Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Clive Barker's Jericho

Vehu

Member
Niin. Päätinpä pistää kyseisestä pelistä topicin pystyyn, kun en tästä aihetta löytänyt.
Mutta poistakaa, jos tästä on jo sellainen tehty ja se makaa vaan tuolla pohjamudissa.

Elikkäs kyseessä on hahmon silmien kautta kuvattu joukkuepohjainen kauhutoimintapeli, joka perustuu Clive Barkerssin tarinaan.
Peli julkaistaan PC:lle, Ps3:lle sekä XO:lle 25.10.2007
Tässä vielä traileri itse pelistä: http://www.youtube.com/watch?v=fRu88vXAHTo&mode=related&search=

Onkos kukaan ajatellut peliä ostaa taikka edes kiinnostunut?
Itseäni kiinnostaa jonkin verran, kun olen näiden kauhu/FPS pelien ystävä ja näyttää ihan hienolta, mitä nyt olen trailereita katsellut. Vaikuttaa tosin putkijuoksu räiskinnältä taas kerran, mutta eipä se minun iloa pilannut Quakessa taikka Preyssä.
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Hep! Täällä odotellaan Jerichoa mielenkiinnolla, Clive Barker/Hellraiser -fani kun olen :D Darkness:in jälkeen tässä onkin kaipailtu kunnon kauhumättöä...
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Torstaina pitäis tulla demo, ainakin xboxicin mukaan..
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Pirate fin sanoi:
Torstaina pitäis tulla demo, ainakin xboxicin mukaan..
Hyvä, että pääsee testailemaan ennen ostoa.
Toivottavasti boxi tulisi huollosta täksi viikoksi niin pääsisi kokeilemaan.
Vaikkakin testaus saattaa venyä myöhempään, kun Bioshock tahtoo vallata boxin heti koneen saavuttua:D
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Onko joku tuon demon jo ladannut ja testannut? Kiinnostais pirusti tietää ensi tunnelmia demon pohjalta! Viime Clive Barkerin peli Pc:llä, eli Undying oli ilmestyessään kovassa käytössä! Joten tätä kohtaan olis kunnon odotukset!
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Aake85 sanoi:
Onko joku tuon demon jo ladannut ja testannut? Kiinnostais pirusti tietää ensi tunnelmia demon pohjalta! Viime Clive Barkerin peli Pc:llä, eli Undying oli ilmestyessään kovassa käytössä! Joten tätä kohtaan olis kunnon odotukset!

Ei napannu, tosin mulla onkin aika perkeleen kovat kriteerit nykyisin mikä on hyvää ja mikä ei.

Liikaa räiskintää on suurin murhe. Odotin tältä vähän enemmän Undying tyylistä otetta, mut täähän on ihan ku joku Painkiller. Zombieta rynnii päälle ihan koko ajan joten se siitä kauhusta.

Ei tarvi hankkia. Toivottavasti Assassins creed ei floppaa kuten moni muu näyttää...
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Juu aika pahasti tusinaräiskintää. Ei napannut tämä kuten ei Time Shiftikään.
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Selvä, tuollaisen kuvan olin siitä gameplay videoiden pohjalta saanutkin. Miksi ei tehdä tunnelmaisia FPS-kauhupelejä?!?! No ei mene Jericho sitten tilaukseen, toivottavasti tulee joskus tulevaisuudessa Undying Extended Remake;)
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Olihan tuo demo ihan pelattava. Zombeja oli mukava ampua ja se "ohjattava luoti" oli ihan kiva lisä vaikka onkin rupusampi versio Strangeholdista...
Ne missä piti nappeja painella, kun örkki tulee päälle oli hieman liian nopea tempoista.

