Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Ilmoittautumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD: WaW S&D Bolt Action Liiga - Ilmoittautumiset

Saat sit speciä meijän kaikki matsit kun lateksin kuvist ei saa selvää millään aistilla ..

Eipä se pikkutiimeillä ole paha statseja ottaa ylös ilman kuviakin ;) Lähinnä tappotilastot otetaan kun ei noillä plänteillä niinkään väliä mutta katsellaan vielä.

Eipä se pikkutiimeillä ole paha statseja ottaa ylös ilman kuviakin ;) Lähinnä tappotilastot otetaan kun ei noillä plänteillä niinkään väliä mutta katsellaan vielä.

Siis statseja ottaa ylös? miks? mitähä?

Eli juu mä voisin kanssa tulla johonkin tiimiin pelaan jos vaan kelpaa. Mä pelaan pää sääntösesti xboxsin puolella ja pelaan semmosessa klaanissa kun Finsanity jos joku on joskus kuullu. Ja osaan itteni mielestä pelata kyseistä pliä aika hyvin.

Jos haluutte kokeilla mun taitoja niin laittakaa kavei kutsua ps 3 puolella tagi on "jyri88"!

No ei kai ole, mut vastustajalla varmaan on ;)

Mulla tosiaan on kamera mutta en jaksa mitään statseja tänne laittaa. Sillon yhes vaihees ne kuvat oli ihan huonoja ku siin oli vähän asetukset huonosti lyhyesti sanottuna.

Mulla tosiaan on kamera mutta en jaksa mitään statseja tänne laittaa. Sillon yhes vaihees ne kuvat oli ihan huonoja ku siin oli vähän asetukset huonosti lyhyesti sanottuna.

Ei sun tarvi tänne kuvia upata, katot siitä vaan tappotilastot jos mitenkään onnistuu (ei kuolemia, ei pisteitä, vain tapot) ;)

Edit: Ja se rosteri esille ode!

@jyri88: Kyseleppä RedBaconilta tai RedBacon voi tänne sanoa kun niillä näyttäisi rosteri olevan pienin niin tukea saattavat tarvita. Meidän tiimiin pääsee tarvittaessa jos muihin ei, myös t|C saattaa kaivata vahvistuksia...

äh, onko jossai rosterissa tilaa vielä? ei tunnu odeeta rosterin ilmottaminen kiinnostaa (?) ja mulla ei yksinkertaisesti riitä aika liidaan tätäkin, ku toi cb tuntus olevan nyt se no.1, jotenka vieläkö johonki mahtuu??

Team Chaos

yht,
odee -odee
Mnevis -Nevis91

maikeri - maikeri
- - mustoo
- - Jageksi
nuubinuutti - nuubinuutti
jonnez - jonnez

Tulee pari viel illal

Viimeksi muokannut moderaattori:

[MI] Murder, Inc.is back in business! Entinen AE nimi on nyt taas aito ja alkuperäinen Murder, Inc.

limputtaja (yhteys)
Lateksii (yhteys)
zami96
Rangnarok-VIII
Fingamer
Lollerman
zX_Ebil_Xz
AstralSoldier
X-Limit
poju3
BumTHPS

Täs kai sit meidän lopullinen rosteri ellei verty löydä väestö rekisteristä lisää nimiä

Eli juu mä voisin kanssa tulla johonkin tiimiin pelaan jos vaan kelpaa. Mä pelaan pää sääntösesti xboxsin puolella ja pelaan semmosessa klaanissa kun Finsanity jos joku on joskus kuullu. Ja osaan itteni mielestä pelata kyseistä pliä aika hyvin.

Jos haluutte kokeilla mun taitoja niin laittakaa kavei kutsua ps 3 puolella tagi on "jyri88"!

Laitoin sut meidän tiimiin eli Suburban White Boys (jos kelpaa).

Khiitoksia ilmottautumisista, pyrin tässä alotteleen liigan kun ehdin (tällä viikolla, ehkä huomenna), teen eka noi taulukot sun muut. :)

Ongelmat syntyy kun Wilhower on taisteluareenalla, ainakin omassa tiimissä. "oho, oma. Uups taas oma"

Vieläkö on ilmoittautumisikkuna auki? Voisin tulla ryömimään johonkin tiimiin jos vielä mahtuu.

En ole viime aikoina vitosta paljoa pelaillut, joten isommissa mapeissa olisi kiva jos joku pitäisi kädestä kiinni etten eksy.

Tuu berdu meidän kans niin ei ole hätää, me yleensä kämpitään yhdessä jossain pusikossa niin et tarvite istua siellä yksin.

En suoraan muista meidän rosteria mutta kyllä sä mahdut.

Ylös Bottom