Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CM 02/03 vaiko LMA? hjelp plz!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nixte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nixte

New Member
tuota noin...olen tässä jo muutaman vuoden ollut innokas Championship Managereiden pelaaja, ja ne ovat ehkä parhaimpia sekä addiktiivisimpia pelejä mitä hyllystäni löytyy, mutta jokin niistä puuttuu (stadionin rakennus ois täys kybä!). mietin tässä sitä vaan että niillä joilla on jotakin kokemusta tai on edes kuullut LMA managerista, ja olisi pelannut molempia, (CM ja LMA) niin kumpikohan kannattaisi ostaa...? mielipiteitä...?:confused:

en osaa neuvoa mutta amigalla oli joku managerointipeli missä rakennettiin myös stadion, ja se oli kova peli!

[oma mielipide]

Nixte, kyllähän se niin on, että jos haluaa futismanageripelin, niin valinta on CM. LMA:ssa on niin paljon muitakin kohdealueita kuin pelkkä itse joukkueen managerointi, että peli pitäisikin kuvata "futisjoukkueen toimitusjohtajasimulaatioksi". Tosin allekirjoittanutta ei juuri tuommoinen nakkikioskien hintojen säätäminen ja samaan aikaan joukkueen taktiikoiden säätäminen jaksa innostaa. Siksi CM on löytänyt jo monen vuoden ajan hyllyyni, myös tuo Xboxin CM01/02.

Mutta jos pitää enemmän tälläisestä stadionin rakentelusta ja joukkueen täysivaltaisesta hoitamisesta niin eiköhän LMA ole oikea valinta. Ja onhan se visuaalisesti kauniimpi kuin teksti- ja tilastohirvio eli CM. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
[oma mielipide]

Nixte, kyllähän se niin on, että jos haluaa futismanageripelin, niin valinta on CM. LMA:ssa on niin paljon muitakin kohdealueita kuin pelkkä itse joukkueen managerointi, että peli pitäisikin kuvata "futisjoukkueen toimitusjohtajasimulaatioksi". Tosin allekirjoittanutta ei juuri tuommoinen nakkikioskien hintojen säätäminen ja samaan aikaan joukkueen taktiikoiden säätäminen jaksa innostaa. Siksi CM on löytänyt jo monen vuoden ajan hyllyyni, myös tuo Xboxin CM01/02.

Mutta jos pitää enemmän tälläisestä stadionin rakentelusta ja joukkueen täysivaltaisesta hoitamisesta niin eiköhän LMA ole oikea valinta. Ja onhan se visuaalisesti kauniimpi kuin teksti- ja tilastohirvio eli CM. :)

No voihan ***kele!!!...pitää kai sitten ostaa molemmat...mutta kiitoksia vastauksista...auttoi valinnan tekemisessä huomattavasti :cool:

Ylös Bottom