Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD 4

Wixxer

Active Member
Onko jollain ideoita miten pelata se kohta missä ollaan ensiksi snaipattu se joku ryssä ja sitten paetaan sen yhden hepun kanssa joka loukkaantuu ja mä kannan sen venttailee sitä pelastushelikopteria... oon päässyt siihen ensimmäiseen checkpointtiin jonka jälkeen alkaa vihollisia tulemaan koptereilla taivaalta.

Löysin pari kohtaa missä voi rauhassa odotella että ne pelastajat laskeutuu mut sieltä on helvetin vaikea päästä hakemaan lyhyessä ajassa sitä jätkää. Sit taas jos hengailen jossain muualla niin turpaan tulee (vaikeustaso veteran). Mikäli en kohta pääse tota kohtaa läpi niin CoD 4 löytyy ihan just tuoltä myydään/lahjoitetaan osastolta.
 
Vastaus: CoD 4

Wixxer sanoi:
Onko jollain ideoita miten pelata se kohta missä ollaan ensiksi snaipattu se joku ryssä ja sitten paetaan sen yhden hepun kanssa joka loukkaantuu ja mä kannan sen venttailee sitä pelastushelikopteria... oon päässyt siihen ensimmäiseen checkpointtiin jonka jälkeen alkaa vihollisia tulemaan koptereilla taivaalta.

Löysin pari kohtaa missä voi rauhassa odotella että ne pelastajat laskeutuu mut sieltä on helvetin vaikea päästä hakemaan lyhyessä ajassa sitä jätkää. Sit taas jos hengailen jossain muualla niin turpaan tulee (vaikeustaso veteran). Mikäli en kohta pääse tota kohtaa läpi niin CoD 4 löytyy ihan just tuoltä myydään/lahjoitetaan osastolta.
Itellä meinas tuossa kanssa revetä. Ensin menin kopterien saavuttua piiloon
oikealle yhden talon nurkkaan ja odottelin kopterin saapuvan
, tämän jälkeen flässien ja naattien avulla nopeasti mies hakemaan ja kopteriin. Tosin kopterikaveri sanoi että "bensa loppu, lähden pois, mutta nipin napin kerkesin, tuon piilopaikan keksimisen jälkeen meni ekalla (itselläkin veteran menossa).
 
Vastaus: CoD 4

Straawberry sanoi:
Itellä meinas tuossa kanssa revetä. Ensin menin kopterien saavuttua piiloon
oikealle yhden talon nurkkaan ja odottelin kopterin saapuvan
, tämän jälkeen flässien ja naattien avulla nopeasti mies hakemaan ja kopteriin. Tosin kopterikaveri sanoi että "bensa loppu, lähden pois, mutta nipin napin kerkesin, tuon piilopaikan keksimisen jälkeen meni ekalla (itselläkin veteran menossa).

Joo mä testasin totakin monta kertaa ja kerran pääsin hakemaan sen ukon ja melkein kopteriinkin kunnes mut ammuttiin siihen kopterin eteen. Sillon kun se ukko on selässä niin osumaa saa ottaa paljon enemmän, oisin saattanut ehtiä jos olisin vaan juossut enkä jäänyt peruuttelemaan.

Tosi monta kertaa kävi niin että kopterin laskeuduttua en meinannu millään päästä pois sieltä nurkasta hakemaan sitä ukkoa kun siinä aidalla on porukkaa pilvin pimein ja ne yllättäen tähtäilee sinne nurkan taakse missä olen odottellut. Sillä kerralla kun pääsin niistä ohi niin muistaakseni siinä ei ollut juuri ketään. Täytyy kai sit vaan yrittää uudestaan ja uudestaan ja toivoa että joku kerta käy vähän tuuri. Siitäkään ei tunnu olevan mitään apua että sieltä nurkan takaa yrittää lahdata sitä porukkaa kopteria odotellessa.

Talon toisella puolella voi myös odotella ja yrittelin sieltäkin, mut eipä onnistunu.
 
Vastaus: CoD 4

Itte menin veteraanilla ton puhutun kopterikohdan näin.
Säästin C4:t ja miinat siihen asti, kun rupes helikoptereista tulemaan vahvistuksia kentälle. Tässä vaiheessa jätin kamun, ja juoksin maailmanpyörän takaa just sinne oikeaan kulmaan talojen suojiin kaikista perimmäiseen nurkkaan. Matkalla C4:t aidan viereen turvaamaan paluureitti, ja miinat kerrostalojen väliin piilopaikan molemmille puolin. Siinä oli aika helppo tiputella vuorotellen molempiin suuntiin vihuja, ja miinat hoiti satunnaiset läpipäässeet jantterit.

