Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD 4 ei käynnisty ( virheilmoitus:80010514 )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hamsteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD 4 ei käynnisty ( virheilmoitus:80010514 )

Ilmeisesti on, koska omani lähtee huomenna matkalle juuri samasta syystä.

Antaako kone minkäänlaisia varoituksia tai ennusmerkkejä, ennen kuin tollanen tapahtuu? Siis BluRay-asema lopettaa toimintansa...

Antaako kone minkäänlaisia varoituksia tai ennusmerkkejä, ennen kuin tollanen tapahtuu? Siis BluRay-asema lopettaa toimintansa...

Itsellä homma meni niin, että olin aikaisemmin laittanut NBA 2K8 -levyn sisään, joten peli näkyi siinä valikossa. Kun yritin sitten siitä käynnistää, niin vähän aikaa tuntui lataavan, mutta sitten tuli virheilmoitus, joka oletettavasti oli sama tämän ketjun otsikossa. Alkoi ainakin tyyliin 8001xxxx. Yritin uudestaan ja sama homma. Sitten otin levyn ulos ja laitoin takaisin sisään, jolloin peliä ei enää ilmaantunut edes siihen valikkoon. Kokeilin sitten vielä toisella pelillä ja yhdellä BD-leffalla ja DVD-levyllä... sama juttu, eli kone ei reagoi levyihin mitenkään.

Jos tuota virheilmoitusta ei lasketa, niin mitään oireilua ei tätä ennen ollut. Tosin täytyy tunnustaa että PS3 ei tässä talossa ole ollut laitekolmikosta eniten käytössä, joten tiedä sitten olisiko jotain merkkejä näkynyt enemmällä käytöllä.

EDIT: tarkennuksena vielä että kyseessä oli siis hieman yli kolme kuukautta vanha 40gb -malli.

Itsellä homma meni niin, että olin aikaisemmin laittanut NBA 2K8 -levyn sisään, joten peli näkyi siinä valikossa. Kun yritin sitten siitä käynnistää, niin vähän aikaa tuntui lataavan, mutta sitten tuli virheilmoitus, joka oletettavasti oli sama tämän ketjun otsikossa. Alkoi ainakin tyyliin 8001xxxx. Yritin uudestaan ja sama homma. Sitten otin levyn ulos ja laitoin takaisin sisään, jolloin peliä ei enää ilmaantunut edes siihen valikkoon. Kokeilin sitten vielä toisella pelillä ja yhdellä BD-leffalla ja DVD-levyllä... sama juttu, eli kone ei reagoi levyihin mitenkään.

Jos tuota virheilmoitusta ei lasketa, niin mitään oireilua ei tätä ennen ollut. Tosin täytyy tunnustaa että PS3 ei tässä talossa ole ollut laitekolmikosta eniten käytössä, joten tiedä sitten olisiko jotain merkkejä näkynyt enemmällä käytöllä.

EDIT: tarkennuksena vielä että kyseessä oli siis hieman yli kolme kuukautta vanha 40gb -malli.

Ihme juttu, että noi ongelmat tuntuu kasautuvan tolle 40gb mallille... Itellä 60gb, joka ostettu viime huhtikuussa, eikä oo tullu oikeestaan mitään ongelmia vastaan *koputtaa puuta*

itse vähän myöhemmin, kesäkuussa tuli hankittuu 60gp kone ja toimii ihan hyvin :)

noh... oisko kenties pienempi kovo, ei kortinlukijoita eikä toimi ps2 pelit, siinä ny alkuu syitä pari

Toi Playstation 2 tuki on yliarvostettua, eihän siinä 60GB versiossakaan kaikki ne toimi.
60GB:ssä on 4 USB-paikkaa ja 40GB:ssä vain 2. Itse olisin iloinen jos 40GB:ssä olisi myös 4.
Muistikortinlukijoilla itse en tekisi kyllä mitään.

Ottaisin mielummin 40GB:n ja välirahat kuin 60GB:n.

Miten hän voi saada uuden 40 Gb mallin tilalle kun hänellä oli 60 Gb? Maksetaanko hänelle välirahaa kun saa halvemma konee?

Siis hä? Se kone menee Nordiskille, Nordiskilta tulee toinen 60GB malli takaisin. Missäs kohtaa se vaihtu 40GBksi?

Tähän väliin ketjun aiheesta poikkeava kysymys: Miksi 60gt pleikkareiden ylipäätään vaihdettiin 40gt versioon?

Vastaus varmasti löytyisi monestakin ketjusta täältä, mutta tämä oli ajankohtaista niin kauan aikaa sitten, että tieto on jo hautautunut uudempien viestien peittoon.

Mulla on viime elokuussa ostettu 60 giganen pleikkari ja mulla tullu nyt ihan sama ongelma noien blu-rey levyjen kanssa. En pysty mitää pelata, mut dvd:eit pystyy kyl kattoo. Tiiättekste et onks tää yleistäkin? Pitää huomen ottaa yhteyttä tonne nordiskfilmille.

Itellä melkee samanlaine ongelma.....ostin eilen Cod 4:n vaaa PS3:ssa joku vika.....se ei ala pyörittää levyi ja sitte ei voi pelata -.- ja sitteku laitan levyn sisää ni se vähä aikaaa on hiljaa ja sitte alkaaa kauhee ryminä kuuluu. mikä vikana? voisko olla että levyasemassa jtn pölyy? kiitti jo etukätee

Itellä melkee samanlaine ongelma.....ostin eilen Cod 4:n vaaa PS3:ssa joku vika.....se ei ala pyörittää levyi ja sitte ei voi pelata -.- ja sitteku laitan levyn sisää ni se vähä aikaaa on hiljaa ja sitte alkaaa kauhee ryminä kuuluu. mikä vikana? voisko olla että levyasemassa jtn pölyy? kiitti jo etukätee

Vaikuttaisi siltä että levyasema on rikki, uutta konsolia tilalle tai lukupään vaihto edessä.

minulla on sama virhekoodi ongelma pelissä assasin creed rogue kaikki muut levylliset pelit toimii paitsi tämä luulisin että vika on pelissä eikä konsolissa.

Ylös Bottom