Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod 4 DS?

optim

New Member
Eli COD 4:hän on ilmestynyt myös DS:lle.
Kuitenkin tästä löysin laihanlaisesti tietoa netistä, muutamia kuvia löysin, mutta mitään arvostelua NIMENOMAAN DS versiosta ei löytynyt.
Voisiko joku hieman kertoa miten peli on onnistunut, miten ohjaus jne toimii.
En viitsisi ihan sokkona pelikauppaan mennä. :)
 
Vastaus: Cod 4 DS?

No ohjaus tuntuu pelaavan aika unelmanomaisesti, mutta en tosin esimerkiksi MPH:a ole kokeillut. On se kuitenin pienen totuttelun jälkeen tarkkaa ja kontrollit ovat muutenkin yksinkertaisen toimivat. Audiovisuaaliselle puolelle heruu plussaa sillekin. Alustan huomioon ottaen 3d-grafiikka on hyvää, tai sitten olen vain sokea. Ainakin melko sulava peli on.

Itse pelisuunnittelun puolelta... no jaa, onhan tämä sellaiset kymmenen vuotta jäljessä. Pahinta on siis se, että viholliset eivät vain ammu nähdessään, vaan tietävät aina milloin pelaaja tulee ja mistä. Käytännössä valopyssypeli, jossa voit itse liikkua. Mutta jos hyväksyy sen, että ainoana tarkoituksena on ampua vihollinen ennen kuin se ampuu sinut, niin eipä tämä nyt mitään totaalista paskaakaan ole. Moninpelistä en tiedä, mutta voi olla että se on jopa yksinpeliä parempi. Jos yksinpelipuolelta ottaa parhaat puolet ja jättää ne tekoälyttömät tekoälyviholliset pois, niin mikseipä se voi toimia.
 
Vastaus: Cod 4 DS?

Millä kontrolleilla tuossa sitten pelataan?
Onko kynä otettu käyttöön, vai käytetäänkö pelissä DS:n hieman heikohkoa ristiohjainta(oma mielipide).

Harmittaa kyllä että kyseistä peliä ei? julkaista PSP:lle.
Ajattelin että voisi siinä toimia paremmin.
 
Vastaus: Cod 4 DS?

Juu, ristiohjaimella liikutaan, styluksella tähdätään ja olkanapeilla ammutaan. Ihan kuin muissakin DS:n FPS:ssä. Kai. Hyvin se wörkkii vaikka Liten D-padi nyt vähän heikko onkin.
 
Ylös Bottom