Sit ku pelastuskopteri saapuu, C4:llä aidanvierus tyhjäksi, ja juoksulla tyyppi vaan kantoon ja äkkiä kopteriin. Jossain suojassa taisin hetken palautella elämää, mutta en kyllä jäänyt ampuskelemaan ketään.
Ei ollut toi muuten edes niin ärsyttävä kohta kuin
ohjussiilon käytävillä.

Vielä pitäs epilogue vetästä läpi, onks siihen vinkkejä? Aika tuskasta oli kun vähän aikaa kokeilin.
 
Vastaus: CoD 4

-mic- sanoi:
Vielä pitäs epilogue vetästä läpi, onks siihen vinkkejä? Aika tuskasta oli kun vähän aikaa kokeilin.

Oletan että puhutaan Veteran -vaikeusasteesta.

Hyvät hermot on ainaki tarpeelliset kyseisessä tehtävässä. Itse renkkasin tehtävää ainakin sen 50 kertaa uudestaan ja uudestaan. Flashit ja lataukset täytyy ajoittaa aikalailla täydellisesti, eikä harhalaukauksia saa juurikaan tulla. Flashit 1/huone, nappi pohjassa sisään ja toivotaan parasta. Täytyy myöntää että tehtävässä on tuurilla enemmän merkitystä kuin taidolla. Onnea matkaan :)
 
Vastaus: CoD 4

Dmn sanoi:
Oletan että puhutaan Veteran -vaikeusasteesta.

Hyvät hermot on ainaki tarpeelliset kyseisessä tehtävässä. Itse renkkasin tehtävää ainakin sen 50 kertaa uudestaan ja uudestaan. Flashit ja lataukset täytyy ajoittaa aikalailla täydellisesti, eikä harhalaukauksia saa juurikaan tulla. Flashit 1/huone, nappi pohjassa sisään ja toivotaan parasta. Täytyy myöntää että tehtävässä on tuurilla enemmän merkitystä kuin taidolla. Onnea matkaan :)

Onko Veteranilla tosiaan NÄIN VAIKEA? Hardenedilla Epilogue oli kunnon fiilistelyä, mutta helppo.
 
Vastaus: CoD 4

-mic- sanoi:
Itte menin veteraanilla ton puhutun kopterikohdan näin.
Säästin C4:t ja miinat siihen asti, kun rupes helikoptereista tulemaan vahvistuksia kentälle. Tässä vaiheessa jätin kamun, ja juoksin maailmanpyörän takaa just sinne oikeaan kulmaan talojen suojiin kaikista perimmäiseen nurkkaan. Matkalla C4:t aidan viereen turvaamaan paluureitti, ja miinat kerrostalojen väliin piilopaikan molemmille puolin. Siinä oli aika helppo tiputella vuorotellen molempiin suuntiin vihuja, ja miinat hoiti satunnaiset läpipäässeet jantterit.

Sit ku pelastuskopteri saapuu, C4:llä aidanvierus tyhjäksi, ja juoksulla tyyppi vaan kantoon ja äkkiä kopteriin. Jossain suojassa taisin hetken palautella elämää, mutta en kyllä jäänyt ampuskelemaan ketään.
Ei ollut toi muuten edes niin ärsyttävä kohta kuin
ohjussiilon käytävillä.

Vielä pitäs epilogue vetästä läpi, onks siihen vinkkejä? Aika tuskasta oli kun vähän aikaa kokeilin.


Tuo helikopterin odottelu meni sitten loppujen lopuks vajaassa tunnissa veteranilla (mission alusta asti pelattuna). Tuolla "C4-taktiikalla".
Sen jälkeen peli tuntuikin useamman tehtävän jopa helpolta muutamaa perusjankkauskohtaa lukuunottamatta. Kaks kertaa kokeilin eilettäin vielä sitä siiloa jossa täytyy mennä ilmeisesti aika pitkälle että tulee checkpoint, siinäkö se vaikeus on ?. Vaikutti peruswänkkäykseltä eli parikyt kertaa kun yrittää niin luulis menevän. Voin toki olla väärässäkin, tiedä sitten voiko se aika mennä tiukoille tossa tehvässä? Regularlilla ainakin jäi todella monta minuuttia ja jos sama aika on veteranilla käytettävissä niin ei pitäs jäädä siitä ainakaan kiinni.
 
