Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: Waw normia voittomielessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piekana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Piekana

Member
Tästä tulee aika nyyppä threadi, mutta minkäs teet.

Tykkään pelata Wawia, mutta vit..taa kun partyssä on aina mukana semmoista seuraa, jolle voitto ei ole tärkein vaan KD, kilssit, rankit jne.

Etsin siis sellaisia kavereita ystävälistalle, joille voitto on AINA tärkein ei KD. Ei siis vit..ta yhtään vaikka itsellä statsit oli 10:50, kunhan vain oma puoli voittaa!

Pelaan normilla tyypillisesti Dom, HQ, War, Groundwar, mutta välillä vaihtelu virkistää.

Muita samaan asiaan tylsistyneitä?

Vastaus: COD: Waw normia voittomielessä

Täähän on paras threadi näil foorumeil.

Mua ainaki sapettaa suunnattomasti tollane kd nobotus. Joutunu jopa paris klaani pelis kattoo kun ei voi ees yrittää purkaa pommii.
Mut en kyl pelaa wawii, koita pelaa S&D, nois respa modeis on just kaikkii ihme rank up/KD whores.

Vastaus: COD: Waw normia voittomielessä

Tästä tulee aika nyyppä threadi, mutta minkäs teet.

Tykkään pelata Wawia, mutta vit..taa kun partyssä on aina mukana semmoista seuraa, jolle voitto ei ole tärkein vaan KD, kilssit, rankit jne.

Etsin siis sellaisia kavereita ystävälistalle, joille voitto on AINA tärkein ei KD. Ei siis vit..ta yhtään vaikka itsellä statsit oli 10:50, kunhan vain oma puoli voittaa!

Pelaan normilla tyypillisesti Dom, HQ, War, Groundwar, mutta välillä vaihtelu virkistää.

Muita samaan asiaan tylsistyneitä?

Hehei, loistavaa, en ole siis yksin!

Olen pelannut eniten dominationia (muutkin mainitsemasi kelpaa) ja yleensä olen eka/ainoa lipulla kun muut makaavat tulessa/tulittamassa jossain taka-alalla. Jos lipun pelastus vaatii itsemurhasyöksyä niin jonkunhan se on tehtävä, olen useasti se ainoa vapaaehtoinen jnejne.

Oma W/L-statsi on >1.5, K/D taasen pyörii reilusti alle 1 eli kuulunen aika hyvin joukkoon?!?

Tietty joku voi sanoa että onhan tääkin statsi-huorausta mutta mainituissa _tavoitteellisissa_ pelimuodoissa on kai eniten tarkoitus voittaa, keinoja kaihtamatta?!? Kyllä mäkin (T)DM:ssä yritän tappaa enemmän kuin kuolla mutta se on eri peli se...

Eli FinNiKaMa vaan listoille...

Ylös Bottom