Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Classit

Vastaus: Classit

Juu unohtui noista perkeistä vielä että Bandolier a.k.a ban-do-lie...r? On käytössäny kun pelailen 24/7 HC modeja niin voin aina bannia teamkillereitä pois servulta. Mutta perkin oikea ominaisuus onkin vaan että saa jengin näyttämään siltä että he olisivat bannittu. Eli nimet näkyy ukkeleiden yläpuolella mutta itse keho on näkymätön. Jotkut ovat jopa imliön nähneetkin.

Myös Stopping Power:ssa on erityinen pirre sillä joka kerta kun käytän sitä niin saan kaikki vihut pysähtymään tahdonvoimani takia. Tässä hyvä esimerkki miks Juggernaut EI ole stopparin counter perk. Sillä se ei auta minun taivaallisia voimiani vastaan.

Sitten Deep Impact. Tämä perkki toimii täydellisesti stopparin kanssa. Kun olen pysäyttäny viholliseni niin ammun yhden "deep impact" panoksen jokaiseen vihuun. Deep Impact:in erikoisuus on räjäyttää viholaiset syvältä sisältäpäin. Tämä myös selittää ne räjähtävät ilmiöt mitä tapahtuu aina autojen ja bensatankkien luona. En sitten tiä miten ne liittyy toisiinsa. Kai se on se bensa :/

Ja dessusta vielä sen verran että olen ihmetellyt mistä se johtuu kuin aina välillä vihut juoksee päin käsi silmillä. Tähän olen saanut vastauksen: Sattumoisin tämä ilmiö aina tapahtuu kun valitsen kultaisen dessuni. Ja tämän takia Flash grenade on täysin TURHA sillä dessu toimiii yhtä hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Classit

Toi edellinen viesti ei ole yhtään hauska, toi ensimmäinen oli tosi hauska koska silloin et edes yrittänyt olla hauska.
 
Vastaus: Classit

Toi edellinen viesti ei ole yhtään hauska, toi ensimmäinen oli tosi hauska koska silloin et edes yrittänyt olla hauska.

Joo, myönnän. Aamulla klo12.00 silmät kierossa piti jotain postaa ennen töihin menoa.

Mut oon ihan tosissani noista classeistani ne jyrää ja tuo paljon vaihtelua pelaamiseen.

EDIT: Nyt kattomaan Smallville ep. 05 tuli tuossa eilen "ostettua" kaikki siisonit. (mitäkähän tääki teille kuuluu) :D :D :D
 
Vastaus: Classit

ProMode1

AK-47
1Bandolier
2Stopping Power
3.Deep Impact

ProMode2
AK-74u
1.Bandolier
2.Stopping Power
3. Deep Impact

HC
G36c,M4,AK-47 Joku noista aina tässä käytössä
1.Claymore
2.UAV Jammer
3.Dead Silence tai juoksu perkki.

Sniper
M40
1.Bandolier
2.Stopping Power
3.Deep Impact
 
Vastaus: Classit

Oon löytäny uuden suosikin dominationiin,eli light weight sleidis ja ninja ja sit ak74u kranaatin heittimellä. Tolla saa paljon multi killejä ku ampuu lipulle mitä vihut on käppäämässä.

Yks juttu mitä en ymmärrä on et mikä siin firing rangen sniputornissa kiehtoo? Eilen ku pelasin ni siel oli kokoajan ainaki 2 pelaajaa ( rikke,wursti) ei niinku mitään mielikuvitusta.
 
Vastaus: Classit

Mun classi mitä käytän Wawissa:
Nimi.paras classi
Ase:Mosin nagant missä on snipu-tähtäin
Pisla:Colt M1911
Kranut:Molotov coctail
Spesiaali kranut:Signal flare
Perk 1:primary grenades x2
Perk 2.Double tap
Perk 3:Martyrdom
Vehicle perk:Coaxial machine gun


Niin ja tää on ainoo mitä käytän ;)
 
Ylös Bottom