Vastaus: CoD 4

Onko kenelläkään vinkkejä veteraanilla pelattaessa one shot on kill levelissä, siihen kohtaan kun on sniputtanut sen yhden hepun ja tultu köydellä alas kerrostalosta, heppua tulee joka suunnasta aivan perkeleesti,olen koittanut juosta sinne oikealle 2 bussinraadon luokse ja saankin sen ensimmäisen aallon äijät nirhattua mutta sen jälkeen kuolenkin siihen kulman taakse kun en millään ehdi snipuilla kaikkia äijiä, tai sitten takaa tuleva koira syö. Tunteja olen jo tahkonut, mutten tunnu etenevän. Mietinkin pitäisikö pelata leveli uudestaan läpi ja ottaa aikasemmin joku parempi tykki jolla tuon kohdan voisi selvitä. Youtuubista ja netistä kun lueskelin niin kaikki tuntuivat olevan jumissa vasta siinä seuraavassa kohdassa.

Kaikki vinkit on tervetulleita, vaikeustasoa en oikein kehtaisi kuitenkaan alkaa alentamaan.
 
Vastaus: CoD 4

http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuw tämä kertoo aika hyvin miten tuon kyseisen kohdan voi läpäistä
 
Vastaus: CoD 4

mikaju sanoi:
Onko kenelläkään vinkkejä veteraanilla pelattaessa one shot on kill levelissä, siihen kohtaan kun on sniputtanut sen yhden hepun ja tultu köydellä alas kerrostalosta, heppua tulee joka suunnasta aivan perkeleesti,olen koittanut juosta sinne oikealle 2 bussinraadon luokse ja saankin sen ensimmäisen aallon äijät nirhattua mutta sen jälkeen kuolenkin siihen kulman taakse kun en millään ehdi snipuilla kaikkia äijiä, tai sitten takaa tuleva koira syö. Tunteja olen jo tahkonut, mutten tunnu etenevän. Mietinkin pitäisikö pelata leveli uudestaan läpi ja ottaa aikasemmin joku parempi tykki jolla tuon kohdan voisi selvitä. Youtuubista ja netistä kun lueskelin niin kaikki tuntuivat olevan jumissa vasta siinä seuraavassa kohdassa.

Kaikki vinkit on tervetulleita, vaikeustasoa en oikein kehtaisi kuitenkaan alkaa alentamaan.

toi edellinen linkki on siihen kentän loppuun


Mä pelasin ton (veteran) niin että kun sieltä oikeelta juoksee ekat 4-5 tyyppiä vasemmalle niin sniputan ne ekaks siitä tieltä autojen vierestä ja sitkun se kaveri huutaa jotain et nyt täytyy mennä tms. niin sit juostaan vaan suoraan eteen päin. Tai saatto olla että niitten sniputettujen jälkeen kun lähti juoksemaan niin pari tuli vastaan ja ne piti vielä lahdata mut sit vaan eteen päin täysillä Voi juosta sieltä bussien oikeelta puolelta tai sit vasemmalta. Tod.näk. siinä on jotain jengiä kyttäämässä mut vaikka valokranaatti vaan sinne päin ja täysillä ohi. Niistä dösistä ei tartte päästä paljo yhtään ohi kun ne vihut loppuu ja tuleekin jo check point. eli mulla ne ei ampunu edes selkään kun ne jäi taakse. Jos ne yllättää sut bussien jälkeen sivulta niin sithän se henki lähtee, mut valokranua.
 
Vastaus: CoD 4

Joblo sanoi:
Onko Veteranilla tosiaan NÄIN VAIKEA? Hardenedilla Epilogue oli kunnon fiilistelyä, mutta helppo.


kyllä on tosiaan aivan vitun hanurista perkele toi, veteranilla aikaa ei oo ku minuutti
 
Vastaus: CoD 4

Köyhänä paskana sain COD4:n vasta eilen.
Ehti kyrvähtääkin se levy kertaalleen siinä ydinpaukkukentän tuntumassa.

Heh. Hyvä ajoitus ainakin...Täydellinen tuho oli tosiaan.

Anyway, tahkoan tänään taas etiäppäin ja just nyt jätin siihen sniputuskohtaan.
Fiksuna jätkänä otin siinä tetsauskentässä (röllipukuhiippailu) jo vihuilta P90:n taskuun, eli ei oo aivan pislan varassa lähitilanteessa...

