Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod 3 Online Problems

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiegraf

New Member
Gigantista lähti perjantaina mukaan cod 3, ihan nettipelin takia kun noi yksinpelin jutut on jo nähty moneen kertaan viime vuosina. Perjantai iltana nettipeli toimi loistavasti, ei mitään ongelmia.

Lauantai aamuna herättyäni piti taas lähteä vähän räiskimään mutta sit tulikin mutkia matkaan... :confused:

Valittuani multiplayerin pelin alkuvalikosta peli yrittäää connectaa networkkiin seuraavat 2-3 min. Tämän jälkeen tulee ilmoitus että authentication error, please return to single player game.

Joka kerta lauantai aamusta sunnuntai aamuun sama juttu. Kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia tai ideaa mikä voisi auttaa?

Kuten sanoin perjantaina homma toimi moitteettomasti. Mitään asetuksia en ole sen jälkeen muuttanut. Peli on aito. Nettiyhteys toimii kyllä.

Alkaa vaan syömään miestä kun ei tiedä mikä on vikana. :mad:
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Kokeiles ihan sammuttaa PS3 kokonaan takakytkimestä asti. Nappaa nyt virtapiuhakin irti seinästä. Sen jälkeen sammutat ja resetoit omat modeemisi/reitittimesi jne.
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Wiegraf sanoi:
Valitettavasti ei auttanut... Kiitos kuitenkin.

Kunhan vaimo lopettaa telkan töllötyksen, niin kokeilen nyt yleensä että ton pelin serverit ovat päällä. Etteivät ole kaatuneet.
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Koitappa seuraavaa:

Janus sanoi:
Tämä on sama ongelma kun mulla oli joskus PCllä. Tee sun modeemiin muutos. Tsekkaas joskos sun PCllä DNS on 0.0.0.0. Jos on, niin etsi sun palvelun tarjoajalta sun DNSät. Ne tulee DHCP serverille. Anna ne sinne, ja sillä selvä.
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Öhm... Löin nettikaapelin pc kii ja laitoin suorita -> cmd > sinne ipconfig /all ja seuraavaa kertois...

dns-liitteiden etsintäluettelo: domain.invalid

dns-palvelimet: 777.777.777.777 <-- ton tapanen numerosarja mitä en jaksa kirjoittaa, ei kuitenkaan 0.0.0.0 sama sarja myös dhcp palvelimen oletusyhdyskäytävän kohdalla...

ip osoite ja dns automaattisesti hakusessa... ja dhcp käytössä

Oletan että kun lyön piuhan kii ps3 noi ei tosta merkittävästi muutu. Tuon enempää en osaa noista kertoa, olen enemmän konsolimiehiä.

Vika ei siis dns asetuksissa? :confused:
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Olisi hyvä tietää mitä PCsi näyttää verkkoasetuksissa. Konsolit ja tietokoneet eivät eroa mitenkään nettiä käytettäessä.

Sen olen huomannut, että Telewellin DHCP ei välttämättä jaa PS3lle IP-osoitetta edes langan yli. Eli kiinteät asetukset ovat jees.

Eli jos PCn IP on 192.168.0.100, niin PS3n IPksi voisi antaa 192.168.0.150, subnet on 255.255.255.0 ja default router ja DNS olisi 192.168.0.254. Ja nämä ovat modeemispesifisiä. Buffalon ja Zyxellin motut käyttävät eri IP-soitteita.

Jos muut nettipelit ja store toimii, niin käys vaihtaan peli kaupassa. Taisi olla CoD2sessa XOlla jotain vastaavaa, jos oikein muistan.
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Kuten sanoin olen enemmän konsolimiehiä, tai en ole noihin internetyhteys asioihin sen kummemin perehtynyt.

Muista nettipeleistä en tiedä kun cod 3 ainoa ps3 peli atm. Store toimii. Selain toimii etc... En tiedä miten pelin serveri systeemit toimivat ja kuka niistä vastaan XShava sanoi kokeilevansa että ovatko pelin serverit edes päällä...

Jotenkin tuntuu oudolta kun perjantaina toimi nettipeli mainiosti ja lauantai aamuna ja tänään ei mitenkään ja mikään ei ole ainakaan tällä puolella muuttunut...
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Kuullostaisi vähän siltä että servut olisivat alhaalla, jos sinulla Storekin toimii..
Noh, kaipa se Xshava kohta valaisee asiaa :)
 
Vastaus: Cod 3 Problems

Sori että kesti, unohdin :(

Juu Serveri on alhaalla, en itsekkään tuonne pääse. Sama ilmoitus tulee.

Sinäänsä ihme homma, ettei ketään valvo viikonloppuna serveriä. No olettaisin että huomisen aikana serveri tulisi pystyyn.
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

Joo serverit oli alhaalla! Nyt toimii! Kiitos silti et tsekkasit ja ilmoittelit. :D
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

Menee hieman offtopiciksi, mutta pelaatteko useasti netissä? Mietin, että saisiko teistä peliseuraa. ;)
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

Kylhän mä melkeen joka päivä codia käyn ammuskelee. Lisää Wiegraf ps3 frendeihis... ;)
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

Wiegraf sanoi:
Kylhän mä melkeen joka päivä codia käyn ammuskelee. Lisää Wiegraf ps3 frendeihis... ;)

Juu itse kanssa päivittäin pelailen. Lisäilen kun tästä siirryn tuohon viereiseen huoneeseen :)
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

Mua ottaa päähän tässä se että yleensä kun yrittää liittyä johnkin onlinepeliin, niin tulee teksti "Could not connect to all players" ja sit ehkä 5-10 yrityksellä pääsee johonkin peliin jossa on joku alle 10 tyyppiä mukana. Onko muilla samaa ongelmaa, tai jotain ideaa miten ton sais korjattua? Kyllä päivitän pelilistaa kokoajan ja muissa peleissä ei ole samaa ongelmaa.
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

tumilyi sanoi:
Mua ottaa päähän tässä se että yleensä kun yrittää liittyä johnkin onlinepeliin, niin tulee teksti "Could not connect to all players" ja sit ehkä 5-10 yrityksellä pääsee johonkin peliin jossa on joku alle 10 tyyppiä mukana. Onko muilla samaa ongelmaa, tai jotain ideaa miten ton sais korjattua? Kyllä päivitän pelilistaa kokoajan ja muissa peleissä ei ole samaa ongelmaa.
Itellä johyu NAT-asetuksista toi ettei saa yhteyttä kunnolla muille servuille. Ei muissa peleissä oo esiintyny, mutta CODissa esiinty.
 
Vastaus: Cod 3 Online Problems

Zeiri sanoi:
Itellä johyu NAT-asetuksista toi ettei saa yhteyttä kunnolla muille servuille. Ei muissa peleissä oo esiintyny, mutta CODissa esiinty.
Mäkin epäilen, että NAT- tyypin takia, en pysty pelaamaan CoD 3:n moninpeliä.

Aina se valittaa, että "Could not connect to all players" tai "Coul not connect to host player".

No, kiitos teidän neuvojen, sain hyviä ohjeita, miten tuon NAT - tyypin vaihtaminen käy. Jollei silloinkaan moninpeli ala toimimaan, niin menee kyllä myyntiin tämä peli. Yksinpeli on sen verran köyhä.

Ja kaikkien muiden PS3 - pelieni verkkopelit toimii.
 
Ylös Bottom