Kyllä tämä viimeistään halppiskorista tulee noukittua.
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Samaa mieltä, liikaa ammuskelua jotta olisi hyvä kauhupelinä. Mutta toisaaltaan hahmojen eri ominaisuudet saattaa olla kantavana voimana koko versiossa. Räiskintänä varmaan ihan ok mutta ainakin juuri nyt taitaa olla parempaakin tarjoolla :D
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Kyllä tämäkin sitten joskus tulee hommattua ihan vaan sen takia että satun pitämään Clive Barkerin kirjotuksista.
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Tuli katottuu puoli vahingos Tilt-tv jossa oli tän arvostelu. 5 pointsia nykäs. Eli aika huono täytyy olla :D
Ihme et tiltis oli näin aikasee ton arvostelu, yleensä ku tulee puol vuotta muita jäles. Kuten The Darkness arvostelu tän päiväses jaksos. :eek:
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Demoa koitin ja ihan perseestä tämä peli, mutta se onkin vain mun mielipide ;)
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Juu, eipä tässä oikein ollut mitään kiinnostavaa. TimeShift demo taas kyllä iski kovaa. :confused:
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Äh, taisi sittenkin jäädä Jericho ostamatta :( Demo ei todellakaan vaikuttanut tarkemmin ajatellen, eivätkä Tiltin ja Pelit -lehden antamat huonot arvosanat auttaneet asiaa... Rahat menivät Strangleholdiin, joka oli ainakin mun kohdalla vuoden ylläri :D
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

Pelit lehtihän pamautti ruhtinaalliset 60 pojoa.

Ainakin demon perusteella lähempänä se, kuin tuo IGN:n 8.
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

nothing sanoi:
Pelit lehtihän pamautti ruhtinaalliset 60 pojoa.

Ainakin demon perusteella lähempänä se, kuin tuo IGN:n 8.
Joo, Tilt.tv:n arvostelija porukka taisi niin innokkaana hakata haloa ja metroidia että tämä jäi niiden jalkoihin... :( Tai eivät osaa arvostaa gore mössöä :D
 
Vastaus: Clive Barker's Jericho

eli peli on nyt tullut eikä todellakaan ollut pettymys, toisin kuin tilt-tv antoi ymmärtää Halo-huumassaan (parasta grafiikkaa mitä konsoleilla nähty, LoL).

Aluksi kun aloitin pelin niin grafiikka miellytti heti silmää, autiomaahan laskeutuessa näki hiekkamyrskyjä, raunioita ym. tavaraa. Miehet luulivat olevansa rutiinikeikalla pysäyttämässä jotain sekopäätä...

alun pienen tutoriaalin jälkeen päästiin tositoimiin kun ensimmäiset örrimörrit alkoivat tulla... taistelu oli hauskaa eikä örrit todellakaan kestä mitään lippaallista kutia toisin kuin arvosteluissa, vaikka vaikeimmalla vaikeudella pelaankin. kaksi haulikon täräystä tiputtaa jo firstbornin kätyreitä.

Vähän aikaa pelattuani eteen tuli eräitä mielenkiintoisia tapahtumia ja aivan taattua kauhumusiikkia joka jää selkäytimeen takuulla kun niihin vielä liitetään hauskoja kohtauksia...

Lyhyesti voisi sanoa että peli on: skitsoa musiikkia, outoja aavelapsia, räiskintää massahyökkäyksiä vastaan, veressä ja suolissa kahlausta, pieniä naputtelutuokioita ettei henki lähde, pomotaisteluita ja todella mustaa huumoria jota miehet viljelee :D... esimerkkinä:

kun suht alussa saa ensimmäistä kertaa työtapaturman jälkeen vallata omia joukkojaan ja menee yhden naistaistelijan sisälle niin joukon kovapää totesi: "congratulations Black, you finally get to know how it feels to have man inside of you", vähän kyllä hauskuutti...

Miinuksena sanottakoon hyppimisen puutteen mutta sitä ei kyllä ole tarvinnutkaan... peli on kyllä aikalailla putkessa juoksentelua mutta muutamaan kertaan mennyt vääräänkin suuntaan jonkun palaa ja joutunut palata takaisin, eli ihan täyttä tuubia reitit ei kuitenkaan ole. Laajoja alueita ollut kuitenkin kiitettävästi. Reality hackerilla ja manaajalla pelaaminen ollut mielekkäintä tähän mennessä.

Suosittelen kauhuleffoista kiinnostuneille sekä räiskinnästä tykkääville. Mitään todellista pelottelua tässä ei ole, välillä kyllä säpsähtää, esimerkkinä yksi ruumis ottikin jalasta kiinni ja rupesi puhumaan jotain kunnes näppäimiä rupesi vilisemään ruudulla, pahainen sitten kuristi hengiltä ensimmäisellä kerralla...

Tekee mieli kokoajan jatkaa että näkee millaista on edessäpäin mutt pitää malttaa odottaa yöhön ;)
 
Ylös Bottom