Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Jees, lisäsin tossa 19:n koodin, tuli järjestelmävirhe ja yhtäkkiä lukee että olen syöttänyt -18 koodia (kyllä, miinus). Menun yläreunassa lukee että 0.

Homma toimii jumalauta. Yhen päässä kusahtaa.

Pitäkää tunkkinne.

P.S. Lisäks toi palautejärjestelmä ei toimi niin en voi edes kertoa asiasta........
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Nyt on 20 koodia hankittu, ja jäljellä on enää kädenvääntö pikkuveljeni kanssa, että kumpi peli otetaan - Need for Speed: ProStreet vai skate.

Oma kantani oli aluksi ehdottomasti NfS, koska en tykkää skeittipeleistä. Mutta jotenkin tuo skaten. demo vakuutti mut - ja veljeni myös. Sehän ei muuta enää ajattelekkaan, kuin skatea.
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Itse keräsin entisen työpaikkani automaateista noita korkkeja, ensimmäisellä kerralla noin 100 korkkia ja lopulta päivittäin sai 20 korkkia suurin piirtein. Useampi iPod tuli voitettua ja nyt tuli eilen kotiin myös Sonyn GPS-navigaattori. Tämän jälkeen päätin että annan muidenkin voittaa välillä :)

Itse olen juonut Pepsi Maxia kolmen, neljän vuoden ajan päivittäin. Viikossa menee ehkä kuusi litraa, joskus enemmänkin. Eikä yhtään reikää näy hampaissa. Hammaslääkärikin sanoi ettei ole koskaan näyttänyt hampaat tarkistuksessa näin hyvältä. Kaiken kukkuraksi käytän vielä nuuskaakin, siitäkään ei kuulemma ollut mitään merkkiä ikenissä.
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Radikus sanoi:
P.S. Lisäks toi palautejärjestelmä ei toimi niin en voi edes kertoa asiasta........

Joo, ei toimi. Itse laitoin palautteet aina www.cocacola.fi -sivuston kautta. Ohjaavat sieltä oikeaan osoitteeseen.
Tuo on todella buginen systeemi, joskus syötin tuohon töistä asiakasnumeron (oli jäänyt leikepöydälle) niin hyväksyi senkin mukisematta. Välillä kaatuu, välillä ei. Koodit katoavat. Tuttua puuhaa.
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Nyt alkoi koodien keruu! Jos jollakin on vielä ylimääräisiä koodeja, niin ottaisin mielelläni vastaan (yksityisviestillä).
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Mulla olis tossa 11 koodia, jos kiinnostaa, laita privaa.

edit: nothing on koodien onnellinen uusi omistaja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Sain sen skaten 30 eurolla tän viikon keskiviikkona.

Hyvä peli on! Piti eka hankkia Need for Speed, mutta teidän ja kaikkien muiden hypetys sai mut vaihtamaan mielipidettä.
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Baron sanoi:
20 pulloa colaa koodien takia ? Yhden reiän paikkaus maksaa 100 euroa yksityisellä, joten laskekaa siitä...

*Ja pakko oli tulla pätemään*

Miksi minulla sitten ei ole ikinä ollut yhtään reikää hampaissa?

Skate on tulossa ja aspartaami-myrkytystä ja hampaiden putoamista odotellessa sitä on kiva pelailla :D

(onhan tuossa varmasti perää, mutta tuskin nyt ½-1L hiilihapollisen juoman päivävauhdilla niin käy että hampaat ovat käyttökelvottomat 3kymppisenä?)
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

noose01 sanoi:
Miksi minulla sitten ei ole ikinä ollut yhtään reikää hampaissa?

Skate on tulossa ja aspartaami-myrkytystä ja hampaiden putoamista odotellessa sitä on kiva pelailla :D

(onhan tuossa varmasti perää, mutta tuskin nyt ½-1L hiilihapollisen juoman päivävauhdilla niin käy että hampaat ovat käyttökelvottomat 3kymppisenä?)
Ei ainakaan mikäli muistaa pestä hampaansa aamuin illoin ja syödä xylitol purkkaa :) Itse suosin pelkästään Coca cola zeroa ja lightia tosin :p
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Jos jollain on vielä koodeja niin otan mielelläni niitä vastaan privaviestillä. :)
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Jos jaksaa, niin mullekki vois noita koodeja heittää. 4 puuttuu.

nimim. limurahansa ryypännyt :D
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Itsekin nyt rupesin keräämään noita. Vasta pari löytyy, olisin syvästi otettu jos joku voisi antaa mulle tarpeettomat koodinsa. Jos en itse saa tarpeeksi kerättyä määräaikaan mennessä, niin lahjoitan toki eteenpäin. Skate vaan kiinnostas. :p
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Löysin pari korkkia:
Q57EHR59
ZYYWPH7B (tai viimeinen on numero 8)
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

tommy55 sanoi:
Löysin pari korkkia:
Q57EHR59
ZYYWPH7B (tai viimeinen on numero 8)
Kiitos! :) Ylempi koodi toimi, mutta alemmassa valitti siitä että pitäis tarkistaa merkkien määrä, vaikka copy&pastetin nuo suoraan tuosta.

Koodeja saa laittaa mulle privana, että saisin NFS:sän.
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Sen enempää ketään suosimatta yksi Cola-merkki nopeimmalle ottajalle:
HPF61BA4
 
Vastaus: Coca - Colan pelikamppanja 1.9. - 31.12.2007

Kolmelle nopeimmalle kullekin yksi koodi tarjoolla.
Laittakaa YV:tä.

Edit: Ei näytä kenellekään kelpaavan. Koodeja on nyt neljä...
edit2: Koodit annettu eteenpäin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom