Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Classit

Aksuu

New Member
Tänne laitatte classit perkkeineen. Aiheen lisäsin koska itselläni on kokoajan hirveä taistelu päässä esim. kun snipaan ja yleensä on M40A3 (vaiko barret?) snipuna ja Iron lungs niin sitten: Bandolier vai Claymoret ja Stopping power vai Uav jammer? Mutta classini ovat siis.

SNIPER
M40A3
Desert eagle
2x Claymore
Stopping power
Iron lungs

ASSAULT
AK47
Desert eagle
Bandolier
Stopping power
Steady aim

Muita en käytäkkään :)
 
Vastaus: Classit

Jo neljäs threadi Akke.. ja taas ainakin minun mielestäni täysin turha. Jos sinua kiinnostaa muiden classit niin sama keskustelu löytyy jo CGstä Suomi-alueelta.
 
Vastaus: Classit

Joo samaa mieltä. Akelta threadinteko-oikeudet pois :D haha... En usko että classeista saa enää mitään rakentavaa keskustelua aikaan, ne on käyty läpi jo pitkälti siellä mihin muutkin sinut ohjasi. Kaikki tietää mitä kaikki perkit tekee joten ei täälä varmaan tultas mitään uutta oppimaan :)
 
Vastaus: Classit

Huhhuh, samaa linjaa Pforcen kanssa. Kirjottele Cod threadiin akke jos on asiaa, nämä ovat täysin turhia.
 
Vastaus: Classit

No tässä on mun muutamat perussetit ;) :

Class 1: "NoobKiller"
G3 ja M14 Tuubeilla
Overkill
Martydom
*Loistava setti hc, tuubit ja one-shot-aseet ja normissa pääsee rämpyttämään R1:stä kunnolla*

Class 2: "No Way Out"
Skorpion "Woodlandilla" ja Agoc Scopella
Bomb Squad
UAV jammer
Eavesdrop
*Pelin paras setti Cage Matchissa ja soveltuu myös hyvin dominaatioon ja TDM:ään*

Class 3:
RPD ja M60 RDS molemmat
Bandrollier
Overkill
Martydom
*Taito tulee tässä setissä parhaiten esillä ja siksi käytänkin tätä usein*

Class 4: "Sprei"
P90 RDS
Claymore
Juggernaut
Martydom
*Kannattaa pelata tän setin kanssa rauhallisesti koska lipas saattaa loppua nopeasti, mutta kannattaa mennä kulmaan istumaan minne pääsee vain kahdesta suunnasta ja laittaa kleikat toiseen suuntaa ja tähtäin toiseen. Vaikka vihu tappaisi sinut on sulla Martti auttamassa ja se kuolee siihen. Pelimiehiehen valinta viisi tähteä.*

Yhtä turha viesti kun itse ketju? ehkä? Joo, kannattais nää jatkossa kirjoittaa tonne perus codi ketjuun. :)
 
Vastaus: Classit

Okke mut vähä parhaat classit se on totta että martyrdom tappaa jos ite kuolee........ -.- joo no virheistä oppii
 
Vastaus: Classit

S&D

G36C tai AK-47
1.Claymore
2.UAV Jammer
3. Extreme juoksu :D

Snipu M40 Agog Scopen kanssa
1. Bandolier
2. Stopping Power
3. Steady Aim

Mutta eniten pelaan HC S&D.
 
Vastaus: Classit

Vanha aihe, sekopäissäni tehnyt monta tyhmyydessäni, läksyni oppinut, 1kk bannia KÄRSITTY joten voi poistaa....
 
Vastaus: Classit

No tässä on mun muutamat perussetit ;) :

Class 1: "NoobKiller"
G3 ja M14 Tuubeilla
Overkill
Martydom
*Loistava setti hc, tuubit ja one-shot-aseet ja normissa pääsee rämpyttämään R1:stä kunnolla*

Class 2: "No Way Out"
Skorpion "Woodlandilla" ja Agoc Scopella
Bomb Squad
UAV jammer
Eavesdrop
*Pelin paras setti Cage Matchissa ja soveltuu myös hyvin dominaatioon ja TDM:ään*

Class 3:
RPD ja M60 RDS molemmat
Bandrollier
Overkill
Martydom
*Taito tulee tässä setissä parhaiten esillä ja siksi käytänkin tätä usein*

Class 4: "Sprei"
P90 RDS
Claymore
Juggernaut
Martydom
*Kannattaa pelata tän setin kanssa rauhallisesti koska lipas saattaa loppua nopeasti, mutta kannattaa mennä kulmaan istumaan minne pääsee vain kahdesta suunnasta ja laittaa kleikat toiseen suuntaa ja tähtäin toiseen. Vaikka vihu tappaisi sinut on sulla Martti auttamassa ja se kuolee siihen. Pelimiehiehen valinta viisi tähteä.*

Yhtä turha viesti kun itse ketju? ehkä? Joo, kannattais nää jatkossa kirjoittaa tonne perus codi ketjuun. :)

Hajoon!
 
Ylös Bottom