisinkin ymmärtää. Ja en usko että on ongelma. Mistä kukaan moisia saisi edes tietoonsa? :D

Ymmärsinkö oikein että voin lisätä pelaajia cupin aikana jos he eivät ole pelanneet eri tiimissä cupissa. Vai?

Ymmärsinkö oikein että voin lisätä pelaajia cupin aikana jos he eivät ole pelanneet eri tiimissä cupissa. Vai?

Jos pelaaja on useamman kuin yhden klaanin "Allowed Player" listassa cupin aikana. He ovat sallittuja pelata vain 1 heidän valitsemassaan klaanissa. Jos haluaa pelata toisessa klaanissa cupin aikana on seuraavat kriteerit hoidettava:

- Heidän uusi klaani ei ole alemmassa divisioonassa kuin aikaisempi klaani.
- Kyseinen klaani ei ole jo lisännyt 3:a uutta pelaajaa Cupin aikana
- Kyseinen klaani ei ole jo lisännyt 1:ä uutta pelaajaa Playoffien aikana.
- Kyseisen pelaajan täytyy olla yhden matsiviikon (maanantaista sunnuntaihin) pelaamatta missään klaanissa tässä cupissa. Esimerkiksi jos pelaaja pelasi Torstaina matsiviikolla 1, he eivät voi pelata heidän uudessa klaanissa vasta kuin Maanantaina matsiviikolla 3.

Toivottavasti tuo selvensi asiaa. Itse ainakin sain kuvan että "Allowed Player" listaa voi muokata kuka tahansa. On vähän vaikea itse tietää mitä ulkopuoliset voi tehdä cup sivustossa kun itellä on kaikki mahdollisuudet :D

Joo siis kyllä mä oman guidini olin lisänny sillon ekaa kertaa ku sivuun tutustuin, joten tehkääpä drunit jampat kaikki sama. kai noista arun sekoiluista jonkulaisen käsityksen saa :cool:

Joo siis kyllä mä oman guidini olin lisänny sillon ekaa kertaa ku sivuun tutustuin, joten tehkääpä drunit jampat kaikki sama. kai noista arun sekoiluista jonkulaisen käsityksen saa :cool:
Juu, ei tässä tarvii mikään insinööri olla että saa PSN:n rekisteröityä :D

Lukekaa vaan ne säännöt kokonaan niin kaikki menee hyvin.

Juu, ei tässä tarvii mikään insinööri olla että saa PSN:n rekisteröityä :D

Lukekaa vaan ne säännöt kokonaan niin kaikki menee hyvin.

Sehän se.. iteki kritisoin sillon Fedulle tota sivua kun on nii hankalaks tehty et kaikki pitää rekata ja vahvistaa moneen kertaan. Sen takii varmaan moni ei oo löytäny tota sivust (konsoli puolella) kun se on nii hankala.

Sehän se.. iteki kritisoin sillon Fedulle tota sivua kun on nii hankalaks tehty et kaikki pitää rekata ja vahvistaa moneen kertaan. Sen takii varmaan moni ei oo löytäny tota sivust (konsoli puolella) kun se on nii hankala.

Tosin tuola oli suuri määrä konsoli pelaajia CoD4:n alkuaikoina. Kukaan vaan ei sivuilla ollut herättelemässä konsolipuolta hereille. Esim tuolloin saatiin ladder requesteihin hyvät +40 ääntä. Kun nykyään on vaikee saada edes 20.

Mut nuo on kyllä tosi toimivat sivut kun jaksaa vaan käydä niitä läpi.

Moni admini sanonut myös että konsoli pelaajilla on vaikeaa navigoida sivustoilla. Koska suurin osa konsoli pelaajista on tottunut isoihin nappuloihin joissa lukee "Click here and register you PSN ID".

Piakkoin on varmasti tulossa uusi versio sivustosta. Joka päivä adminien priva foorumeilla on uutta puheenaihetta asiasta. Ja enemmän ja enemmän rupee porukkaa menee auttamaan sivujen valmistumisessa.

Toivottavasti saavat kasaan piakkoin ;)

Voisin tulla johnki tiimin jos on tarvetta!
Jos kiinnostaa ni laittakaa pivaa ni kerron lisää jos kiinnostaa.:confused:

[FF]Myytti;858087 sanoi:
Tein muuten ketjun tuonne CG:n puolle, että pitää saada Pro Mod -säännöt sinnekin. Käykää antamassa ääntä.

LINKKI: COD4 Pro Mod Rules - Yes or No - ConsoleGaming.eu

Tuosta on ollut niin monesti pollia ja ketjua säännöistä tuola että ei tuostakaan mitään tule.

CG adminit vaan sitämieltä että säännöt on lian monimutkaiset eikä tarpeeksi tarkat.

Tätä asiaa olen yrittäny heille selittää että ottais ne CG:n global säännöt ja lisäis ne niihin in-game sääntöihin (siis banneihin ja servuasetuksiin yms.) Mutta eipä kukaan jaksanut kuunella.

Jos ne nyt alottaa sielä taas kokonaan uudelta pohjalta niin voi siitä jotakin tulla. Mutta itse en tätä CB admininä kanusta :/

Miks ne sinnekki pitäis tunkee ku normaali säännöt on paljon paremmat? Eikö clanbase riitä?

No siksi, että normisäännöt on aivan surkeat? Siksi, että saatais edes joku moodi, joka vaatii skilliä? Siksi, että pellet ei voi käyttää P90 juggernaut, extr. cond. claymore? Siksi, että nämä on paljon paremmat? Siksi, että luultavasti kuitenkin normaalisäännöt on myös valittavana (toivottavasti ei)? Siksi, että clanbase on ainoa, joka on tehnyt jotain oikein COD4:n säännöille? Sitten kun saatais samat säännöt hieman paremmin suunnitellulle sivustolle, jossa on hieman isompi potentiaalinen COD4-yhteisö? Siksi, että saadaan red dotit ja silut pois pelistä?

Vieläkö?

EDIT: Käykää antamassa ääntä. En sanonut, että äänestäkää yes. En myöskään sanonut, että äänestäkää no. Ne, jotka käyttää CG:tä edes joskus, käykää vaikuttamassa, kuten itse haluatte. Se, että jättää äänestämättä, ei ainakaan auta saamaan CG:tä siihen suuntaan, mitä community haluaa. Sama juttu, mikä pätee myös presidentinvaaleissa.

Werty on vaa tollane P90, Claykka cämpperi joka itkee kaikesta.
Äänesti kyllä vaikka ees tuskin pelaan eenää cgssä cod4.

Ylös Bottom