Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

poika89

New Member
ei teillä olis tietoo miks toi lisäys ei toimi tulee unable to join game ession kun yritän joinata mitä pitäis tehä ja muuten addikaa poika89
 
Vastaus: COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

Sama suomeksi? Vois vähän viestin ulkoasua kattoa ennenkun viestin julkaisee. ;)
 
Vastaus: COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

Sama suomeksi? Vois vähän viestin ulkoasua kattoa ennenkun viestin julkaisee. ;)

tarkoitan kun siellä lukee add friend tai jotain. ni kaverit eivät pääse peliin ja kun he kysyvät minua siihen tulee teksti et ne kysyy sua partyyn tietty Yes vastaan sitten tulee kun olen painanut sen yes unable to connect to game session ja taas seuraavaks ERROR unable to connect to host ja sen jälkeen se heittää mut ulos netistä. mikä vikana? joka kerta tapahtuu sama
 
Vastaus: COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

Tarkista Pleikkarin verkko asetuksista mikä NAT sulla on. Jos on NAT 3, ongelmaan löytynee ratkaisu täältä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

Veikkaampa että vika on sama kuin boksin puolella, siellä pitää olla itsekkin siinä "omassa" partyssa ja siinä sitten vastata myöntävästi pelikutsuun, tämän jälkeen pääsee liittymään vasta toisten partyihin. Jos ei vieläkään toimi niin partyn johtajan tulee laittaa kutsu kutsuttavalle pelaajalle, muiden kutsuilla ei välttämättä pääse. Näin boksin puolella, mutta tuon luulisi olevan kyllä ihan yleinen vika eikä rajoittuva Liveen.
 
Vastaus: COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

minulla on nat1 eikä toimi en pääse partyyn eikä kaverit mun partyyn vaikka en olisi missään pelissä
 
Vastaus: COd 4 lkaverin addaus peliin ongelma

itselläni on NAT 3 eikä ole ollut mitään ongelmia peliin liitymisen kanssa/puheen kanssa.. kyseessä Telewell EA510v3... tai sitten se mokkula on hajalla :confused:
 
Ylös Bottom