Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD:WaW -liiga

Vastaus: CoD:WaW -liiga

Täytyy sen verran kommentoida että no perksissä on kuitenkin jotkin perkit toimivia eli parempi että mennään vakio perkeillä, killcam päällä niinkuin se olisi myös no perksissä. Itse en sinänsä käsitä tuota puukkosysteemiä. Jos toinen on tulossa sua puukottaan ja oot ampumassa sitä niin eikös siinä olisi pelimiehen ratkasu olla ampumatta ja morata takaisin. Toki ymmärrän pointtisi ja pitää tuota vielä miettiä, mutta enpä usko että sd pelistä tulisi mitään hirveää puukkonäytöstä, varsinkaan tässä pelissä. Sekin on vielä sinänsä tyhmää että kun sitten ollaan toisiaan lähekkäin kiväärien kanssa niin sitten aletaan vuorotellen pomppimaan ja ammuskeleen, mielestäni tällaisiin tilanteisiin mora sopii mainiosti. ;)

Kato, jos porukat ei kämpi ni jos ollaan suht lähellä ni kaikki vaan alkaa sohii puukolla ku ei siin mitää järkee kiväärillä ampuu. Bolt action turnaushan tän piti olla. Usko ny kokemuksesta viisaana puhun.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Eli boltit, ei PTRS.
Ei lisäosia aseeseen.
Sivuasetta (pistoolia) ei saa käyttää.
Half-healtit.
Pakolliset perkit: Bandolier (Bomb Squad), Stopping Power ja Deep Impact.
Servu asetukset suurinpiirtein kuten CoD4 liigassa (ehkä 3min rundiaika isojen mappien vuoksi).

Noilla säännöillä vois toimia ihan hyvin. Oliko nyt kuitenkin niin että G43 ei ole sallittujen listalla? Siinä tapauksessa on alettava reenailee jollain muulla kiväärillä. :D Entäs Radar Always on -> mielellään disabled!

Kaikki mapit on mielestäni ok, eli ei tarvii mitään mappia jättää kierrosta. Ehkä ainoa heikompi mappi on Dome (aivan liian pieni). Uudet mapit ois hauska nähdä kierrossa myös, olettaen että pelaavien tiimien pelaajilla on kaikilla map-pack.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Kato, jos porukat ei kämpi ni jos ollaan suht lähellä ni kaikki vaan alkaa sohii puukolla ku ei siin mitää järkee kiväärillä ampuu. Bolt action turnaushan tän piti olla. Usko ny kokemuksesta viisaana puhun.

Ei tuota meleetä voi poistaa tai "mutettaa" itseltä jos on monta vuotta itsensä tavallaan ehdollistanut siihen, että jos vihu on lähellä niin meleetä naamaan . Mulla ainakin tuo melee lähtee usein ihan luonnostaan, miettimättä. Jos tuota puukkoa aletaan bännimään niin siinä tulee varmasti monelle muullekin kuin minulle vahinko-meleetappoja.

Pistoolin kieltäminen on minusta eri asia. Pistoolilla tappaminen ei ole yhden painalluksen päässä vaan vaatii (yleensä) sarjan painalluksia.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Selvennykses vielä:

Aseina:

Kevätpelto
Arosika
Moonsun-takan
Kariysikasi

Ja ilman härpäkkeitä tietyst, puukko sallittu, omenat on/ei?
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Selvennykses vielä:

Aseina:

Kevätpelto
Arosika
Moonsun-takan
Kariysikasi

Ja ilman härpäkkeitä tietyst, puukko sallittu, omenat on/ei?

Kuulostaa ihan jeppikseltä ainakin mulle. Puukko-case taitaa taitaa olla vielä ilman juryn viimeistä päätöstä joten miten sen laita nyt sitten on? Henk. koht. sitä mieltä että koko matsin aikana molemmille tiimeille voisi antaa yhen puukotuksen "anteeksi" ja jos siitä enemmän nii pitäis sitten luovuttaa se rundi toisel tiimille missä puukotus tapahtui. Jos selkeesti tahallinen esim. 1v1 ja pläntitty ei siinä silloin puukko vahingossa viuhahda.

Eli yks vahinko kerta koko matsi aikana ja aina siitä seuraavat puukotukset täytyy luovuttaa rundi esim. tilanne 2-2 ja joukkue A on puukottanut kerran matsissa jo ja puukottavat taas niin tilanne siirtyy 2-3 B:lle. Tässä kuitenkin suomalaiset vastakkain niin odottaisin sitä rehellisyyttä ja pelihenkeä. Tarvittaessa voi sit tietty restarta ja molemmat tappaa ittensä niin kauan kunnes tilanne on se oikea.

Puukko sallittu tai ei, on aika nopeesti päästy eteenpäin kuin vain aletaan kunnolla suunnitteleman.

EDIT: Niin ja nadet sallittu kans.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Turha sit itkee kun vedän refleksillä puukon rintaan. Se tulee oikeesti niin takaraivosta se puukotus että ei tiukassa tilanteessa sitä voi mitenkään miettiä, puukotanko vai en, sillä se puukko heilataa ihan varmasti. Sit joku parkuu että toi huijas...

Heti jos sen puukon saa poistettua äijältä kokonaan, sen voi myös bannia. Mut kun se on siellä joka tapauksessa aina, niin sen banniminen aiheuttaa vaan turhaa hämminkiä. Nyt oikeesti järki käteen noiden bannimisten kanssa.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Toi puukotuksen kieltäminen on senkin takia minun mielestäni ei toivottavaa että mitä jos pääset kaverin selkään? Et saa puukottaa, joten joudut pulttilukolla ampuessasi paljastamaan sijaintisi melkoisen kovaäänisesti.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Olen kyllä hiukan ton bannin kannalla. Kyllä siinä suuri houkutus on lähtee pompimaan ja strafettaa kohti vihua. Nimittäin ei toi pultilla ampuminen niin helppoo ole. Kannattaa muuten kokeillla muutama tunti... Refleksi puukotukset on asia erikseen.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Olen kyllä hiukan ton bannin kannalla. Kyllä siinä suuri houkutus on lähtee pompimaan ja strafettaa kohti vihua. Nimittäin ei toi pultilla ampuminen niin helppoo ole. Kannattaa muuten kokeillla muutama tunti... Refleksi puukotukset on asia erikseen.

Jos vain keskittyisit siihen pelaamisen eikä chattiin niin ehkä osuisit paremmin?

:)
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Jos vain keskittyisit siihen pelaamisen eikä chattiin niin ehkä osuisit paremmin?

:)
No emmä mistään chatistä mitään tiedä. Perjantaina "yks kaveri" pelas mun ID:llä, se oli kyl "vähä ottanut". Siellä chatissä oli kuulemma joku vaasalainen etsimässä päiväkahviseuraa, mene ja tiedä!
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Heti jos sen puukon saa poistettua äijältä kokonaan, sen voi myös bannia. Mut kun se on siellä joka tapauksessa aina, niin sen banniminen aiheuttaa vaan turhaa hämminkiä. Nyt oikeesti järki käteen noiden bannimisten kanssa.
Komppaan tässä kyllä. Itse en kyllä kauheana puukota muutenkaan, mutta kyllä se sieltä aika monesti reflaksinä tulee. Ja mieluummin puuko munuaiseen, kuin Courtyardilla kerron missä sitä mennään. Käsittääkseni säännöt on kuitenkin siinä vaiheessa, että puukotus on sallittujen toimintojen listalla?
 
Ylös Bottom