Joten katsotaan miten menee. Parasta toivotaan, pahinta pelätään.
Olen huomannut hyväksi taktiikaksi tässä sen, että valoa sinne sun tänne ja hirvee rynnäkkö checkpointteihin. Saa nähdä miten puree.

Toivottavasti Wixxer oot päässy jo sen vimpan "yhden minuutin vi*tumaisuus" -kohdan läpitte ja voit heittää jotain vinkkii. Katellaan lisää kun sinne päästään.
 
Vastaus: CoD 4

Healtti sanoi:
Toivottavasti Wixxer oot päässy jo sen vimpan "yhden minuutin vi*tumaisuus" -kohdan läpitte ja voit heittää jotain vinkkii. Katellaan lisää kun sinne päästään.

Jäi vetämättä läpi toi vimppa veteranilla, kaikki muut achievementit sain hankittua. Sen minuutin aikana kaikki toiminta pitää hipoa täydellisyyttä, varmaan sellaselle "overkill -duudille" tehtävä ei ole niin mahdoton ku mitä se mulle oli.
 
Vastaus: CoD 4

Noniin, nyt ollaan kentässä "No fighting in the war room." (hyvä nimi muuten XD)
Pakko lähtee kaupoille ennenkuin kaupat menevät kiinni, joten en ehtinyt päästä siihen "viimeisen minuutin v-mäisyyteen."

Ehti se 9min aikaraja kuiteski käynnistyä ja mietin että onkohan siinä miten kiire? Taistelu tuntuu ihan ok:lta niissä käytävissä, vaikkakaan älyttömän nopeesti ei pääse etenemään.

Kommentteja?

-Healtti
(no guns in the shooting range)
 
Vastaus: CoD 4

Jees, menihän se.
Tosi V-mäisiä kohtia oli 2.

"Safehouse"-kenttä, ja "no fighting in the war room"-kenttä.
Varsinkin tuon viimemmäksi mainitun se kolmen/neljän minuutin kohdalla tuleva kohta, missä pitää rynniä niiden identtisten sivukäytävien kautta, joissa on se pyöreä pilari keskellä.

Sitä sai runkata monta kertaa, mutta läpitte on! Todella Cool lopetus kyllä! Ja vähän niinkuin vastaiskuna Portalin loppurallattelulle I-Ward oli tehnyt aika siistin räpin tohon loppuun. En tiedä tuleeko se vaan Veteran-pelaajille...

Noniin, menihän se mile high club. Aika tiukkaa se yläkerta.
Saihan tuota runkata ja tuuriakin oli matkassa, varsinkin siinä kohdassa, että saa ne lisäflasbangit sielt yläkerrasta.

Ah, nyt on hjuva fiilis. Propsit meni mulle, Wixxer :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD 4

Healtti sanoi:
Jees, menihän se.
Tosi V-mäisiä kohtia oli 2.

"Safehouse"-kenttä, ja "no fighting in the war room"-kenttä.
Varsinkin tuon viimemmäksi mainitun se kolmen/neljän minuutin kohdalla tuleva kohta, missä pitää rynniä niiden identtisten sivukäytävien kautta, joissa on se pyöreä pilari keskellä.

Sitä sai runkata monta kertaa, mutta läpitte on! Todella Cool lopetus kyllä! Ja vähän niinkuin vastaiskuna Portalin loppurallattelulle I-Ward oli tehnyt aika siistin räpin tohon loppuun. En tiedä tuleeko se vaan Veteran-pelaajille...

Ja toi "mile high club" on ihan naurettava juttu. Ei muute mitään, mutta pitää ladata niitä pirun aseita. Siin menee aikaa. Pitäs olla infinite ammo.


joo toi kohta on hyvä esimerkki siitä miten ne runkkarit venttaa joka nurkan takana,pitää ryömiä koko ajan ja kurkistella niin et ne mulkut näkyy nanometrin nurkan takaa ja sit tulta pippeleille
 
Vastaus: CoD 4

Wixxer sanoi:
pitää ryömiä koko ajan ja kurkistella niin et ne mulkut näkyy nanometrin nurkan takaa ja sit tulta

No toi taas ei toimi sihen Mile High Clubiin.
Siinä pitää juosta aivan päättömästi ja heittää väliin parit valot.

Se yläkerta on tosiaan aivan munkkihommaa, mut sinne pitäs jäädä semmonen 25-30s.

Tuo lentokone mission vaati multa varmaan semmoisen 30min. yrittämisen. Ei paha siis, mutta pitää olla hermoja.
 
Ylös Bottom