Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD 4 sniper kenttä ongelma :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamelukki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mamelukki

Member
tossa codissa on se sniper kenttä, jonka lopussa ppitää ampua sillä 50. cal snipalla se joku herra-iso-herra-konna. sen jälkeen alkaa uskomaton räminä. sitten ku sieltä katolta tulee alas nii äijiä tulee joka reijästä. onko siinä joku kikka mitä siinä pitää tehä? vai pitääkö siinä vaa kylmästi yrittää tapella vastaan?:rolleyes:

Vastaus: COD 4 sniper kenttä ongelma :/

tossa codissa on se sniper kenttä, jonka lopussa ppitää ampua sillä 50. cal snipalla se joku herra-iso-herra-konna. sen jälkeen alkaa uskomaton räminä. sitten ku sieltä katolta tulee alas nii äijiä tulee joka reijästä. onko siinä joku kikka mitä siinä pitää tehä? vai pitääkö siinä vaa kylmästi yrittää tapella vastaan?:rolleyes:

Ammu sitten vasta, kun saat luvan siihen. ja sen äijän pitää kuolla.

Jos meinaat kohtaa jossa ollaan kerrostalojen pihalla, ja ukkoa puskee joka nurkan takaa, niin siinä ei auta kuin liikkua piilosta toiseen ja koittaa napsia vihuja hyvissä ajoin.

Jos meinaat kohtaa jossa ollaan kerrostalojen pihalla, ja ukkoa puskee joka nurkan takaa, niin siinä ei auta kuin liikkua piilosta toiseen ja koittaa napsia vihuja hyvissä ajoin.

joo just sitä, siinä meinaa olla kyl paha kohta :D

joo just sitä, siinä meinaa olla kyl paha kohta :D
Joo, on se.

Minä taisin puolittain opetella sen järjestyksen ja kohdat joista vihulaiset syöksyy, ja ammuin ennen kuin ehtivät levittäytymään.

Sitten kun käy liian hektiseksi niin koittaa vain vältellä kunnes ratsuväki saapuu.

Ite menin niin että juoksin täpöä etiäppäin ja tapoin muutamia matkalla. Vikat vihulaiset jää rätkimään selkään, mutta ei osu kun kerkiää juokseen tarpeeksi kauas. Vaikea kohta oli kyllä kieltämättä.

Sitten se kohta, jossa pitää jäädä odottamaan niitä vihuja

Itse menin sinne törmäilyautoradan taakse, ensin muutaman klemmarit alueelle. sieltä ne on aika helppo hoitaa.

Itse menin sinne törmäilyautoradan taakse, ensin muutaman klemmarit alueelle. sieltä ne on aika helppo hoitaa.

siis saiks tossa radassa kleikkoja :eek: ei ihme, että pelasin viikon tota rataa :D
Vois alkaa tota yssinpeliä tokaa kertaa alottamaan... on se niin hyvä, toisin ku GTA IV:n ;)

juu, meikäläinenkin kokeili muutamat kerrat kun heti tuli vaikeimmalla vedettyä:D totesin kyllä itsekkin että toi törmäilyradan takana kyttäily on paras keino mun mielestä. kerran kusin vielä sillain että helikopteri ehti lähteä ja silloin meinas kapula lentää seinille;)

Itse ainakin juoksin siinä alussa sen alueen läpi tappamatta tyyppiäkään...no okei mut ei ainakaan yli 5:ä. Ja sit siinä lopussa menin sellaseen koppiin makaamaan (niitä on 2 vai 3 siinä alueella) ja odotin et helikopteri tuli paikalle...ei tarttenut siinä kohtaa tappaa tyypin tyyppiä. Pelasin muuten vaikeusasteella Hardened, et ei tartte siitä valittaa. Kannattaa muuten kokeilla sitä kopissa makaamista...vihut vaan pommittaa kranaateilla ja yleensäottaen ne ei tule sinne sisään.

Ylös Bottom